Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Podłączanie CA 156

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    GKW
    Auto
    1.9 JTD 8V 115 KM
    Postów
    40

    Exclamation Podłączanie CA 156

    Witam

    Mam kilka pytanek

    Którędy prowadzicie nowe okablowanie do drzwi na przedzie ?
    Którędy poprowadzić kabel zasilający z komory silnika do wewnątrz ?

    Nie bijcie mnie, nie kasujecie mojego tematu dlaczego ? Bo nie znalazłem odp na to pytanie .
    Jeśli ktoś łaskawie mi odp proszę moderatorów o podwieszenie tego tematu by ludzie nie robili śmietnika na forum

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Kazek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Poz
    Auto
    156 1,9 M-jet 150KM 2005r
    Postów
    423

    Domyślnie

    Cytat Napisał fazzi55 Zobacz post
    Którędy prowadzicie nowe okablowanie do drzwi na przedzie ?
    Wiercisz otwory w istniejącej wtyczke w miejscach gdzie nie ma konektorów
    Cytat Napisał fazzi55 Zobacz post
    Którędy poprowadzić kabel zasilający z komory silnika do wewnątrz ?
    Dużo tematów o tym na forum. Słabo szukałeś. Ot pierwszy z brzegu:
    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...do_kabiny.html
    156 1,9 M-jet 150KM 2005r

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Co do 2. - wywalasz podszybie i znajdziesz tam uszczelkę którą trzeba wyciągnąć, naciąć i założyć na kabel. Wychodzi to to w miejscu nóg kierowcy.

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    GKW
    Auto
    1.9 JTD 8V 115 KM
    Postów
    40

    Domyślnie

    A inny sposób niż wiercenie ?

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Kazek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Poz
    Auto
    156 1,9 M-jet 150KM 2005r
    Postów
    423

    Domyślnie

    Kto coś mówi o wierceniu? Przeczytałeś temat, który Ci podałem w pierwszym poście?
    156 1,9 M-jet 150KM 2005r

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    Ja zasilanie przeciągnąłem innym sposobem bo wolałem na poziomie pedałów nic nie modzić żeby przypadkowo nie lała się woda po podłodze . Ja sciągnąłem plastiki z podszybia i od strony pasażera włąsnie pod plastikiem podszybia ( w rogu blisko już krawędzi szyby ) znajduje się też gumowa zaslepka którą idą inne kable . Tamtędy przeciągnąłem kabel do wzmacniacza . Bez problemu wyciągniesz go demontując w kilka minut srodek schowka pasażera . Potem ładnie pod plastikami progów do bagażnika .

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał Nazar Zobacz post
    Ja zasilanie przeciągnąłem innym sposobem bo wolałem na poziomie pedałów nic nie modzić żeby przypadkowo nie lała się woda po podłodze . Ja sciągnąłem plastiki z podszybia i od strony pasażera włąsnie pod plastikiem podszybia ( w rogu blisko już krawędzi szyby ) znajduje się też gumowa zaslepka którą idą inne kable . Tamtędy przeciągnąłem kabel do wzmacniacza . Bez problemu wyciągniesz go demontując w kilka minut srodek schowka pasażera . Potem ładnie pod plastikami progów do bagażnika .

    Dokładnie taka sama zaślepka jest po stronie kierowcy.

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Potwierdzam i w mojej sie robi ciasno
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał wheelerwasp02 Zobacz post
    Potwierdzam i w mojej sie robi ciasno

    Ja u siebie musiałem juz tą zaślepkę pojechać dremlem, bo kabel 50mm2 tak łatwo nie przechodzi Ale do ok 20-30 jest lux.

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    No ja do nowej zabudowy puszczam 2x20mm2

    Co ty zasilasz 50mm2 kablem ?
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

Podobne wątki

  1. [147] JTD Podłączanie zestawu
    Utworzone przez Mateoo92 w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-11-2014, 09:18
  2. podłączanie drugiego kompa
    Utworzone przez nymo w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-06-2011, 21:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory