Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Możesz mi powiedzieć skąd masz wartość mierzonej masy powietrza ?![]()
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Wiesz, na softach to ja się nie znam i nie wiem jakie są możliwości zastąpienia danych z przepływomierza, ale jak przepływka wygląda i gdzie jest to wiem - uwierz mi, jest odpięta. Mody były robione zanim autko kupiłem, poprzedni właściciel mówił o usuniętym przepływomierzu i EGR. Wygląda na to, że będę musiał gdzieś podjechać z tym problemem, sam chyba nie ogarnę.
Jeśli wartości mierzone są podstawione, nie rzeczywiste lub wartości stałe, to nie jest możliwe utrzymanie odpowiednich wartości AFR (składu mieszanki. Znajdujących się w Smoke map). Zły AFR wpływa na EGT. Im niższy AFR tym temperatura wyższa. A za wysokie EGT pierwsze daje po turbinie. Potem idą tłoki...
Retorycznie zapytam - Jakby były możliwości zastąpienia wartości przepływomierza w inny sposób, to producent nie skorzystałby z obniżenia kosztów ?
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
No to mnie pocieszyłeś. Chociaż przepływki, egr'y, dwumasówki itd. dają raczej producentom dodatkowe $$$ - w czasie eksploatacji oczywiście.
O ile EGR, DPF jest po to by zajączki miały czym oddychać, to wywalenie czegoś co jest istotne dla składu mieszanki i działanie np. na zasadzie trybu awaryjnego, stałych wartości jest nie za dobrym pomysłem.
Producent wywalając takie ustrojstwo samochód sprzedałby ci za tą sama cenę. Czysta oszczędność. Natomiast jak takie coś się zepsuje, to ty już nie koniecznie to kupisz w ASO. Więc interes jego jest w tym nie wielki.
Ostatnio edytowane przez @sdero ; 16-07-2013 o 14:18
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Miałem na początku taki plan, żeby powrócić do przepływki, no i pewnie teraz tak zrobię. Nie rozwiąże to problemów z autem, ale może uchroni przed kolejnymi.
Odkopuję temat. Powróciłem do przepływki, EGR "poprawiony" przez kolegę maly_777. Autko dalej przymulone w okolicy 2 tys obrotów i przydymia. Przy ostatnich temperaturach w okolicach 30 stopni jazda to masakra, a dymienie dużo większe niż zwykle. Logował będę dziś wieczorkiem lub jutro wieczorkiem, ale przed tym mam jedno pytanie. Zrobiłem log z normalnej miejskiej jazdy i zastanawia mnie czemu co jakiś czas różne wartości spadają do "0" ? Macie jakieś pomysły? Zamieszczam screena, oraz niemodyfikowanego csv jakby ktoś miał ochotę wczytać do FES'a wykres.
1607.zip