Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 36

Temat: SWAP 1.6TS na 2.0TS

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gifwwl
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wołomin
    Auto
    146 2.0 TB Junior była, teraz jedyne słuszne AR GT
    Postów
    311

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfista Zobacz post
    z tym co napisales to tak nie wszystko do konca sie zgadza..

    EGR mialy tylko 1.6/2.0 z początku produkcji, potem to zaślepili, takze kolektor mozesz od 1,6 spokojnie zalozyc do 2.0 nawet zaslepiając ten otwor

    u mnie w ksiazce do 1,6 jest napisane ze powinny byc opony 195/55

    a co do przerobki to moim zdaniem to ma sens jesli alfa jest w super stanie i zlozyc sobie ladną 2.0 bo przeciez nie ma przy tym duzo roboty ale inaczej to tylko skarbonka bedzie
    z kolektorem ok, ale to tylko wydechowy bo sacy jest wiekszy, natomias ola to w zaleznosci od sprezynami jakie posiadales w serii, bo to jest prawie 2cm roznicy w przeswicie auta ;]
    Naprawa fiat, alfa romeo http://www.autokielak.pl/

  2. #22
    Użytkownik Świeżak Avatar Przemeus128
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Suchowola
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 jtd 115 km
    Postów
    190

    Domyślnie

    własnie zbieram kase na 2.0 i chciałbym sie dowiedziec co mi jest potrzebne oprócz silnika z tych wazniejszych rzeczy czego mam szukac i co kupic . na chwile obecna nie ruszam zawieszenie i hamulców nistety fundusze nie pozwalaja

  3. #23
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Najlepiej to kup całego dawcę, np. z UK, będzie najprościej i najszybciej. i wtedy będziesz miał też większe heble od razu bez kombinacji oraz sztywniejsze springi na przód (do 2.0 idę inne niż do 1.6 bo jest jakieś 30 kg cięższy).
    Bez hebli to niebezpieczne, będziesz miał za dużą masę na przodzie względem tego co hamulce 254 mm oferują.
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  4. #24
    Użytkownik Świeżak Avatar Przemeus128
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Suchowola
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 jtd 115 km
    Postów
    190

    Domyślnie

    ok no zgoda upie anglika i jak z rejesttracja i ubezpieczeniem ? chce tak zrobic zeby dawca był w garazu i tyle i zero zadnych opłat

  5. #25
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Marcoo
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Zgierz
    Auto
    Alfa 156 2,5 V6 <3
    Postów
    147

    Domyślnie

    Własnie też myślałem nad anglikiem ale nie przekonywuje mnie kwestia papierkowa. Spisać jakoś inaczej umowę czy jak ?

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Tomakt
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16V 95'
    Postów
    354

    Domyślnie

    można kupić na pana Władka spod monopolowego, mój kumpel kupił tak Nysę i Żuka, nie wiem niestety jak z ewentualnym sprowadzeniem :/
    można też, i to mi babka w z wydziału transportowego powiedziała!!!, można podjechać do złomu, "umówić się" na złomowanie, a fura zostaje na podwórku, ale co do sprowadzenia też nie wiem :/

  7. #27
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    145 1.8 TS MY99
    Postów
    141

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rzmudzior Zobacz post
    Najlepiej to kup całego dawcę, np. z UK, będzie najprościej i najszybciej. i wtedy będziesz miał też większe heble od razu bez kombinacji oraz sztywniejsze springi na przód (do 2.0 idę inne niż do 1.6 bo jest jakieś 30 kg cięższy).
    Bez hebli to niebezpieczne, będziesz miał za dużą masę na przodzie względem tego co hamulce 254 mm oferują.
    Tak z ciekawości, czy te większe masy własne dla większych silników w dokumentacji nie wynikają tylko z tego, że mocniejsze były lepiej wyposażone(kilma, hamulce itd.), albo z innej papierologii? Bo jakoś nie widzę tego, żeby prawie ten sam silnik w zależności od skoku tłoka ważył kilkadziesiąt kilo więcej.

    Dla jasności z instrukcji:
    1.4 1135kg
    1.6 1165kg
    1.8 1195kg
    2.0 1240kg - ok w QV trochę gratów było innych, ale 105kg różnicy?

  8. #28
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    1.4 TS to jakieś 95 kg, 2.0 TS ma dodatkowe wałki balansujące i waży ok 130-135 kg (tak wynika z tego co wyszperałem na necie). Do tego wersje 1.4/1.6 miały mniejsze heble i zaciski z przodu, a to też parę kg żelastwa, no i skrzynie - 1.4 miało najmniejszą, najkrótszą, potem 1.6 i 1.8 dzieliły skrzynię ale jest różnica w silniku i na heblu, 2.0 też miał inną skrzynię - mogą mieć podobne obudowy, ale liczy się wnętrze ^^ Nawet koła zamachowe mogą się różnić, ja nie widzę tutaj nic nadzwyczajnego.
    Ja m.in. dlatego wybrałem 8V, że jest lekki - 2.0 8V waży tyle samo co 1.4 16V
    A jak kupisz Anglika tam wyrejestrowanego to się nie musisz niczym martwić. Są firmy które ściągają takich dawców. Ja osobiście dawcę też kupiłem na Pana Wladka ^^
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  9. #29
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adam.k7
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Pomorskie
    Auto
    AR 146 Ti 2.0 TS 16v 150KM PB+GAZ
    Postów
    68

    Domyślnie

    Moja 2.0 T.S. W dowodzie wazy 1800 kg i nie rozumiem, dlatego kiedys chce jechac ja zwazyc

  10. #30
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Cytat Napisał adam.k7 Zobacz post
    Moja 2.0 T.S. W dowodzie wazy 1800 kg i nie rozumiem, dlatego kiedys chce jechac ja zwazyc
    Ktoś w wydziale komunikacji dobrego babola zasadził
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

Podobne wątki

  1. SWAP z 2,5 na 3,0/3,2
    Utworzone przez markus w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-12-2019, 21:12
  2. [GTV Spider] Swap 3.0 24v
    Utworzone przez ar4me w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-02-2015, 11:53
  3. SWAP 156 1.6 TS na 2.5 V6
    Utworzone przez chudydegie w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 31-10-2014, 11:58
  4. Swap v6 do 147
    Utworzone przez sabotagepl w dziale 147
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 01-04-2014, 19:56
  5. SWAP z 2.5 na 3.0 24V
    Utworzone przez h0se166 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 09:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory