Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 67

Temat: [156] prośba o ocenę logów 1.9 JTD 16v

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    W twoim przypadku dziwnie zachowuje się turbina. Masz momentami 300 mBar niedoładowania aby później mieć mocne przeładowanie.

    Załącznik 95819

    Ale zobaczymy jutro na te logi. Może coś więcej powiedzą. Po co gdybać.
    Robiłeś coś z overboostem lub turbiną ? Pytam, bo piszesz, że temat był już poruszany.
    Z overboostem nic nie robiłem, natomiast w turbinie wymieniałem niedawno uszczelnienia (zestaw naprawczy).
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

  2. #12
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Czyli turbinę miałeś na stole. Zakładam więc, że jest ok. Zobacz na tego overboosta. Może on coś źle tym steruje. Z tyłu ma taki mały filterek - zobacz w jakim on jest stanie.

    - - - Updated - - -

    Tak po przemyśleniu sprawy stawiam na niego (overboost) i zabrudzony przepływomierz.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    Dzięki za zainteresowanie tematem, wyczyszczę zarówno overboost'a i przepływomierz i zobaczymy co wyjdzie, a wcześniej (jutro w drodze do pracy) zrobię logi i później po czyszczeniu ponownie.
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    W drodze do pracy zrobiłem logi poszerzone o trzy parametry. Dziś za bardzo nie mam czasu grzebać przy Alfinie, ale jutro wyczyszczę overboost'a i przepływkę i chyba na dobre pozbędę się EGR'a spod maski.
    mes logi przed.txt
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał Matti Zobacz post
    Z overboostem nic nie robiłem, natomiast w turbinie wymieniałem niedawno uszczelnienia (zestaw naprawczy).
    A kto ci wymieniał uszczelniacze ?. Być może problemem jest źle ustawiona sztanga.

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    Cytat Napisał mlody2788 Zobacz post
    A kto ci wymieniał uszczelniacze ?. Być może problemem jest źle ustawiona sztanga.
    Sam wymieniałem, to też mi przyszło do głowy, że może być źle ustawione. Jutro wszystko czyszczę i wtedy się okaże.
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

  7. #17
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał mlody2788 Zobacz post
    A kto ci wymieniał uszczelniacze ?. Być może problemem jest źle ustawiona sztanga.
    Sztanga by dawała takie samo ciśnienie bez zafalowań.
    Matti - zobacz na overboost w logach. Turbina pływa w rytm jego wahnięć. Wydaje mi się, że tam trzeba szukać problemu. Sprawdź przewody podciśnieniowe.
    (cały czas zakładam, że turbina, jej kierownice są ok). Powietrze masz ok.
    Jeszcze się upewnię - nie wgrywałeś mapy, masz oryginalny soft w ECU ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Sztanga by dawała takie samo ciśnienie bez zafalowań.Matti - zobacz na overboost w logach. Turbina pływa w rytm jego wahnięć. Wydaje mi się, że tam trzeba szukać problemu. Sprawdź przewody podciśnieniowe.(cały czas zakładam, że turbina, jej kierownice są ok). Powietrze masz ok. Jeszcze się upewnię - nie wgrywałeś mapy, masz oryginalny soft w ECU ?
    To głównie sie zajmę overboostem. Kierownice są w porządku, bez problemu się ruszają. Ecu jest nieruszane, soft jest oryginalny.
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

  9. #19
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mariatchi
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    123

    Domyślnie

    Głupie pytanie, czy overboost to jest ten zawór na pasie przednim nad chłodnicą? Ma numery: 552033202, 7.00607.202 i brzęczy po zgaszeniu silnika :/ . Wygląda na nierozbieralny - czyli kicha z czyszczeniem
    Ostatnio edytowane przez mariatchi ; 16-05-2013 o 18:59

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    Wyczyściłem dziś overboost'a i przepływomierz oraz wymieniłem tą pękniętą rurę powietrza, jutro rano zrobię ponownie logi i się okaże czy coś to dało. Chociaż coś mnie niepokoi lekko turbina, wydaje mi się, że trochę za bardzo gwiżdże.


    Cytat Napisał mariatchi Zobacz post
    Głupie pytanie, czy overboost to jest ten zawór na pasie przednim nad chłodnicą? Ma numery: 552033202, 7.00607.202 i brzęczy po zgaszeniu silnika :/ . Wygląda na nierozbieralny - czyli kicha z czyszczeniem
    Tak, to jest on. Opis czyszczenia znajdziesz tutaj
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

Podobne wątki

  1. Prośba o ocenę logów 1,9 JTD 8v
    Utworzone przez seba198666 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-09-2013, 14:45
  2. prośba o ocenę logów(przepływka, doładowanie)
    Utworzone przez demonobiker w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-01-2013, 17:30
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-07-2012, 22:18
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-04-2012, 18:37
  5. Prośba o ocenę logów z AlfaDiag'a
    Utworzone przez Kabar w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 29-09-2010, 07:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory