Mimo wszystko na Twoim miejscu zrobiłbym logi korekt, ilości powietrza zmierzonego i oczekiwanego, EGR. Sam piszesz że po przygazowaniu korekty się stabilizują.
Próbowałeś odpiąć przepływomierz?
Mimo wszystko na Twoim miejscu zrobiłbym logi korekt, ilości powietrza zmierzonego i oczekiwanego, EGR. Sam piszesz że po przygazowaniu korekty się stabilizują.
Próbowałeś odpiąć przepływomierz?
Ostatnio edytowane przez jusci ; 15-05-2013 o 13:20
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
No właśnie miałem odesłać Damianosl po pomoc do kolegi, ale sdero już się włączył
Korekty mu się uspokajają po przygazowaniu, więc jednak bym spojrzał na to ciśnienie![]()
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
hmm a w jakich warunkach należy takie ciśnienie sprawdzać?? i jakie mają być poprawne wartości?
w MES to jest opcja zmierzone ciśnienie paliwa i oczekiwane ciśnienie paliwa, si?![]()
To tak jak w MES i porównaj to z korektami wtrysków. Korekty tak się sprawdza jak tutaj koledzy opisują. Ciśnienie dodatkowo sprawdź podczas zwykłej jazdy.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Stabilizuja sie bo ECU obcina dawkę na wtryskiwaczach do (wyłączenie wtryskiwaczy) momentu osiągnięcia przez silnik obrotów biegu jałowego (włączenie wtryskiwaczy)
Ja wymienił bym końcówkę na 1 bo widać że sie zaciera przez co obroty kuleją. Sam wymieniałem końcówkę na 1 cyl. bo waliło u mnie na 3,50 mm3 na plus falowanie obr. też sie pojawiało. Po wymianie końcówki za 180zł korekty wyrównały sie do +/- 50 po przejechaniu jakichś 200 km. Czytając niektóre rady musiał bym kolektor zrzucać
Ostatnio edytowane przez criss ; 15-05-2013 o 20:07
A ja już prawie wyciągałem wtryski, zamiast zająć się kolektorem. Kolektor miałem w stanie agonalnym i korekty leciały w kosmos. Zajmowanie się wtryskami jest jak najbardziej ok jeśli pozostałe elementy silnika są sprawne. W innym wypadku to jest zabieranie się nie od tej strony co trzeba.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF