Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Problem z obiegiem wewnętrznym powietrza

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Maro1500
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    LbN
    Auto
    AR 156 1,9JTD SW
    Postów
    429

    Domyślnie

    A jaką wersję fes'a masz?
    Może spróbuj multiscanem, bo nie pamiętam dokładnie które opcje w fes'ie to były, ale w multiscanie:
    test jest pod pozycją F6 Testy, pozycja "Recyrkulacja", jest też test LED systemu oraz LED recyrkulacji

    W paramterach F4 "Recyrkulacja"

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Lukas-182
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.0JTDm 552k DuckPower
    Postów
    465

    Domyślnie

    Mam obydwa: FES w wersji 3.5 i Multiecuscan najnowszy, ze strony twórcy. Powiadasz recyrkulacja ?? Czyli mała zmyłka, bo myślałem, że to odnośnie zaworu EGR

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Maro1500
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    LbN
    Auto
    AR 156 1,9JTD SW
    Postów
    429

    Domyślnie

    egr= silnik nie wentylacja/nawiewy/klima

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Lukas-182
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.0JTDm 552k DuckPower
    Postów
    465

    Domyślnie

    Witam ponownie. Nie miałem ani czasu się tematem podłączenia kompa zająć ani też spróbować dostać się do silniczka. Sprawa wygląda tak, silniczek działa, bo od czasu do czasu klapa się otwiera, nie wiem czy od nierówności dróg coś tam po prostu nie łączy czy jaki myk, ale ewidentnie coś tam nie łączy, bo od czasu do czasu działa to normalnie Czy test FESem wykaże jakieś usterki na drodze: przycisk >> sterownik >> silniczek ??

  5. #15
    Użytkownik Ogier Avatar Mariano1980
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Stąporków, Świętokrzyskie
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9jtd 105, 1999,
    Postów
    152

    Domyślnie

    Miałem identyczna sytuację nie łączyło na wtyczce która się mieści bezpośrednio przy tym "silniczku" nastawniku tej klapy pod filtrem. Po poruszaniu tą wtyczka działa jednak zamieniły się pozycje teraz gdy świeci dioda to mam otwarty obieg a nie jak powinno być. Dlatego szperaj tam na odłączonym aku i nie przestawiaj klapy ręcznie. Próby przestawienia tego odłączanie aku itp. nic nie przyniosły. Ze względu na dostęp do tego miejsca odpuściłem temat.

    - - - Updated - - -

    .....minus jest taki że po zgaszeniu auta klapa przestawia się w pozycję "otwarty" u mnie odwrotnie i w aucie robi się duszno.

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Lukas-182
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.0JTDm 552k DuckPower
    Postów
    465

    Domyślnie

    Dokładnie mam to samo teraz, klapa jeszcze działa ale na odwrót: włączony obieg wewnętrzny - klapa otwiera dostęp zewnętrznego powietrza Myślę, że jednak coś na rzeczy będzie z wtyczką przy siłowniku. I rozwiązaniem będzie poprawienie styków i ustawienie klapy w pozycji otwartej, po wcześniejszym odłączeniu AKU, wtedy wszystko powinno poprawnie się ustawić po podłączeniu AKU.

    Jakby nie patrzeć, trzeba się dostać do tego siłownika ;/ Jakieś pomysły ??

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-10-2015, 12:54
  2. Problem z oświetleniem wewnętrznym
    Utworzone przez songorobert w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 06-12-2014, 21:59
  3. [146] Sterowanie obiegiem powietrza
    Utworzone przez Tipo14000 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-10-2008, 16:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory