Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Temat: Zablokowany silnik V6 po zerwaniu paska klinowego

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    Wielkie dzieki! Zalatwiam blokady i do roboty. Mam nadzieje, ze pojezdze jeszcze Alfa

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    Odkopie temat. Po kilku miesiącach stania auta w końcu rozgrzebalem górę silnika. Oto efekt

    Wałek rozrządu nie na swoim miejscu więc nie liczę na to, że zawory są całe. Mam zamiar zrobic całość sam z pomocą użytkowników forum. Mój plan jest taki:
    Sciagam pasek rozrzadu
    Zdejmuje 2 glowice
    Remontuje swoje glowice badz kupuje uzywane
    Montuje, odpalam i ciesze sie jazda
    To tak w skrócie. Poprosze o uwagi porady i na co zwrócić uwagę.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20140601_150811.jpg
Wyświetleń:	397
Rozmiar:	69.6 KB
ID:	133168   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20140601_150842.jpg
Wyświetleń:	414
Rozmiar:	84.3 KB
ID:	133169   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20140601_150713.jpg
Wyświetleń:	425
Rozmiar:	83.2 KB
ID:	133170   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20140601_150733.jpg
Wyświetleń:	397
Rozmiar:	83.4 KB
ID:	133173  

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Jaka kompresja na każdym garze?
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    Jaka kompresja na każdym garze?
    Nie mierzylem, ponieważ rozrząd przestawiony i nie idzie rozrusznikiem zakrecic. Myslisz, ze jest jeszcze szansa aby glowice byly cale? Sroba trzymajaca walek jest poluzowana jak widac na zdjeciu wiec zawory tym bardziej chyba uszkodzone. Jest sens ustawiac rozrzad i mierzyc kompresje?

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Ustawić rozrząd to masz chwilę a będzie wiadomo co i jak, no chyba że odrazu wolisz robić kapitalkę.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    Ustawić rozrząd to masz chwilę a będzie wiadomo co i jak, no chyba że odrazu wolisz robić kapitalkę.
    Kapitalki wolalbym uniknac. Do ustawienia rozrzadu potrzebuje blokady a chcialbym zamowic jedna paczke z uszczelkami i glowicami odrazu. Sa jakies znaki na koncach walkow tylko czy mozna sie nimi sugerowac?

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Są znaki na wałkach ale nie mam żadnego schematu jak mają być.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  9. #29
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    Jak masz wyrwaną panewkę od wałka rozrządu to wałek jest krzywy a zawór tak zgięty że zablokowany (prawdopodobnie) w prowadnicy. Nie zakręcisz takim wałkiem. Zawór dostał tłokiem bardzo mocno - może się okazać że tłok jest uszkodzony (dziura lub wgłębienie), jeśli tłok się wyoblił to albo ociera o cylinder albo nawet jest zablokowany. Głowica ta lub obie prawdopodobnie na złom, tłoki - bedziesz wiedział jak zdejmiesz głowice - ale prawdopodobnie (50% szans) tez na złom (albo kupno zestawu tłok z cylindrem i robienie silnika na sztukę).
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-02-2013, 00:30
  2. 2.5 v6 problem po zerwaniu paska rozrządu???
    Utworzone przez muszyV6 w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 14-02-2011, 22:30
  3. Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 15-11-2010, 10:37
  4. Problemy z autem po zerwaniu paska alternatora
    Utworzone przez ag@147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 29-07-2009, 13:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory