Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 36 z 36

Temat: SWAP 1.6TS na 2.0TS

  1. #31
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adam.k7
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Pomorskie
    Auto
    AR 146 Ti 2.0 TS 16v 150KM PB+GAZ
    Postów
    68

    Domyślnie

    Mozliwe ale zastanawiajace bo jak go pchalem zima to cholernie ciezki w sumie myslalem zeby swapowac swoja na v6 ale lubie ten silnik a na pewno po remoncie bede lubil bardziej, wiec nie wiem czy swapy sa oplacalne, nie lepiej turbinke wstawic?? i dobry chip tuning

  2. #32
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    155 155 155
    Postów
    343

    Domyślnie

    Cytat Napisał adam.k7 Zobacz post
    Moja 2.0 T.S. W dowodzie wazy 1800 kg i nie rozumiem, dlatego kiedys chce jechac ja zwazyc
    Kolego, wstaw zdjęcie dowodu na forum gdzie masz 1800kg. Dopuszczam się że patrzysz na dopuszczalną mase całkowitą i twierdzisz że to masa pojazdu.



    Cytat Napisał adam.k7 Zobacz post
    nie lepiej turbinke wstawic?? i dobry chip tuning
    Po wsadzeniu turbiny stroisz wszystko, wiec chip tuning nie bedzie potrzebny. Zreszta wątpie żebyś to zrobił.
    Koszty uturbienia w większości przypadków są przeszkodą.

  3. #33
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Płońsk
    Auto
    Alfa Romeo 145 2.0 T.S. (155 KM) Quadrifoglio 2000 r. Fiat Tempra 1.6 b+g digit
    Postów
    494

    Domyślnie

    Ja mam orginalnie 2.0 T.S. QV 155 KM i silnik jest bajka. Ale naprawdę zanim weźmiesz się za zmianę silnika to najpierw pozbieraj na hamulce. Ja wiem że kasa jest problemem ale nie będzie radochy z osiągów silnika bez przeróbki hamulcowego i pewno zawieszenia.

  4. #34
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Tomakt
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16V 95'
    Postów
    354

    Domyślnie

    Dokładnie tak, jeżeli kolego chcesz swapać silnik na coś dużego do 146-tki bo odpowiadają Ci te piękne kształty to przygotuj się na koszty i to na prawdę ogromne koszty, prawdopodobnie nie zmieścisz się w 10 tysiąch, zakładając, że sam wszystko będziesz robił i montował
    Jeżeli bardzo chcesz mieć większy silnik to musisz szukać nowego samochodu niestety :/
    Każdy swap potrzebuje zasobu kasy, doświadczenia i przede wszystkim sprzętu i narzędzi (jeżeli chcesz V6 wkładać albo turbinę)

  5. #35
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adam.k7
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Pomorskie
    Auto
    AR 146 Ti 2.0 TS 16v 150KM PB+GAZ
    Postów
    68

    Domyślnie

    F1 i F2 1800Kg, Q1 1200 kg ale q1 to dopuszczalna przyczepy, F1 masa calkowita a samo Q nie mam opisane. Rozumiem dzięki.

    A G to mam 0 kg
    Ostatnio edytowane przez adam.k7 ; 25-04-2013 o 22:39 Powód: edit post o G

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    155 155 155
    Postów
    343

    Domyślnie

    Cytat Napisał adam.k7 Zobacz post
    F1 i F2 1800Kg, Q1 1200 kg ale q1 to dopuszczalna przyczepy, F1 masa calkowita a samo Q nie mam opisane. Rozumiem dzięki.
    G masa własna pojazdu

Podobne wątki

  1. SWAP z 2,5 na 3,0/3,2
    Utworzone przez markus w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-12-2019, 21:12
  2. [GTV Spider] Swap 3.0 24v
    Utworzone przez ar4me w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-02-2015, 11:53
  3. SWAP 156 1.6 TS na 2.5 V6
    Utworzone przez chudydegie w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 31-10-2014, 11:58
  4. Swap v6 do 147
    Utworzone przez sabotagepl w dziale 147
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 01-04-2014, 19:56
  5. SWAP z 2.5 na 3.0 24V
    Utworzone przez h0se166 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 09:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory