Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: Błąd P0238 i brak mocy do 2 tyś obr (Wykres z hamowni)

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar fafner
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v 03r.
    Postów
    58

    Domyślnie Błąd P0238 i brak mocy do 2 tyś obr (Wykres z hamowni)

    Witam. Przy okazji chipowania Alfy okazało się ze ma niedobór mocy do 2 tyś obr ( porównując inne wykresy z hamowni) dodatkowo w alfie przy ostrym butowaniu pojawia się błąd P0238, miał ktoś podobny problem? stawiam na zawór overboost bo od tego jest ten błąd. Dodam że powyżej 2 tys obr Alfa zapie**ala nieziemsko co widać na wykresie ale poniżej jest porażka... pozdrawiamKliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wykres.jpg
Wyświetleń:	444
Rozmiar:	63.1 KB
ID:	99725

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 16V 140KM
    Postów
    31

    Domyślnie

    Overboost powiedział pa pa. Wymiana na nowy razem z wężykami.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie

    Jeżeli wymiana ovrboosta nie pomoże to czeka cię czyszczenie turbinki

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar fafner
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v 03r.
    Postów
    58

    Domyślnie

    Osobiscie też stawiam na overboosta, EGR mam odłączony programowo, czujnik doładowania czyściłem, pozostaje overboost i turbo. Gdzie moge dostać wężyki do boosta?

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie

    W każdym samochodowym

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar fafner
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v 03r.
    Postów
    58

    Domyślnie

    Sprawdzałem ruchy gruszki, po odpięciu przewodu szybko się rusza niestety po podpięciu spowrotem wraca na miejsce ale dość powoli, więc mam wymienić zawór boost czy odrazu oddac turbo do czyszczenia?

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,619

    Domyślnie

    Aten temat przeczytałeś - pierwszą stronę?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar fafner
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v 03r.
    Postów
    58

    Domyślnie

    Oczywiscie, przeglądałem, i wg mnie musze oddac turbo do czyszczenia, wężyki dokładnie sprawdzałem, są szczelne, elastyczne( niestwardniały), spróbuje jeszcze odpiąć przeplywke i zobaczyć co wtedy, ale wgl mnie to na 100% zapieczone kierownice zmiennej geometrii.

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał fafner Zobacz post
    Oczywiscie, przeglądałem, i wg mnie musze oddac turbo do czyszczenia, wężyki dokładnie sprawdzałem, są szczelne, elastyczne( niestwardniały), spróbuje jeszcze odpiąć przeplywke i zobaczyć co wtedy, ale wgl mnie to na 100% zapieczone kierownice zmiennej geometrii.
    Przed demontażem turbiny sprawdź czujnik doładowania u mnie grucha też wolna wracała też myślałem,że turbo trzeba będzie sprawdzić ale wymieniłJakem czujnik doładowania i auto odzyskało pełną moc. Jak masz kogoś z okolicy z takim samym silniczkiem możesz podmienic na chwile i zobaczysz.
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


Podobne wątki

  1. [Giulietta] Wykres z hamowni
    Utworzone przez method w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 11-12-2016, 17:50
  2. Wykres z hamowni V 6 lpg
    Utworzone przez Piotriix w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-03-2010, 14:40
  3. wykres z hamowni prosze o pomoc
    Utworzone przez set669 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-07-2009, 09:39
  4. Wykres z hamowni - jak oceniacie ?
    Utworzone przez cezary156 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-06-2009, 22:38
  5. Pomocy brak mocy o 30 koni mniej , pomiar z hamowni
    Utworzone przez konradkola w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-05-2009, 22:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory