Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 34

Temat: Kłopoty po strzale silnika

  1. #21
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Może mechanik źle ustawił rozrząd, może masz przebicie na kablach lub cewkach, może jest olej w gniazdach świec, może pada przepływomierz, może gdzieś zaciąga lewe powietrze ....... i kto wie, co jeszcze - to niech strzela.

  2. #22
    Użytkownik Świeżak Avatar Dżeju
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa 147 1.6 TS
    Postów
    218

    Domyślnie

    Cytat Napisał Simon Zobacz post
    Przecież napisałem, że kontrolka check engine paliła się jeszcze przed strzałem silnika i późniejszymi problemami z odpalaniem i mocą powyżej 2800 rpm. Więc ona pali się nadal i najprawdopodobniej spowodowana jest kłopotem z katalizatorem ale nie należy tego wiązać z obecnymi problemami ...
    Niekoniecznie będzie tak jak piszesz. Do pewnego dnia będzie OK przy włączonej kontrolce spowodowanej kłopotami z katalizatorem, a od pewnego dnia będzie w oczach tracił moc. Odepnij sondę za katalizatorem i sprawdź czy ma "kopa" w tym zakresie obrotów, o których piszesz. Jak ma, to katalizator już do wymiany i nic innego za bardzo nie zrobisz. Przerabiałam to już w praktyce.
    Alfy się nie psują tylko grymaszą. AR 147 - 300 tys. przebiegu w mych rękach i nadal śmiga.

  3. #23
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147
    Postów
    14

    Domyślnie

    Dziękuję wszystkim za cenne informacje, mniej więcej wiem od czego zacząć diagnozę, przynajmniej nie będę całkowicie wodzony za nos przez mechaników.

  4. #24
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Ja kiedyś miałem problemy z odpalaniem zimnego silnika, ale jak już odpalił to ciągnął dobrze. Walczyłem chyba z pół roku z tym problemem i już przychodziły mi nawet do głowy myśli, żeby wymienić ECU, bo wszystko inne było OK.
    No i samo się wyjaśniło, jak zaczął źle odpalać na gorącym. Po wymianie czujnika wału jak ręką odjął.
    Po prostu miałem nietypowe objawy, bo jak pada czujnik wału to zwykle są problemy na gorącym silniku, a na zimnym działa normalnie, a u mnie było zupełnie odwrotnie.

  5. #25
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał Simon Zobacz post
    przynajmniej nie będę całkowicie wodzony za nos przez mechaników.
    w profilu masz KRK
    a tam przecież jest Tomek_KRK z forum - ludzie z forum polecają








  6. #26
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147
    Postów
    14

    Domyślnie

    Jestem tu świeży On jest mechanikiem?

  7. #27
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    też , ma komis ( z alfami itp ) kupowali już u niego i polecają
    robi naprawy itp - też ludzie z okolic polecają
    jak na razie na forum bez wtopy jest

    - - - Updated - - -

    jego profil :
    http://www.forum.alfaholicy.org/uzytkownik/17515.html

    - - - Updated - - -

    jego www
    http://www.autka.pl/

    - - - Updated - - -

    napisz PW albo zadzwoń i tyle








  8. #28
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147
    Postów
    14

    Domyślnie

    senk ju

  9. #29
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    maj pleżer








  10. #30
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147
    Postów
    14

    Domyślnie

    No to dodam, że komp wskazał dziś błąd P340.

Podobne wątki

  1. Kłopoty z ogrzewaniem!
    Utworzone przez rossai w dziale 147
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 19-02-2013, 12:11
  2. kłopoty z indentyfikacją silnika JTD prośba do znawców
    Utworzone przez alfina156JTD w dziale 156
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 23-05-2011, 23:03
  3. kłopoty z silnikiem
    Utworzone przez piterp w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-04-2010, 09:05
  4. 2.5v6 kłopoty z silnikiem
    Utworzone przez funix w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-02-2010, 18:38
  5. Kłopoty z pracą silnika 2.0TS
    Utworzone przez niknak w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-11-2009, 17:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory