Strona 72 z 336 PierwszyPierwszy ... 22626364656667686970717273747576777879808182122172 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 711 do 720 z 3355

Temat: Korekty wtrysków

  1. #711
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2012
    Auto
    alfa 159 8v 120km
    Postów
    171

    Domyślnie

    Wybaczcie brak wykresu ale nie miałem możliwości zrobić, został mi tylko log w takiej formie. A co do samych korekt to myślałem że już takie wychylenia są złe ale to w takim razie bardzo mnie ucieszyliście. Przyznaję się bez bicia że nie zagłębiałem się zbytnio w ten temat - no ale w takim razie bardzo mnie ucieszyliście dzieki i sorka za zamieszanie

  2. #712
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    Alfa Romeo 159 jtdm
    Postów
    61

    Domyślnie

    czy jak będzie zła korekta wtrysków to wtryski mogą "stukac"

  3. #713
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał jasiu159 Zobacz post
    czy jak będzie zła korekta wtrysków to wtryski mogą "stukac"
    http://www.forum.alfaholicy.org/159_...lym_dymem.html
    W skrócie: Tak.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #714
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Croma JTDm 150 Emotion, Doblo 1,6 MJ Emotion
    Postów
    100

    Domyślnie

    Cytat Napisał scrabit Zobacz post
    Proszę o ocenę poniższych korekcji:

    Croma nr 1 - 1.9 16V
    - zimny silnik, obroty jałowe
    Załącznik 101956
    - ciepły silnik, obroty jałowe
    Załącznik 101957

    Objawy: żadnych, silnik pracuje równo, nie mam problemów z odpalaniem, żadnego dymienia.
    Z czego mogą wynikać korekcje 3 cylindra na poziomie ponad + 2,0?



    Croma nr 2 - 1.9 16V
    - zimny silnik, obroty jałowe
    Załącznik 101958
    - ciepły silnik, obroty jałowe
    Załącznik 101959

    Objawy: na rozgrzanym silniku żadnych, silnik pracuje równo, nie mam problemów z odpalaniem, żadnego dymienia, ale juz na zimnym silniku po odpaleniu puszcza białego bąka i dopóki się nie rozgrzeje to lekko kopci.
    Jakieś wnioski?
    Gdzie tu kolegę przygnało z tym Cromowozem, to juz na AK nie chcą pomagać?

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał noe9 Zobacz post
    U mnie kolektor zaspawany i EGR usunięty u Cinka, tak samo z DPF. Najbardziej mnie martwi ta jedynka która pokazuje ciągle zero...
    Niestety w mojej Krowie mam identyczny problem
    , od jakiegoś czasu korekty pierwszego wtrysku są równe 0,00 i nie zmieniają się w żadnych warunkach, co ciekawe wcześniej oscylowały w granicach +/- 0,3. Poza tym auto odpala i jeździ normalnie, nawet ostatnio zaczęło bardzo mało palić, w trasach od 4,5 przy spokojnej jeździe do 5,8 na autostradzie z tempomatem ustawionym na 150 i co najdziwniejsze potwierdza sie to na stacji przy tankowaniu. Juz się nawet zastanawiam nad chwilową podmiana ECU lub zmiana softu na nowszy.

  5. #715
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Fiat Croma 2007 1.9jtdm
    Postów
    81

    Domyślnie

    Cytat Napisał Ricambi Zobacz post
    Gdzie tu kolegę przygnało z tym Cromowozem, to juz na AK nie chcą pomagać?
    Jeden z userów na AK uaktywnił się i conieco podpowiedział ale pomyślałem że warto tutaj zamieścić wykresy, posłuchać opinii innych, raz że temat korekcji jest u Was dość długo wałkowany, dwa że silniki te same więc...

  6. #716
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał scrabit Zobacz post
    Proszę o ocenę poniższych korekcji:

    - ciepły silnik, obroty jałowe
    Załącznik 101959

    Objawy: na rozgrzanym silniku żadnych, silnik pracuje równo, nie mam problemów z odpalaniem, żadnego dymienia, ale juz na zimnym silniku po odpaleniu puszcza białego bąka i dopóki się nie rozgrzeje to lekko kopci.
    Jakieś wnioski?
    Zanim udasz sie na regenerację itp. ten przycierający sie pierwszy potraktował bym przejechaniem z jednym bakiem z dolewką 2T. Może mu się poprawić.

    W innym temacie ( http://www.forum.alfaholicy.org/foru...ml#post1218275 ) pisałem:

    ------------------------------------------------------------

    Jeden z kolegów przyjechał do mnie i korekty wyglądały tak:

    Korekta paliwa (cylinder 1): -1,79 mm3/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): -0,82 mm3/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): -0,34 mm3/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): 2,88 mm3/w

    Jak widać czwarty wtrysk zachorował na "zatarcie" Oczywiście w takim wypadku z mapowaniem daliśmy sobie spokój. Na zatarcie przepisano lek w postaci 2T.
    Po przejechaniu około 300 km odczyt był następujący:

    Korekta paliwa (cylinder 1): -0,56 mm3/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): -0,66 mm3/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): -0,03 mm3/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): 1,32 mm3/w

    Po paru kolejnych kilometrach na 2T, dolaniu STP i teście po strojeniu map:

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Dawka ogólna paliwa: 3,987 mm3/w
    Korekta paliwa (cylinder 1): -0,25 mm3/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): -0,54 mm3/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): 0,73 mm3/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): 0,07 mm3/w
    ------------------------------------------------------------

    - - - Updated - - -

    P.S. Biały bączek jest objawem niedopalenia ON w niedogrzanym cylindrze, a zaraz po tym czarny jest oznaka działania tych trzech korygujących tego pierwszego.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #717
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Fiat Croma 2007 1.9jtdm
    Postów
    81

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Zanim udasz sie na regenerację itp. ten przycierający sie pierwszy potraktował bym przejechaniem z jednym bakiem z dolewką 2T.
    P.S. Biały bączek jest objawem niedopalenia ON w niedogrzanym cylindrze, a zaraz po tym czarny jest oznaka działania tych trzech korygujących tego pierwszego.
    Z regeneracją mi nie spieszno O dolewce 2T nie myślałem - czytałem o pozytywach jego działania ale nie przyszło mi do głowy połączyć to z ewentualną poprawą pracy wtryskiwacza. Zarówno w pierwszej jak i drugiej Cromie poradzono, bym najpierw użył Millers Diesel Injector Cleaner - typowy do czyszczenia wtrysków. Potem sprawdzić czy się coś poprawiło na kompie. Jeśli tak to profilaktycznie stosować Millers Diesel Power Eco Max 0,5L co 2-3 tankowania.

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    P.S. Biały bączek jest objawem niedopalenia ON w niedogrzanym cylindrze, a zaraz po tym czarny jest oznaka działania tych trzech korygujących tego pierwszego.
    Czy temu białemu powinien towarzyszyć jakiś zapach? Czarnego dymu nie zaobserwowaliśmy (może z uwagi na obecność DPF)...

  8. #718
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał scrabit Zobacz post
    Z regeneracją mi nie spieszno O dolewce 2T nie myślałem - czytałem o pozytywach jego działania ale nie przyszło mi do głowy połączyć to z ewentualną poprawą pracy wtryskiwacza. Zarówno w pierwszej jak i drugiej Cromie poradzono, bym najpierw użył Millers Diesel Injector Cleaner - typowy do czyszczenia wtrysków. Potem sprawdzić czy się coś poprawiło na kompie. Jeśli tak to profilaktycznie stosować Millers Diesel Power Eco Max 0,5L co 2-3 tankowania.
    Zauważyłem, że czyszczenie pomaga w przypadku lejącego wtrysku. 2T w przypadku korekt na plus.

    Cytat Napisał scrabit Zobacz post
    Czy temu białemu powinien towarzyszyć jakiś zapach? Czarnego dymu nie zaobserwowaliśmy (może z uwagi na obecność DPF)...
    Tak, biały ma dość dziwny zapach. Mimo, że nawąchałem się go troszeczkę, to nie potrafię go określić.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #719
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    w trakcie szukania alfy 159
    Postów
    93

    Domyślnie

    Panowie ja mam znowu problem gdyż stwierdzono u mnie uszkodzone wtryski 1,3,4 postanowiłem kupić już nowe 5 dostałem w dobrych pieniądzach nówki (nie regenerowane) i po ich włożeniu zakodowaniu korekty szaleją jeszcze gorzej niż na starych dwa to są około -3,2 reszta nie wiele mniej co może być powodem takich obiadów ? może regulator na pompie ? jak go sprawdzić?

  10. #720
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Zmierzyć ciśnienie żądane i mierzone w pełnym zakresie.
    Objawy takie może dawać wiele ustarek. Od źle założonych wtrysków, przez ciśnienie na railu po kłopoty z cylindrami. Tylko zanim się zdiagnozuje czy powodem są ponadnormatywne wtryski, to trzeba wykluczyć pozostałe elementy.

    Kto to stwierdził, że masz uszkodzone wtryski ? Tak z ciekawości pytam...
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 22-07-2013 o 17:58
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. [159] Poradnik do Korekty Wtrysków
    Utworzone przez Fryta118 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:28
  2. KOREKTY WTRYSKÓW 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez Michał 12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 16:34
  3. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 13:15
  4. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 21:16
  5. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory