Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 49 z 49

Temat: Zjadanie opon tylnych od środka

  1. #41
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    alfa romeo 166 2.5 v6 2004. 159 2.4 jtd sw 2006
    Postów
    572

    Domyślnie

    jak masz takie problemy z tyłem to sprawdź sobie firmę REGUM z pod poznańskiego Skórzewa mam przez nich zrobiony tył- duży wahacz. 80tyś i zero śladu zużycia
    , a co do polibuszy to albo jakiś syf ci sprzedali, polibusze montuje się do każdej rajdówki i tam wytrzymują po trzy cztery rajdy a to nie ma nic wspólnego z delikatnym poruszaniem się po drodze . mam w górnych przednich wahaczach polibusze a na nich zrobiłem 20tyś i brak śladów zużycia. a poza tym jak ci się auto miotało? przecież polibusz ma podobną twardość jak guma tylko jest kilkukrotnie trwalsza.

  2. #42
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    poliuretan ma twardość gumy, ale nie te które są stosowane w mechanice jako tuleje. A jeśli o nich mowa są kilka albo nawet kilkanaście razy twardsze!!

  3. #43
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pwr79
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 166 '2001, 2.4 JTD 140KM
    Postów
    96

    Domyślnie

    Byłem na geometrii auto zostało poprawione po poprzednim partaczu i prowadzi się o niebo lepiej... niestety na dołkach jak tył podskoczy, to lata na boki. Teraz najlepsze winę za to ponosi... uwaga... poliuretan Tuleje mają ok 2tyś km przebiegu i są luźne jak kałasznikow. Czas wymienić ten szajs na coś normalnego.

    Czy gumy Tedgum będą ok? Sporo tej nazwy się tu na forum przewija...

  4. #44
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafal0717
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nieporęt
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 136KM 99r, 166 3.0 V6 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    Kolego widzę że jesteś z warszawy. Jedź do warsztatu do zielonki oni zrobią ci wszystko w zawieszeniu tak że na długo o nim zapomnisz.

  5. #45
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pwr79
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 166 '2001, 2.4 JTD 140KM
    Postów
    96

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal0717 Zobacz post
    Kolego widzę że jesteś z warszawy. Jedź do warsztatu do zielonki oni zrobią ci wszystko w zawieszeniu tak że na długo o nim zapomnisz.

    Jakieś namiary podeślij na priv jak możesz...

  6. #46
    Użytkownik Romeo Avatar dawidmk7
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Łaziska Górne
    Auto
    166 2.5 V6 Distinctive 00r.
    Postów
    567

    Domyślnie

    Cytat Napisał pwr79 Zobacz post
    winę za to ponosi... uwaga... poliuretan Tuleje mają ok 2tyś km przebiegu i są luźne jak kałasznikow
    a to ze względu na to, że pu nie jest tuleją pływającą o czym juz pisałem wcześniej. Montowanie go w miejsce tulei pływających mija sie z celem. Takie jest moje zdanie.

  7. #47
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pwr79
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 166 '2001, 2.4 JTD 140KM
    Postów
    96

    Domyślnie

    Cytat Napisał dawidmk7 Zobacz post
    a to ze względu na to, że pu nie jest tuleją pływającą o czym juz pisałem wcześniej. Montowanie go w miejsce tulei pływających mija sie z celem. Takie jest moje zdanie.

    Bardzo możliwe, pu miałem już zakupione i leżało całą zimę i trochę lata... tak czy inaczej potwierdzam że pu nie nadaje się do tylnych wahaczy

  8. #48
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    a dzieje się tak ponieważ niektóre tuleje muszą być wahliwe, tak jak oryginalnie, a PU to olewa będąc normalną tulejką, która nie wytrzyma pracy w więcej niż jednej płaszczyźnie

  9. #49
    Użytkownik Romeo Avatar dawidmk7
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Łaziska Górne
    Auto
    166 2.5 V6 Distinctive 00r.
    Postów
    567

    Domyślnie

    pływająca=wahliwa zwał jak zwał

Podobne wątki

  1. Opierzenie środka w GT
    Utworzone przez Peryskop w dziale GT
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 14-01-2014, 14:33
  2. Obniżone zawieszenie a zużycie tylnych opon.
    Utworzone przez jan dukat w dziale 147
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 05-09-2013, 16:01
  3. Pytanie o wygląd Środka
    Utworzone przez ARbunia w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-05-2013, 19:55
  4. [145] Parowanie szyb od środka
    Utworzone przez filonq w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 28-11-2010, 14:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory