Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 30

Temat: [156] Chłodniczka oleju - pytanie o różnice (zdjęcia)

  1. #11
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    z tego co pamietam to gorny idzie prosto z pompy do filtra(ale nei dam se reki uciac ). ja mam dolozona podkladke ze wzgledu, ze trzeba bylo podlaczyc jeszcze czujnik cisnienia oleju i zasilanie turbo.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Tak z ciekawości zatem, jakie ciśnienie przy 90st oleju na jałowym, a jakie na 4tyś obr?

  3. #13
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    jałowe mam ustawione na 1000 rpm i na rozgrzanym trzyma 3 bary. przy 4 tys zobacze dzisiaj w nocy.

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał kivi84 Zobacz post
    jałowe mam ustawione na 1000 rpm i na rozgrzanym trzyma 3 bary. przy 4 tys zobacze dzisiaj w nocy.
    Całkiem wysoko, u mnie jest 2 na jałowych i 4 powyżej 2000rpm

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    To samo miałem pisać... Kosmiczne ciśnienie.

  6. #16
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    jak mialem 850 rpm tak jak alfa ma seryjnie to bylo jakos 2,5 bara. teraz srednio mi sie utrzymuja tak okolo 1050rpm wlasnie po to zeby cisnienie bylo wieksze. ogolnie to mam usuniete wałki balansujące i zaslepione kanały olejowe zeby pompa nie musiala tłoczyc tam oleju.

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Ja w Vce jesli wierzyc czujnikom AutoGauge przy 100*C oleju od 1.5 do 2 barow, jak byla podeptana i grzal sie olej bardziej no to cisnienie spadalo do 1 bara +- gdzie ksiazka podaje ponizej bara... wiec jest dobrze. Tak nawiasem zboczylismy z tematu
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Tak z ciekawości zatem, jakie ciśnienie przy 90st oleju na jałowym, a jakie na 4tyś obr?
    Ostatnio robiłem w SOP pomiary ciśnienia oleju na rozgrzanym silniku oczywiście i ciśnienie orzeknięto jako fabryczne: na jałowym 2,5 Bar / przy 2500 RPM 4,0 Bary

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał ArturR_1975 Zobacz post
    Ostatnio robiłem w SOP pomiary ciśnienia oleju na rozgrzanym silniku oczywiście i ciśnienie orzeknięto jako fabryczne: na jałowym 2,5 Bar / przy 2500 RPM 4,0 Bary
    eLearn podaje dane dla jałowego i 4 tyś obr dla TS/JTS. Dla TS powyżej 4,5 bar, dla JTS powyżej 6 bar.

  10. #20
    Użytkownik Świeżak Avatar Savak
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    okolice Poznania
    Auto
    AR 159 1.9 JTDM 16V - była, AR156 2.5 V6
    Postów
    174

    Domyślnie

    Cytat Napisał kivi84 Zobacz post
    załoze sie, ze u ciebie dochodzi do wyzszych temperatur. to co pokazuje wskaznik w kabinie to sa jakies cuda i predzej odczytasz z tego pogode w chinach niz temperature w silniku. jak kabinowy pokazuje srednio okolo 80 stopni to na sprawnie dzialajacym czujniku w termostacie masz okolo 100 stopni
    Prawda to zaiste. U mnie przy 90 na wskaźniku kabinowym załącza się wentylator, a FES pokazuje 113. Wentylator zbija do 108.

Podobne wątki

  1. [159] Chłodniczka oleju 1,8 MPI
    Utworzone przez Alfa_Luk w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 12-11-2014, 21:54
  2. Chłodniczka oleju 2,5 V6 czy jest?
    Utworzone przez zadra66 w dziale 166
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 07-08-2013, 12:19
  3. Chłodniczka oleju czy z benzynowej pasuje do JTD ?
    Utworzone przez Manio0017 w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-03-2012, 12:49
  4. Chłodniczka oleju silnik TS-JTS
    Utworzone przez Lukas1020 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 13-03-2012, 09:58
  5. pytanie o PROGI PILNE (zdjęcia)
    Utworzone przez mskk w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 13-05-2011, 20:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory