raczej nie miał by on wpływu na to czy auto odpala czy nie
raczej nie miał by on wpływu na to czy auto odpala czy nie
Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)
Moje Paniehttp://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html
Ostatnio edytowane przez PRE2ES ; 20-05-2013 o 07:10
Pogadamy za miesiąc jak założysz temat: Kopci na niebiesko, pali olej.
NIGDY NIE CZYŚCI SIĘ MECHANICZNIE KOLEKTORA SSĄCEGO NA SILNIKU. ZAWSZE TRZEBA GO WYJĄĆ.
Teraz cały syf który obruszyłeś przedostał się do komory spalania, także o skutkach "czyszczenia" pogadamy w kolejnym Twoim temacie. Przy bardzo dużym szczęściu nic się nie stanie albo skończy się na remoncie tylko góry.
Przeszukaj forum, był już identyczny temat i skończyło się na pierścieniach.
Ja nie twierdzę, że nie możesz odpalić przez pierścienie. Masz problem z dostarczeniem paliwa. Ja Cię tylko ostrzegam o konsekwencjach Twojego "czyszczenia".
Co do błędu P1191 to był również wałkowany na forum.
Ostatnio edytowane przez PRE2ES ; 20-05-2013 o 10:33
A paliwo w ogóle dochodzi do filtra paliwa? Dalej do pompy? Jest napięcie na regulatorze, na pompie?