bedzie pasował napewno. Sam kupilem wczoraj caly zacisk od alfy w sedanie benzynowej 1.6 a ja mam sportwagona w dieslu a zacisk jest elegancki. Ale i tak wkrecilem stary a w ten 'nowy' nie potrzebnie inwestowalem.
- - - Updated - - -
bedzie pasował napewno. Sam kupilem wczoraj caly zacisk od alfy w sedanie benzynowej 1.6 a ja mam sportwagona w dieslu a zacisk jest elegancki. Ale i tak wkrecilem stary a w ten 'nowy' nie potrzebnie inwestowalem.
- - - Updated - - -
Dodam tylko bo nikt nie wspomniał tu o tym że wszystkie uszczelki i tłoczek smarujemy smarem do zacisków(np.ATE).
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
nie smar do zacisków tylko do cylinderków- to olbrzymia różnica
http://allegro.pl/smar-uniwersalny-d...387625455.htmlhttp://allegro.pl/smar-do-zaciskow-h...397605157.htmlhttp://allegro.pl/smar-montazowy-do-...363860048.html Jak może wiesz w zacisku poza tłoczkiem nie wiele jest.Cylinderkami nazywamy raczej to co przy hamulcach bębnowych znajdziesz.
Ostatnio edytowane przez lesio146 ; 19-07-2013 o 20:10
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
chodziło mi o tłoczki...
i do nich jest bremszylinderpaste
a plastilube jest do prowadnic zacisku i prowadnic klocków, a także do samych klocków
smar miedziany reaguje z aluminium, więc nie bardzo...
Kupiłem coś takiego http://allegro.pl/smar-do-tloczkow-c...368737079.html
To chyba to samo co bremszylinderpaste
dokładnie
A do prowadnic też się nada?