Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Sens wymiany paska rozrzadu w AR 147 z Selespeed

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Mazda3
    Postów
    11

    Domyślnie Sens wymiany paska rozrzadu w AR 147 z Selespeed

    Witam!

    Szukam rady w pewnej kwestii.

    Mam możliwość nabycia 147 Lusso 2.0 TS z Selespeed 2003 z 97k mil na zegarze od znajomego za nie duże pieniądze (kolo Ł700 czyli za około 3500zl) i tutaj rodzi się pytanie które mnie bardzo nurtuje czy warto przeprowadzić w aucie wymianę paska jeśli planuje autem pojeździć kolo roku (później upgrade na AR 159 lub mazde6).

    Generalnie wymiana paska w uk to około Ł500 a ponieważ auto ma Selespeed które słynie ze swojej awaryjności i ogromnych kosztów naprawy zastanawiam się jeśli jest sens w ogolę inwestowania jakichkolwiek pieniędzy w auto? Generalnie jak cos pojdzie w ss to naprawy wychodzą od Ł1500 do Ł3000.

    Generalnie w ciągu tego roku zrobię pewnie 5 tys mil max. Robić będę autem gdzies 20km dziennie.

    Znajomy dbał o auto i na ostatnim przeglądzie zostały wymienione opony i wydech. Wcześniej przez chyba 3 lata użytkowania nic w aucie nie było robione. Znajomy jest drugim właścicielem.
    Auto na pewno wezmę bo wole 147 z Selespeed od znajomego niż AR 147 bez SS od kogoś kogo nie znam plus śmieszna cena.

    Dziękuje bardzo za pomoc i opinie!
    Marcin

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Jest: Skoda Superb 2.0 TDI. Było: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 KM 2003 r. Passatto B5 1.8
    Postów
    1,268

    Domyślnie

    Masz rację nie zmieniaj, właściwie to nie rób nic, zmienisz najwyżej silnik albo go wyremontujesz. Właśnie przez takie podejście Alfy mają opinie awaryjnych rzęchów. Po co będę robić jak za rok sprzedam a jak przychodzi co do czego ..... dopisz sobie sam
    Ostatnio edytowane przez sebawroc ; 04-07-2013 o 14:18

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Mazda3
    Postów
    11

    Domyślnie

    Cytat Napisał sebawroc Zobacz post
    Masz rację nie zmieniaj, właściwie to nie rób nic, zmienisz najwyżej silnik albo go wyremontujesz. Właśnie przez takie podejście Alfy mają opinie awaryjnych rzęchów. Po co będę robić jak za rok sprzedam a jak przychodzi co do czego ..... dopisz sobie sam

    W tym rzecz, ze pełen serwis z wymiana paska i pompy wody wyniesie kolo £600. Jeśli pójdzie mi coś z SS to koszt naprawy będzie kilkakrotnie przekraczał wartość aut. Jeśli auto pojeździ bez awarii przez rok to bez wkładania żadnych pieniędzy w nie, to będzie tylko i wyłączenie wygrana.

    Nie kupuje alfy by mięć auto mało awaryjne, od tego mam Mazde3. Tylko dlatego, ze strasznie mi się podoba i to co oferuje auto za takie pieniądze jest niewiarygodne.

    Jeśli ten model nie miałby Selespeed bez wahania przeprowadziłbym wszystkie serwisowe naprawy.

    To czy alfa zasługuje na swoja opinie, nie mi oceniać.

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Jest: Skoda Superb 2.0 TDI. Było: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 KM 2003 r. Passatto B5 1.8
    Postów
    1,268

    Domyślnie

    Jak Ciebie nie stać na serwis to ja się grzecznie pytam: po kiego wuja chcesz kupić samochód?

  5. #5
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Mazda3
    Postów
    11

    Domyślnie

    Ech. Stac mnie na serwis i stać mnie by kupić sobie nawet nowe auto. Nie w tym rzecz. Ile logiki potrzeba by zrozumieć, ze jeśli auto za 5000zl będzie wymagać naprawy za 15tys to lepiej tego auta nie już nie naprawiać?
    Tak jak już napisałem za rok planuje wziąć kilkuletnią AR 159, Guiliatte lub Mazde6 i do tego czasu chciałbym pobujać się 147.

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Jest: Skoda Superb 2.0 TDI. Było: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 KM 2003 r. Passatto B5 1.8
    Postów
    1,268

    Domyślnie

    Ile logiki trzeba by zrozumieć że wymiana paska wyjdzie taniej niż remont / wymiana silnika? Za rok sprzedaż / zezłomujesz sam kadłubek bo szkoda Ci było kasy na rozrząd?

    Z resztą nie moja kasa, nie ja umoczę. zrobisz jak uważasz.

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 16V 140KM
    Postów
    31

    Domyślnie

    Przyjedź do Polski, zrób co trzeba, wróć do UK

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar blandor
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie
    Auto
    BYŁA ALFA ROMEO 147 2.0 TS 2002r JEST TOLEDO 2 2.3 v5
    Postów
    483

    Domyślnie

    Jak Cie stać na nowe auto to kup nowe...

  9. #9
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 było
    Postów
    177

    Domyślnie

    Sen jest taki nigdy nie wiesz w jakim stanie jest pasek rozrządu i czy i kiedy byl wymieniany, chyba ze masz to dobrze udokumentowane. Chesz nie wymieniaj tylko nie pisz ze masz zal do kogos jak walnie. Ocen wzrokowo zdejmij osołone i zobacz jaki ma stan

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta Avatar esdablju
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Cieszyn
    Auto
    rodzinne kombi na ropę ;)
    Postów
    59

    Domyślnie

    na oko to chłop w szpitalu umarł a nie oceniać pasek rozrządu

    jak mazda 3 jest bezawaryjna to spoko ostatnio widziałam taką "bezawaryjną" co sobie można było palcem napędzać pompę wody pewno też sprawdzali rozrząd "na oko"

    BTW
    sprawa jest prosta:
    bierzesz pod uwagę 2 opcje: albo pasek strzeli i oddajesz resztę na złom albo nie strzeli i się cieszysz kwestia tego kto lubi jakie ryzyko ale jeżdżąc 20km dziennie takie ryzyko to nie ryzyko
    Ostatnio edytowane przez esdablju ; 06-07-2013 o 17:47

Podobne wątki

  1. Aktualne ceny wymiany rozrzadu w Poznaniu
    Utworzone przez longmanpl w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 28-03-2014, 17:38
  2. przeskoczenie paska rozrzadu
    Utworzone przez mlecyk w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-06-2013, 11:18
  3. ustawienie paska rozrzadu
    Utworzone przez pinokio10 w dziale 156
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 18-02-2012, 12:48
  4. [166] Pytania odnosnie wymiany rozrzadu i uszczelniaczy
    Utworzone przez michele22 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-02-2009, 20:11
  5. Ceny wymiany rozrzadu?
    Utworzone przez RAQ w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 30-11-2008, 00:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory