Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 67

Temat: [156] prośba o ocenę logów 1.9 JTD 16v

  1. #41
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mariatchi
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    123

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Dzięki temu nie wiadomo w jakim stanie jest twój przepływomierz.
    Ma to jakieś znaczenie w momencie, gdy jest "programowo" usunięty i ma odłączoną wtyczkę?

  2. #42
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał mariatchi Zobacz post
    Ma to jakieś znaczenie w momencie, gdy jest "programowo" usunięty i ma odłączoną wtyczkę?
    Rozumiem, że piszesz o EGR, a nie o przepływomierzu.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #43
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mariatchi
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    123

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Rozumiem, że piszesz o EGR, a nie o przepływomierzu.
    Wręcz przeciwnie, o przepływomierzu.

  4. #44
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Możesz mi powiedzieć skąd masz wartość mierzonej masy powietrza ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #45
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mariatchi
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    123

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Możesz mi powiedzieć skąd masz wartość mierzonej masy powietrza ?
    Wiesz, na softach to ja się nie znam i nie wiem jakie są możliwości zastąpienia danych z przepływomierza, ale jak przepływka wygląda i gdzie jest to wiem - uwierz mi, jest odpięta . Mody były robione zanim autko kupiłem, poprzedni właściciel mówił o usuniętym przepływomierzu i EGR. Wygląda na to, że będę musiał gdzieś podjechać z tym problemem, sam chyba nie ogarnę.

  6. #46
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Jeśli wartości mierzone są podstawione, nie rzeczywiste lub wartości stałe, to nie jest możliwe utrzymanie odpowiednich wartości AFR (składu mieszanki. Znajdujących się w Smoke map). Zły AFR wpływa na EGT. Im niższy AFR tym temperatura wyższa. A za wysokie EGT pierwsze daje po turbinie. Potem idą tłoki...

    Retorycznie zapytam - Jakby były możliwości zastąpienia wartości przepływomierza w inny sposób, to producent nie skorzystałby z obniżenia kosztów ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #47
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mariatchi
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    123

    Domyślnie

    No to mnie pocieszyłeś. Chociaż przepływki, egr'y, dwumasówki itd. dają raczej producentom dodatkowe $$$ - w czasie eksploatacji oczywiście.

  8. #48
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    O ile EGR, DPF jest po to by zajączki miały czym oddychać, to wywalenie czegoś co jest istotne dla składu mieszanki i działanie np. na zasadzie trybu awaryjnego, stałych wartości jest nie za dobrym pomysłem.
    Producent wywalając takie ustrojstwo samochód sprzedałby ci za tą sama cenę. Czysta oszczędność. Natomiast jak takie coś się zepsuje, to ty już nie koniecznie to kupisz w ASO. Więc interes jego jest w tym nie wielki.
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 16-07-2013 o 14:18
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #49
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mariatchi
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    123

    Domyślnie

    Miałem na początku taki plan, żeby powrócić do przepływki, no i pewnie teraz tak zrobię. Nie rozwiąże to problemów z autem, ale może uchroni przed kolejnymi.

  10. #50
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mariatchi
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    123

    Domyślnie

    Odkopuję temat. Powróciłem do przepływki, EGR "poprawiony" przez kolegę maly_777. Autko dalej przymulone w okolicy 2 tys obrotów i przydymia. Przy ostatnich temperaturach w okolicach 30 stopni jazda to masakra, a dymienie dużo większe niż zwykle. Logował będę dziś wieczorkiem lub jutro wieczorkiem, ale przed tym mam jedno pytanie. Zrobiłem log z normalnej miejskiej jazdy i zastanawia mnie czemu co jakiś czas różne wartości spadają do "0" ? Macie jakieś pomysły? Zamieszczam screena, oraz niemodyfikowanego csv jakby ktoś miał ochotę wczytać do FES'a wykres.



    1607.zip
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	160714.JPG
Wyświetleń:	143
Rozmiar:	110.3 KB
ID:	138383  

Podobne wątki

  1. Prośba o ocenę logów 1,9 JTD 8v
    Utworzone przez seba198666 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-09-2013, 14:45
  2. prośba o ocenę logów(przepływka, doładowanie)
    Utworzone przez demonobiker w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-01-2013, 17:30
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-07-2012, 22:18
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-04-2012, 18:37
  5. Prośba o ocenę logów z AlfaDiag'a
    Utworzone przez Kabar w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 29-09-2010, 07:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory