Strona 9 z 9 PierwszyPierwszy 123456789
Pokaż wyniki od 81 do 84 z 84

Temat: "Myszkujący" tył przy dużych prędkościach.

  1. #81
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    147 1.9JTD 8v
    Postów
    98

    Domyślnie

    To ja już zwariowałem co robić ...
    Tulejować czy nowe wahacze ?

    Jeśli tulejować to jakie tuleje?
    Jeśli nowy wahacz to jaki?
    Ostatnio edytowane przez grabsoon ; 31-08-2013 o 18:49

  2. #82
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar MADMAN
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    GŁOGÓW
    Auto
    156 SPORTWAGON 2.4 JTD CF3
    Postów
    255

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Tak i na tym super waahczu VEMY jak złapiesz koło rękoma i masz trochę siły w rękach jesteś w stanie bez problemu zmienić zbieżność tyłu +/-1 stopień więc przy hamowaniu i obciążeniach poprzecznych nie muszę tłumaczyć jak się tylne zawieszenie zachowuje - to czuć w aucie, wiem bo sam włożyłem VEMĘ na tył i jeszcze szybciej wyjąłem.

    Oryginalne wahacze mają tuleję z dodatkową drugą tulejką metalową zalaną w gumie celem zmniejszenia podatności tulei i zminimalizowania pracy tejże tulei. Co polecę? Zatulejować zużyty oryginalny wahacz na poliuretanie 90ShA minimum.
    Fakt , jesli jadę szybko po łuku i przyhamuje, tył potrafi zrobić drift. Myślałem że to kwestia miękkiego tyłu, wahacze wymieniałem w styczniu , amorki 69% sprawności, zbieżność ok. Na Vemy nie można wcisnąć poliuretanu?

  3. #83
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Da się, suwmiarka w dłoń ...
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #84
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    To w końcu jak z tą śrubą od tulejki w zwrotnicy? Kupić nową, a w starej obcinać łeb?

Podobne wątki

  1. Wysoka temperatura przy dużych prędkościach
    Utworzone przez dStan w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 25-07-2018, 17:13
  2. Bardzo silne drgania przy dużych prędkościach JTD
    Utworzone przez Hrabia89 w dziale 147
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 10-09-2015, 19:32
  3. Drżenie przy dużych prędkościach
    Utworzone przez Długi1987 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 07-09-2015, 09:21
  4. Z cyklu "najdziwniejsze wpdaki przy grzebaniu przy aucie"
    Utworzone przez kozi_Lukasz w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-11-2012, 03:44
  5. [145] Szumi przy dużych prędkościach
    Utworzone przez Darek-1989 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-12-2009, 10:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory