Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 53

Temat: Czy padła turbina ?? duże niedoładowanie , brak mocy na dole, dziury w przyspieszaniu

  1. #21
    Użytkownik Świeżak Avatar Marconi
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Świebodzice
    Auto
    Była Alfa Romeo GT 1.9 jtd-m, obecnie Alfa 159 SW 2.4 jtdm
    Postów
    173

    Domyślnie

    Cytat Napisał arquadiusy Zobacz post
    a zauwazyliscie jak ten silnik wogule wkreca sie na obroty , widac ze przydole jest strasznie duze opóźnienie na gaz
    masz opóźnienie bo część spalin Ci ucieka koło kolektora i turbo się nie rozkręca odpowiednio, sprawdź szczelność kolektor-głowica bo to jest pewnie głównym problemem nieprawidłowego działania turbiny

  2. #22
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    urwana szpilka, koszt naprawy od 300 w zwyż, zalezy jak sie urwała i ile ich jest urwanych.

    niezle jej w palinik dałes...

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marconi Zobacz post
    masz opóźnienie bo część spalin Ci ucieka koło kolektora i turbo się nie rozkręca odpowiednio, sprawdź szczelność kolektor-głowica bo to jest pewnie głównym problemem nieprawidłowego działania turbiny
    Tak wlasnie myslalem ze poprostu spaliny spierniczają i nie ma co napedzac turba dzieki jutro będe patrzył

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał george11 Zobacz post
    urwana szpilka, koszt naprawy od 300 w zwyż, zalezy jak sie urwała i ile ich jest urwanych.

    niezle jej w palinik dałes...
    aż tak dużo będzie kosztować nagwintowanie paru otworów ? da sie to zrobic w warunkach domowych ? da sie to zrobić na aucie ? czy trzeba rozbierac glowicę ??

  4. #24
    Użytkownik Świeżak Avatar Marconi
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Świebodzice
    Auto
    Była Alfa Romeo GT 1.9 jtd-m, obecnie Alfa 159 SW 2.4 jtdm
    Postów
    173

    Domyślnie

    Cytat Napisał arquadiusy Zobacz post
    - - - Updated - - -



    aż tak dużo będzie kosztować nagwintowanie paru otworów ? da sie to zrobic w warunkach domowych ? da sie to zrobić na aucie ? czy trzeba rozbierac glowicę ??
    Jeżeli poszła szpilka trzymająca kolektor to masz kolektor do planowania bo pewnie jest krzywy, ja za planowanie zapłaciłem 60 zeta, wymiana szpilki wiąże się z demontażem kolektora i turbiny, potem kwestia czy szpilka urwała się przed czy w głowicy, jak wystaje z głowicy to wystarczy szpilkę wykręcić, wstawić nową i poskładać wszystko do kupy, jeśli urwana w środku to już to najlepiej niech fachowiec ogarnie. Jak masz kanał to możesz sam się pobawić z demontażem, jak nie to lepiej oddać do mechanika. Głowicy nie trzeba rozbierać, wszystko do zrobienia na aucie
    Mnie cały interes kosztował z planowaniem 365 zł plus nowa uszczelka 40 zł w tym umycie auta na koniec

  5. #25
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    mi tam jedno jak i gdzie sie urwała, potrafie wykrecic.

    pzd.

  6. #26
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    No no - potrafisz i to calkiem sprawnie








  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marconi Zobacz post
    Jeżeli poszła szpilka trzymająca kolektor to masz kolektor do planowania bo pewnie jest krzywy, ja za planowanie zapłaciłem 60 zeta, wymiana szpilki wiąże się z demontażem kolektora i turbiny, potem kwestia czy szpilka urwała się przed czy w głowicy, jak wystaje z głowicy to wystarczy szpilkę wykręcić, wstawić nową i poskładać wszystko do kupy, jeśli urwana w środku to już to najlepiej niech fachowiec ogarnie. Jak masz kanał to możesz sam się pobawić z demontażem, jak nie to lepiej oddać do mechanika. Głowicy nie trzeba rozbierać, wszystko do zrobienia na aucie
    Mnie cały interes kosztował z planowaniem 365 zł plus nowa uszczelka 40 zł w tym umycie auta na koniec
    Jednak to nie szpilki nie ma zadnych przedmuchów , zauważyłem zę turbina od strony ciepłej jest cała pokryta z opiłków metalu ;// za turbina przy downpipie tez nie ma przedmuchów

    - - - Updated - - -

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_001012.jpg
Wyświetleń:	218
Rozmiar:	64.9 KB
ID:	99452

  8. #28
    Użytkownik Świeżak Avatar Marconi
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Świebodzice
    Auto
    Była Alfa Romeo GT 1.9 jtd-m, obecnie Alfa 159 SW 2.4 jtdm
    Postów
    173

    Domyślnie

    Cytat Napisał arquadiusy Zobacz post
    Jednak to nie szpilki nie ma zadnych przedmuchów , zauważyłem zę turbina od strony ciepłej jest cała pokryta z opiłków metalu ;// za turbina przy downpipie tez nie ma przedmuchów

    - - - Updated - - -

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_001012.jpg
Wyświetleń:	218
Rozmiar:	64.9 KB
ID:	99452
    A sprawdzałeś skąd ten dźwięk przy gazowaniu na zimnym silniku?? da się to sprawdzić tylko we dwie osoby, więc jeśli nie to po pierwsze sprawdź to, niech Ci ktoś po gazuje a Ty posłuchaj skąd gwiżdże... przedmuch może być a szpilka wcale nie musi być urwana, może się sypać uszczelka kolektora od spodu i stąd opiłki
    Najpierw zdiagnozuj we dwie osoby skąd ten dźwięk a potem można dalej myśleć co i jak, koło turbo mam wrażenie jak by było nakopcone sadzą czyli przedmuch ale mogę się myslić
    Ostatnio edytowane przez Marconi ; 20-06-2013 o 15:44

  9. #29
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    ewidentnie widac nieszczelnosc na V-bandzie, opasce zaciskowej, jesli szpilki masz ok to dokrec opaske.


    pzd.

  10. #30
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arquadiusy
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    Było GT 3.2 Q2 Jest Giulietta QV i Brera 2.4
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał george11 Zobacz post
    ewidentnie widac nieszczelnosc na V-bandzie, opasce zaciskowej, jesli szpilki masz ok to dokrec opaske.


    pzd.
    Sprawdze we dwóch , dzisiaj nie miałem jak no ta nieszczelnosc jest ale to juz jest za turbina i nie powodowało by utraty mocy chyba xD
    Skąd by było tyle opiłków z silnika ? a moze to uszczelka sie rozpada i stad te opilki ?

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-12-2012, 22:49
  2. [145] Brak mocy przy przyspieszaniu
    Utworzone przez marcinek9348 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-09-2012, 18:22
  3. Alfa gaśnie przy przyspieszaniu i brak mocy :(
    Utworzone przez prasus w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-05-2010, 18:41
  4. [145] brak mocy i duże spalanie
    Utworzone przez czopas88 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-04-2009, 11:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory