Może mechanik źle ustawił rozrząd, może masz przebicie na kablach lub cewkach, może jest olej w gniazdach świec, może pada przepływomierz, może gdzieś zaciąga lewe powietrze ....... i kto wie, co jeszcze - to niech strzela.
Może mechanik źle ustawił rozrząd, może masz przebicie na kablach lub cewkach, może jest olej w gniazdach świec, może pada przepływomierz, może gdzieś zaciąga lewe powietrze ....... i kto wie, co jeszcze - to niech strzela.
Niekoniecznie będzie tak jak piszesz. Do pewnego dnia będzie OK przy włączonej kontrolce spowodowanej kłopotami z katalizatorem, a od pewnego dnia będzie w oczach tracił moc. Odepnij sondę za katalizatorem i sprawdź czy ma "kopa" w tym zakresie obrotów, o których piszesz. Jak ma, to katalizator już do wymiany i nic innego za bardzo nie zrobisz. Przerabiałam to już w praktyce.
Alfy się nie psują tylko grymaszą. AR 147 - 300 tys. przebiegu w mych rękach i nadal śmiga.
Dziękuję wszystkim za cenne informacje, mniej więcej wiem od czego zacząć diagnozę, przynajmniej nie będę całkowicie wodzony za nos przez mechaników.
Ja kiedyś miałem problemy z odpalaniem zimnego silnika, ale jak już odpalił to ciągnął dobrze. Walczyłem chyba z pół roku z tym problemem i już przychodziły mi nawet do głowy myśli, żeby wymienić ECU, bo wszystko inne było OK.
No i samo się wyjaśniło, jak zaczął źle odpalać na gorącym. Po wymianie czujnika wału jak ręką odjął.
Po prostu miałem nietypowe objawy, bo jak pada czujnik wału to zwykle są problemy na gorącym silniku, a na zimnym działa normalnie, a u mnie było zupełnie odwrotnie.
Jestem tu świeżyOn jest mechanikiem?
też , ma komis ( z alfami itp ) kupowali już u niego i polecają
robi naprawy itp - też ludzie z okolic polecają
jak na razie na forum bez wtopy jest
- - - Updated - - -
jego profil :
http://www.forum.alfaholicy.org/uzytkownik/17515.html
- - - Updated - - -
jego www
http://www.autka.pl/
- - - Updated - - -
napisz PW albo zadzwoń i tyle
senk ju![]()
No to dodam, że komp wskazał dziś błąd P340.