przy scyzoryku jest proste tyle że te uniwersalne są strasznie tandetneciekawi mnie opcja przeprogramowania surówki takiego kluczyka
http://autokacik.pl/files/281301368-...08_%285%29.JPG
pod nowy sterownik
przy scyzoryku jest proste tyle że te uniwersalne są strasznie tandetneciekawi mnie opcja przeprogramowania surówki takiego kluczyka
http://autokacik.pl/files/281301368-...08_%285%29.JPG
pod nowy sterownik
Już większe szanse na kupno uniwersalnego sterownika i upchanie go w takiej obudowie. W sumie tez o tym myślę, ale, że to trochę rzeźby to nie jestem pewien, czy to wykonalne.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Koledzy dzis podlaczylem uniwersalna centralke i mam jedą pestkę immo więc podkleiłem ją przy samej stcyjce, dokładnie przy czarnym plastiku centymetrowym przy wejściu grotu do stacyjki a obudową kolumny, pestka weszła na styk, jest taka dluga jak ten wystający plastik, podkleiłem taśmą izolacyjną (narazie by sprawszić czy jest ok) i raz odpala auto a raz nie.
Gdzie najlepiej ją przykleić, tak dokładnie?
Co jeśli w czasie jazdy pesta straci kontak z pętlą ??? Może coś się stać? Bo jak zgaśnie na biegu to tak jak bym go na pych brał, więc problem z rozrządem, tak?
Czy immo jest potrzebne tylko do odpalenia auta czy cały czas w czasie rozruchu samochodu??
Immo tylko podaje sygnał, że jest ok. Jak po przekręceniu kluczyka lampka gaśnie to auto dalej śmiaga.
Inna rzecz, że musiałeś wyjątkowo pechowo toto umieścić, że raz łapie a raz nie, bo zasięg jest ciut większy niż kilka mm. Spróbuj przełożyć w inne miejsce. Nie wiem, czy w tym celu zdejmowałeś osłonę kierownicy, ale to chyba najlepszy pomysł.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...