Strona 74 z 336 PierwszyPierwszy ... 24646566676869707172737475767778798081828384124174 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 731 do 740 z 3355

Temat: Korekty wtrysków

  1. #731
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar slim
    Dołączył
    06 2012
    Auto
    159 1.9 JTDm 16V
    Postów
    39

    Domyślnie

    Witam,
    mam problem z podkładką pod wtryskiem, jest całkowicie zapieczona i nie mogę jej wyciągnąć z gniazda. Żadne opukiwanie,próby ruszenia, podlewanie wd40 nie pomagają. Zastanawiam się nad zdarciem jej frezem ręcznym do gniazd wtryskiwaczy bo innej opcji nie widzę chyba, że ktoś ma jakiś inny pomysł. Druga sprawa, jaką średnicę ma podkładka? Nowa którą zakupiłem ma 15mm. Ta zapieczona w gnieździe jest na całą średnicę gniazda czyli 17 mm.

  2. #732
    Użytkownik Świeżak Avatar Damianosl
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    Giulietta QV Rosso Competizione
    Postów
    164

    Domyślnie

    Hej. Ponawiam pytanie zadane wyżej, czy nieszczelny kolektor/niesprawne klapy maja wplyw na korekty, szczególnie na wolnych obrotach?

    Dzis sprawdzalem i sie przerazilem, na 1 cylindrze mam od +3 do +5 nawet... Przy trzymaniu gazu spada i sie wyrównuje.

    Za parę dni jade do Tomka, może coś jeszcze poradzi z nim, ale czy można tak jeździć?? Bo wypala tłok chyba przy korekcie in minus, prawda? Trochę km muszę jeszcze zrobic :/

    reszta wtryskow to plus i minus półtora max.

    jeźdze od jakiegoś czasu na 2T

    EDIT

    kilkanaście stron wcześniej znalazłem informację, że uszkodzony kolektor może powodować rozjazd korekt. Info dla kolegi, który wcześniej pytał
    Ostatnio edytowane przez Damianosl ; 23-07-2013 o 19:23

  3. #733
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar slim
    Dołączył
    06 2012
    Auto
    159 1.9 JTDm 16V
    Postów
    39

    Domyślnie

    Cytat Napisał Damianosl Zobacz post
    Hej. Ponawiam pytanie zadane wyżej, czy nieszczelny kolektor/niesprawne klapy maja wplyw na korekty, szczególnie na wolnych obrotach?
    Pośrednio ma to wpływ. Jeżeli np. urwie się klapka i wpadnie do cylindra może go trochę "zjechać" a na niesprawnym cylindrze mogą być wysokie korekty na plus.

  4. #734
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    w trakcie szukania alfy 159
    Postów
    93

    Domyślnie

    a duże korekty na - mogą świadczyć o uszkodzonych cylindrach czy nie ? auto dobrze pali zbiera się tylko szarpie po odpaleniu i puszcza biały dymek

  5. #735
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał bercik302 Zobacz post
    a duże korekty na - mogą świadczyć o uszkodzonych cylindrach czy nie ? auto dobrze pali zbiera się tylko szarpie po odpaleniu i puszcza biały dymek
    Korekty mogą o tym świadczyć ale dopiero wtedy gdy korekta nie pójdzie za wtryskiem i z układem dolotowym będzie ok. Musi wtedy DOLEWAĆ paliwa, a nie ujmować.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Damianosl Zobacz post
    Dzis sprawdzalem i sie przerazilem, na 1 cylindrze mam od +3 do +5 nawet... Przy trzymaniu gazu spada i sie wyrównuje.
    A nie masz czasem przerwanego wymuszonego wypalania DPF-a ? Zobacz sobie w jakim jest stanie.

    - - - Updated - - -

    Popatrz, to wyniki jednego z kolegów:

    -----------------------------------------------------
    Stan filtra cząstek: Regeneracja przerwana
    Stan regeneracji wymuszonej: Usterka ogólna

    i korekty:

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Korekta paliwa (cylinder 1): -1,98 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): 0,11 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): -1,95 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): 5,00 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 5): -1,26 mmł/w

    Po naprawie problemu z DPF-em:

    Stan filtra cząstek: Nie zatkany
    Stan regeneracji wymuszonej: Nie aktywny

    Korekta paliwa (cylinder 1): -0,56 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): 0,57 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): -0,62 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): 1,30 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 5): -0,69 mmł/w

    ---------------------------------------------------------------------

    Widać, że nie jest rewelacja ale różnica znaczna. Myślę, że i to się polepszy.
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 25-07-2013 o 08:16
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #736
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    alfa 159 2.4 jtdm(210bhp)
    Postów
    11

    Domyślnie

    Witam serdecznie!
    To jest moj pierwszy post , ale wasze znam juz napamiec a to z tego względu ze od jakiegos czasu szukam rozwiazania moich problemów z AR 159 2.4
    Problem polega na tym ze , mam duza korekte okolo +-5 na 5 cylindzrze i nie równa prace silnika (ale tylko na wolnych obrotach bo powyzej 2000 rmp wszystko sie normuje z korektami) I autko ciągnie na miare możliwości! Dodam ze wszystkie mozliwe pomysly juz wyczerpalem , mianowicie
    -kolektor pozbawiony klap, egr nowy, przeplywka nowa,dpf w normie, wtryski sprawdzane dwukrotnie, kompresia sprawdzana, glowica zdejmowana i cala robiona Wszystkie parametry w normie a on dalej szarpie na niskich obrotach. Ja I mój mechanik wyczerpalismy wszystkie pomysly .Prosze dajcie jakis pomysl co moze byc przyczyna bo mam chec podejsc do tego auta z siekierą

  7. #737
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Próbowałeś całkowicie zaślepiać EGR?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  8. #738
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    alfa 159 2.4 jtdm(210bhp)
    Postów
    11

    Domyślnie

    Próbowałem I chodzil jeszcze gorzej!

  9. #739
    Użytkownik Świeżak Avatar Damianosl
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    Giulietta QV Rosso Competizione
    Postów
    164

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    A nie masz czasem przerwanego wymuszonego wypalania DPF-a ? Zobacz sobie w jakim jest stanie.

    - - - Updated - - -

    Popatrz, to wyniki jednego z kolegów:

    -----------------------------------------------------
    Stan filtra cząstek: Regeneracja przerwana
    Stan regeneracji wymuszonej: Usterka ogólna

    i korekty:

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Korekta paliwa (cylinder 1): -1,98 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): 0,11 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): -1,95 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): 5,00 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 5): -1,26 mmł/w

    Po naprawie problemu z DPF-em:

    Stan filtra cząstek: Nie zatkany
    Stan regeneracji wymuszonej: Nie aktywny

    Korekta paliwa (cylinder 1): -0,56 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): 0,57 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): -0,62 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): 1,30 mmł/w
    Korekta paliwa (cylinder 5): -0,69 mmł/w

    ---------------------------------------------------------------------

    Widać, że nie jest rewelacja ale różnica znaczna. Myślę, że i to się polepszy.


    jeśli chodzi o DPF to u mnie w porządku jest wszystko ale to też ciekawe jak się korekty zmieniły po usunięciu problemu z DPF.

    Myślę, że te korekty to przez ten kolektor nieszczelny- jadę 1 sierpnia do Tomka, tam będą robione klapy + EGR off, a dodatkowo wymenią koncówke na 1 cylindrze. Mam nadzieje, że wtedy wszystko już będzie oki, a droga powrotna będzie czystą przyjemnością

  10. #740
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    alfa 159 2.4 jtdm(210bhp)
    Postów
    11

    Domyślnie

    Mam nadzieje ze tobie pomoże usunięcie tych klap bo mojej nie pomoglo I nadal kuleje, wszystkie tropy wykorzystane i wszystko wskazuje na walniety komputer (sterownik wtrysku) ) który podaje zle wartosci ! Sam juz nie wiem co zrobic wiecej!
    Dajcie jakis pomysl bo ja juz sie poddaje

Podobne wątki

  1. [159] Poradnik do Korekty Wtrysków
    Utworzone przez Fryta118 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:28
  2. KOREKTY WTRYSKÓW 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez Michał 12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 16:34
  3. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 13:15
  4. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 21:16
  5. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory