Jak tuleja wylazła i został sam pierscień metalowy to przetnij go brzeszczotem. A nową wprasuj śrubą.
starą tulejkę najłatwiej zniszczyć
nową wcisnąć za pomocą długiej śruby 12, nakrętek i dwóch nasadek do klucza (jedna o takiej śr, jak tulejka, druga taka żeby tulejka się do niej mieściła)
nową tulejką wciska się od strony tarczy, bo tam jest "rozbieg"
oczywiście tarczę, czujnik ABS i osłonę odkręciłeś?
Da rade wymienić bez zdejmowania tarcz, klocków i dziesięciu innych niepotrzebnych rzeczy do demontażu. Wykręcasz śrube spnajacą wahacz wzdlużny w miejscu mocowania do zwrotnicy oraz drugi koniec wahacza mocowany do nadwozia. Wahacz wyjmujemy, a tulejke zwrotnicy wybijamy, rozcinamy brzeszczotem, czy wypalamy gume (u mnie pomogło podgrzanie palnikiem samej tulejki w zwrotnicy, po czym odspoiła sie od gumy, następnie reszte rozcinam brzeszczotem, wybijam i wkładam nową). Robiłem to już tak kilka razy mając kilka 156![]()