Bo pewno ty masz wtyczki 1:1. Wyciągasz box-a i wpinasz wtyczki do gniazdek bez niego.
Bo pewno ty masz wtyczki 1:1. Wyciągasz box-a i wpinasz wtyczki do gniazdek bez niego.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
mhm dokładnie
No właśnie, a jak podejrzewam u niego jest inaczej.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
a ja bym chciał sie odnieść do porównania z silnikiem 2.0 HDI, miałem okazję użytkować taki silnik w 307 przez ponad rok, i ma od bardzo duzy przyrost momentu obrotowego coś 2 granicach 1800- 2000 obr. ( az wciskało w fotel) ale ten skok jest bardzo krótki i trzeba zmianiać biegi, więc stąd pewnie wynika to co zauważyłeś.
Polecam w takim razie zrobić pomiar na hamowni, zeby wiedzieć faktycznie czym jeżdzisz i czy jest to zdrowe dla silnika
Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
Chętnie pomogę
Szczegóły:
http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105