Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Temat: kilka spraw dotyczących nowego auta

  1. #1
    h4py
    Gość

    Domyślnie kilka spraw dotyczących nowego auta

    siemanko wszystkim. przedwczoraj zakupiłem zapewne znaną Wam alfe 156 v6 2.5. pojeździłem trochę i znalazłem już trochę niedoskonałości małych czy większych, i chciałbym prosić o poradę co warto robić, a z czym się wstrzymać, a także co wybrać :
    - akumulator mnie zawiódł już w 2 dzień, i podczas dłuższej jazdy z klimą itd. wysiada i pali tylko na pycha, więc jaki wybrać, jaki będzie odpowiedni.
    - wydaję mi się, że tłumik może być dziurawy, w jakich skalach koszty?
    -na biegu 2, przy około 2500 obrotach, trochę go tak jakby zmula, i hmm, chybocze? dla pasażera chyba to nie jest odczuwalne, ale ja to czuje, tak jakby się dławił, lub w dziwny sposób zbierał. co to może być jeśli coś jest, czy tak po prostu mają te v6?
    -odczuwalne jest lekkie dudnie w lewej tylnej części samochodu, pewnie zawieszenie..
    -jeżdząc dzisiaj kierownica zaczęła lekko się poruszać raz w tą raz w tą, wiadomo o co chodzi, to coś z felgami? źle wyważone?

    z góry dzięki za pomoc, dodam, że alfa kupione za psie pieniądze, byłem tego świadomy, więc proszę oszczędzić sobie podtekstów, że więcej włożę niż dałem.. z góry wielkie dzięki za pomoc!
    Ostatnio edytowane przez h4py ; 23-06-2013 o 23:25

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Zmień czcionke kolego bo nie idzie tego czytać.
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mateo18_92
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Gródek k. Pułtuska
    Auto
    Było 156 1,9JTD i 2,5 V6 a jest 156 FL 2,4 JTD 175 KM
    Postów
    83

    Domyślnie

    Akumulator lepiej sobie kup jak najszybciej bo palenie na pycha może się źle skończyć dla Twojego silnika,
    nowy tłumik będzie drogi, może znajdziesz jakąś używkę w przyzwoitym stanie
    felga pewnie któraś jest krzywa

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał h4py Zobacz post
    pali tylko na pycha
    Jak będziesz uprawiał taki styl odpalania samochodu to na pewno więcej włożysz niż zapłaciłeś.

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    -------
    Auto
    ------------
    Postów
    201

    Domyślnie

    Czepiacie się kolegi który z golfa przesiadł się do belli. Zrób fotkę lepiej i pokaż czy faktycznie masz Alfe
    Ostatnio edytowane przez emcio ; 24-06-2013 o 15:21

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Camey
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa 156 V6
    Postów
    494

    Domyślnie

    Witaj h4py. Gratuluje odwagi i zakupu fałki a co do podtekstów i tym podobnych to i tak wydasz na nią więcej niż za ile ją kupiłeś

    Co do twoich pytań:
    - akumulator kup ponad 70 mAh tyle że musisz zwrócić uwagę na jego wysokość bo jak kupisz za wysoki to nie założysz rury dolotowej na przepustnicy. Wysokość max akumulatora to chyba 175mm ale nie pamiętam dokładnie (jest to w instrukcji napisane)

    - tłumik oryginalny do dostania raczej tylko w ASO po nie małych pieniądzach, poszukaj w swojej okolicy zakładu robiącego tłumiki na zamówienie (wyjdzie taniej niz w ASO)
    - jeżeli chodzi o to "chybotanie" to trudno odpowiedzieć o co kaman, napewno wszystkie fałki tak nie mają. Masz gaz?? Najlepiej podepnij Belle pod kompa to może okaże się co jest nie tak. Wina może leżeć po stronie przepływki ale również i sond lambda i pewnie paru innych rzeczy. Problem ma miejsce tylko gdy samochód jest na 2 biegu ??
    - dudnienie, stukanie, szumienie ?? jeżeli z okolic koła to zwiecha albo opona (patrz niżej)
    - podjedz do jakiegoś zakładu zajmującego się wymianą opon i prostowaniem felg i będziesz wiedział czy felgi są pogięte lub czy opona bije. Jaki masz rozmiar felg i opon ?? Ewentualnie podjechać trzeba będzie na geometrie i niech sprawdzą wszystkie kąty w zawieszeniu.

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Co do tego chybotania, to obejrzyj dolot- cały, podepnij przepływkę, sprawdź poduchy. W mojej tak nie było

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    Cytat Napisał emcio Zobacz post
    Czepiacie się kolegi który z golfa przesiadł się do belli. Zrób fotkę lepiej i pokaż czy faktycznie masz Alfe
    Ale pier.... emcio
    Chybotanie kierownicy może byc spowodowane np wybitymi wachaczami. luzem na przekładni i wiele innych

  9. #9
    h4py
    Gość

    Domyślnie

    a więc chłopaki zajechałem na najlepszy warsztat jaki mi doradzano, akumulator kupiłem wcześniej(na drugi dzień po tych przygodach) -bosh s4 i jest dobrze.
    chłopak powiedział mi, że za te pieniądze to skarb, zero wycieków, silnik perełka. do wymiany przegub w lewym kole i pompa wspomagania. dodatkowo zaoferował mi wycięcie katalizatora, za którego mogę dostać 500zł, co o tym myślicie? podjadę do niego w najbliższym czasie, ma mnie podpiąć do kompa i zobaczyć co z tymi obrotami. na razie wymieniłem płyny i filtry(te które nie były oryginalne). dzięki za pomoc Panowie.

    *tłumik hula, podobnież cały

    *camey, sam już nie wiem, wepnie mnie w kompa, to się wszystko wyjaśni, dzięki za tą wyczerpującą odpowiedź. btw. byłem dziś w Rzeszowie, ja z Tarnobrzega
    Ostatnio edytowane przez h4py ; 27-06-2013 o 18:27

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Loco
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,2 V6 06r
    Postów
    268

    Domyślnie

    nie wycinaj katalizatora ,jeśli jest sprawny. Wstawisz rurę albo tłumik i dopiero zaczną się problemy z sondą itp. A jeśli kat zapchany to wytnij i wstaw katalizator dedukowany np. bosala .


    Było
    AR 156 1.8ts
    AR 156 2,5V6
    FIAT CROMA II 1.9 150KM automat

    JEST
    AR 166 3.2V6 FL
    VOLVO V70 III 2.0F 2010r

Podobne wątki

  1. [33] Remont silnika kilka spraw
    Utworzone przez Piotrek98 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-10-2015, 08:28
  2. [156] Kilka spraw z audio - m.in. AUX w RNS4
    Utworzone przez Johny3 w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-05-2015, 18:24
  3. Kilka spraw z nowa GT
    Utworzone przez MastaMari w dziale GT
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 24-09-2014, 20:10
  4. Kilka spraw z nową GT
    Utworzone przez awazruk w dziale GT
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 28-06-2014, 13:11
  5. Spraw kilka.
    Utworzone przez Fr4cTiv0 w dziale Lubelskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-04-2014, 12:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory