Dobite 550g, szlifierka dalej szlifuje. Natomiast jeśli chodzi o chłodzenie, to istna zamrażarka. Działa pięknie.
Dobite 550g, szlifierka dalej szlifuje. Natomiast jeśli chodzi o chłodzenie, to istna zamrażarka. Działa pięknie.
U mnie lipa, dziurawa chłodnica, wiecie może ile może kosztowac nowa?
Pozdrawiam serdecznie
Około 350zł, wymieniałem w zeszłym tygodniu
Wysłane z mojego GT-I9100
Facet który mi to robił zamawiał w jakimś sklepie stacjonarnym. Ja jestem z wielkopolski więc kawałek od Ciebie.
Wysłane z mojego GT-I9100
dokladnie tak jak kolega wyzej 350 zl zamawialemw autosklepie24 z przesylka, co do wymiany to zaplacilem 320 zl wymiana chlodnicy zakucie i wymiana weza jednego bo byl wyciek i nabicie klimy wiec nie jest tak zle![]()
Na allegro widziałem za 390 z roczną gwarancją
Wysłane z mojego GT-I9100
Układy klimatyzacji w 159 czy w Oplu Insigni są po prostu z natury nieszczelne. Trzeba się pogodzić z tym, że co roku trzeba czynnik uzupełniać. A jak jest dziura w skraplaczu (to nie jest chłodnica) to tańszym rozwiązaniem jest lutowanie ( o ile się da ). Każdy zakład zajmujący się klimatyzacjami woli wymienić coś na nowe bo to mniej roboty, głowy nie trzeba używać do diagnozowania oraz największy zarobek na częsciach. A niestety widzę, że z miłości do Alfy w bambuko dajemy się zrobić. Kolejna sprawa do czynnik UV, normalny serwis klimatyzacji zawsze dodaje go do czynnika i oleju.
Ja w swojej Alfie walcze z klimatyzacją już 2 tydzień.
Zaczęło się gdy podczas jazdy zrobiło mi się za gorąco więc włączyłem klimę- po załączeniu nie zaczęła chłodzić tylko leciało ciepłe powietrze a do tego smród spalenizny![]()
Zatrzymałem auto, maska w góre bo myślałem , że coś zaczęło się palić .Nic nie zauważyłem więć na wyłączonej klimatyzacji dojechałem do domu i następnie do serwisu klimatyzacji.
Okazało się , że nie miałem wogóle czynnika więc wpuścili z barwnikiem.
Klima chłodziła jeden dzień ale zapach spalenizny dalej czuć do tego dźwięk jakbym z wiertarką jeździłpo wyłączeniu klimatyzacji cisza.
Z powrotem do serwisu na prześwietlenie, okazało się , że chłodnica ma przeciek i przewód który wychodzi ze sprężarki.
Chłodnica 550 zł , przewód - dostałem jedynie w serwisie fiata - cena 520 zł masakra jakaś + robocizna z napełnieniem 200zł.
Razem 1270 zł a klima dalej nie sprawna
tzn jak na razie chłodzi ale dźwięk wiertarki pozostał.
Czy możliwe, że ubywa czynnika przez sprężarkę ? BO fachowcy wycieku żadnego więcej nie znaleźli? Chcą się dobrać nie pamiętam do czego we wnętrzu auta pod konsolą ale chyba nie dam im rozbierać całego środka. Jest tam pod pulpitem coś co mogłoby się rozszczelnić? Czy bardziej skusić się na zakup nowej sprężarki?
Zastanawia mnie ten smród spalenizny z nawiewów czy to coś ze sprężarki czy z wentylatora bo czytałem , że też tak mają.