Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: czerwony kluczyk z 1p a immo

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8ts 144km
    Postów
    80

    Domyślnie

    przy scyzoryku jest proste tyle że te uniwersalne są strasznie tandetne ciekawi mnie opcja przeprogramowania surówki takiego kluczyka
    http://autokacik.pl/files/281301368-...08_%285%29.JPG
    pod nowy sterownik

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Już większe szanse na kupno uniwersalnego sterownika i upchanie go w takiej obudowie. W sumie tez o tym myślę, ale, że to trochę rzeźby to nie jestem pewien, czy to wykonalne.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    159
    Postów
    731

    Domyślnie

    Koledzy dzis podlaczylem uniwersalna centralke i mam jedą pestkę immo więc podkleiłem ją przy samej stcyjce, dokładnie przy czarnym plastiku centymetrowym przy wejściu grotu do stacyjki a obudową kolumny, pestka weszła na styk, jest taka dluga jak ten wystający plastik, podkleiłem taśmą izolacyjną (narazie by sprawszić czy jest ok) i raz odpala auto a raz nie.
    Gdzie najlepiej ją przykleić, tak dokładnie?
    Co jeśli w czasie jazdy pesta straci kontak z pętlą ??? Może coś się stać? Bo jak zgaśnie na biegu to tak jak bym go na pych brał, więc problem z rozrządem, tak?
    Czy immo jest potrzebne tylko do odpalenia auta czy cały czas w czasie rozruchu samochodu??

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Immo tylko podaje sygnał, że jest ok. Jak po przekręceniu kluczyka lampka gaśnie to auto dalej śmiaga.

    Inna rzecz, że musiałeś wyjątkowo pechowo toto umieścić, że raz łapie a raz nie, bo zasięg jest ciut większy niż kilka mm. Spróbuj przełożyć w inne miejsce. Nie wiem, czy w tym celu zdejmowałeś osłonę kierownicy, ale to chyba najlepszy pomysł.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

Podobne wątki

  1. Czerwony kluczyk nie scyzoryk
    Utworzone przez XeT w dziale Warmińsko-mazurskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-09-2015, 17:35
  2. Czerwony kluczyk i otwieranie bagażnika.
    Utworzone przez pawelm w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 24-02-2015, 18:58
  3. Kluczyk czerwony Alfa 156
    Utworzone przez zmowa w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-05-2014, 10:54
  4. Czerwony kluczyk
    Utworzone przez JTD w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 15-02-2012, 20:28
  5. Złamany (czerwony) kluczyk !
    Utworzone przez Prezess w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 27-12-2010, 15:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory