Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 65

Temat: Niedoładowanie na niskich obrotach 1.9 JTD 150km

  1. #41
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Dałeś popalić tymi logami w formacie PDF Tego tu na forum jeszcze nie było
    W logach nie widać nic co by powodowało taki efekt jak opisujesz. EGR 4%, to lepiej sprawdzić. W większości przy 4% jest on zamknięty ale...
    Musisz zrobić logi w okresie kiedy problem jest i porównać je do okresu gdy problem nie występuje.
    Uważasz, że przepływomierz ? Jest ta masa może trochę poniżej ale nie wydaje mi się, że to jest to. Poza lekko by przydymiał przy dodawaniu gazu na postoju. Z resztą przy EGR też. A, nie piszesz że tak się dzieje.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #42
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar jusci
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    159 SW JTDm 8V 2008 nero carbonio
    Postów
    221

    Domyślnie

    Dzięki za szybką odpowiedź.
    EGR przy 4% jest zamknięty. Dymu nie puszcza. Zrobię logi jak zobaczę że jest coś nie tak.
    Zalałem świeżego paliwa bo zaczęło się źle dziać po ostatnim tankowaniu. Może to to




  3. #43
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    To zrób logi korekt.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #44
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar jusci
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    159 SW JTDm 8V 2008 nero carbonio
    Postów
    221

    Domyślnie

    Jak na razie niby wszystko ok ale zrobiłem logi
    Na pierwszy rzut oka nie ma się do czego przyczepić
    Aha, dlaczego tak rzadko wychodzą mi pomiary, czyżby za dużo parametrów zaznaczyłem?
    http://www.sendspace.pl/file/c2f1321bb495b944fdebbd7

    Ostatnio edytowane przez jusci ; 07-05-2013 o 19:40




  5. #45
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    No z takiej ilości wiele nie wywnioskujesz. Niepotrzebnie te temperatury powietrza mierzyłeś. Powietrze masz o 100 mg za małe. Ale to nie jest nic strasznego.
    Jak będziesz jechał do pracy, to po loguj sobie przejazd w jedną i drugą stronę. Może wtedy coś wyjdzie.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #46
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    Podczepię się po temat. U mnie silnik zamula do 1800 obrotów, ale co dziwne, tylko kiedy na dworze jest powyżej 15-16 stopni C. Jak jest chłodniej zjawisko nie występuje. Silnik 1.9 JTDm 8v. Wyczyściłem i zaślepiłem EGR, wyczyściłem czujnik ciśnienia doładowania, oba były zawalone sadzą i smołą. Został mi do sprawdzenia jeszcze overboost i węże podciśnienia, tyle że do niego jest gorszy dostęp i muszę jechać gdzieś na podnośnik. Logów nie mam zrobionych, gdyż nie sprawiłem sobie jeszcze kabla do kompa. Tak na chłopski rozum, w wyżej temperaturze rozszczelnią się wężyki podciśnienia i później wstaje zmienna geometria. Powiedzcie co sądzicie o mojej teorii?

    Pzdr

  7. #47
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cos w niej jest, a generalnie cieplejsze powietrze=mniej telenu=gorsze spalanie
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #48
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał BB85 Zobacz post
    Tak na chłopski rozum, w wyżej temperaturze rozszczelnią się wężyki podciśnienia i później wstaje zmienna geometria. Powiedzcie co sądzicie o mojej teorii?
    Hm... nie jest najlepsza
    Bliżej jest teoria Macka-156.
    Ale ja bym zobaczył jakie odczyty ma czujnik temperatury powietrza. Wydaje mi się, że on też jest zasyfiony tak jak i EGR, czujnik doładowania...
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #49
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Hm... nie jest najlepsza
    Bliżej jest teoria Macka-156.
    Ale ja bym zobaczył jakie odczyty ma czujnik temperatury powietrza. Wydaje mi się, że on też jest zasyfiony tak jak i EGR, czujnik doładowania...
    Hmm myślisz, że przez ten czujnik może się tak dziać? Gdzie szukać tego czujnika w ogóle? Możliwe, że jutro jadę na podnośnik bo będę wymieniał tłumik końcowy i przy okazji spojrzę na overboosta i wszystkie węże bo może już są zniszczone. Auto ma 165 tys przebiegu, więc mają prawo gdzieś puszczać.

  10. #50
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Tak myślę i przydałyby się odczyty z FES-a. Na oko, to nie wiele zobaczysz. Pewno i przepływomierz jest w nie najlepszym stanie jeśli chodzi o czystość, a na nim jest czujnik temperatury (z boku wkładki). Zasyfiony podaje złe parametry.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Drgania na niskich obrotach w JTD
    Utworzone przez prozac w dziale GT
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 14-11-2015, 00:32
  2. Drgania na niskich obrotach
    Utworzone przez Bider w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 17-10-2014, 15:16
  3. dzwonienie na niskich obrotach 1.6 TS 120 KM
    Utworzone przez damiankck w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-05-2012, 16:34
  4. [145] Dławienie na niskich obrotach
    Utworzone przez maniek015 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 31-12-2011, 10:28
  5. Toczenie na niskich obrotach ..
    Utworzone przez Jin147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-08-2010, 00:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory