75andrew155, S T F U !!!
http://pl.wiktionary.org/wiki/STFU
75andrew155, S T F U !!!
http://pl.wiktionary.org/wiki/STFU
dokladnie jedziecie po sobie bez sensu to chyba nie w tym rzecz ,chlopak pytal ktory silnik wybrac i tyle jak zapyta o instalacje gazowa to bedziecie wtedy pisac czy warto ja montowac i serwisowac kolejna rzecz w tym aucie czy nie sa zwolennicy i przeciwnicy gazu i tyle brakuje na tym forum zeby ktos jeszcze zapytal czy do 155 q4 mozna gaz wlozyc
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Jedna z nielicznych madrych wypowiedzi w tym watku. Widze, ze w Pyrlandii potrafia myslecNapisał kasbak
![]()
Pewnie zaraz zaczna sie spory co predzej wykonczy: opał JTD, czy LPG V6 3.0.
to juz jest lekka przesada. LPG nie jest uważane za " paliwo szkodliwe " tylko za alternatywe, nie tyle co dla ludzi BIEDNYCH tak jak to myśli Leppero, tylko dla ludzi moim zdaniem przedsiębiorczych w polskich realiach. Opał w JTD nawet nie wchodzi pomiędzy żarty, co dopiero w próbe. Nie uważam ze LPG to złe paliwo i " hańbiące " markę bo wiele samochodów w Holandii wychodziło prosto z fabryki z instalacją gazową świetnej jakości ( mój kolega ma w Omedze B )Napisał Krajcok
Nie rozumiem jak kogoś mozna nazwać szpanerem bo ma 166 i jeździ na gazie.
Szpanerem jest ten co jeździ na benzynie i się wywyrzsza kpiąc sobie z ludzi którzy mają czelnośc śmigać na LPG, jak by to im przeszkadzało.
Reasumując, jeśli kolega nie chce gazu lub "duzego"( koszt jazdy gazem a ropą to 2zł róznicy.) spalania V6, to niech kupuje R5 JTD
trasa 5.2, miasto 7.5, jeśli sie da do pieca to i 12 weźmie.
Pozdro.
"blackalfa166" - typie, takie farmazony wypisujesz że żal... no tak to niestety jest, ze jak ktos chce sie "polansić" na wiosce to za ostatnie pieniądze kupuje limuzyne a potem ładuje w to gaz bo inaczej większość czasu by stała...
a co do bezawaryjności Twoich Alf "blackalfa166" to czy nie Tobie trzasnął rozrząd, kapał olej i rozleciał sie alterator?? tak sobie z ciekawosci Twoje posty przejrzałem...aha, przesala Ci sie Alfa grzac juz?? bo tak sie zastanawiam Panie znawco i wielbicielu Alfy, kto tu większego szrota kupil...??
jak sie moze mialo z 3 samochody w życiu i porównuje 166 do escorta, to rzeczywisice mozna odnieść wrażenie że mając 166 Pana Boga za nogi sie złapało, ale przyjmij Panie do wiadomości, że są ludzie ktorzy juz wieloma autami jezdzili - zarówno wyższej i droższej, jak i niższej i tańszej klasy - i żaden nie byl tak usterkowy jak 166...no chyba ze wymiana zawieszenia co 20 tys, dziwnego rodzaju akcje z alarmem i centalny zamkiem, czy innego rodzaju "upierdliwości" związane z elektryką są dla Ciebie rzeczą powszechną dla kazdego auta...
pozdrawiam, gratuluje i zazdroszcze bezawaryjności fury... no chyba ze wstydzisz sie przyznac ile to juz z Alfą wojowałeś po warsztatach i teraz wypisujesz brednie jakie to masz niezawodne auto. na gaz...
Napisał Kayrol
I caly szpas w 2.4, ze, jak piszesz, przy palowaniu wejdzie na 12L, w identycznych warunkach 3.0 wezmie 18L.
Panowie na 2 stronie tematu prosiłem o zakończenie OT ale moja prośba pozostała niezauważona.
Kolejność przypadkowa :
blackalfa166, 75andrew155, smuz, melek_italia, Kayrol, Schirru, - Ostrzeżenie 2 pkt. -regulamin pkt. 6
dodatkowo Kayrol, - Ostrzeżenie 2 pkt-regulamin pkt. 11
Szkoda że kolega SenSei, który założył ten temat mógł sobie wyrobić opinię nie tylko o silnikach ...
Jeżeli kogoś pominąłem to strasznie mi przykro ale następnym razem poprawię się.
Poza tym ( nie wiem czy było w temacie bo trochę bredni się nazbierało) diesel daje się łatwo "podkręcać" a mając już te 160 koni i moment małej lokomotywy staje się ciekawym autem.
Pozostając przy tym ekonomicznym autem, bo która V-ka przelatując 500 km ze średnią prędkością koło 200 km spali 9 litrów ?Ja rozstałem się ( przy aucie do jazdy na co dzień ) z genialną jednostką 3,0 na rzecz 2,4 tylko i wyłącznie przez ekonomię. Jeżeli stać Cię na 18 litrów i więcej to kupuj 3,0. V-ka jest po to żeby dawać full przyjemności i spalać tyle beny ile się do niej wleje.
Auto do jazdy na co dzień - 2,4 JTD (+ewentualny chip)
Auto do wrażeń 3,0 w manualu![]()
swięte słowa. w trasie zarowno dzieki wysokiemu momentowi, jak i niskiemu spalaniu dieselem sie jedzie po prostu szybciej. owszem, to jazdy po miescie i zabawy V6 jest OK, ale w trase wole jechac 2.0 TDI 140 KM Outlanderem, nie mowiac juz o D5 Volvo s60. Mimo ze teoretycznie oba auta sa slabsze od 2.5 Alfy...Napisał cromik
Dodam jeszcze i myślę,że tym wątkiem zakończę temat i rozwieję wszelkie wątpliwości otóż-gaz jak i olej opalowy od samego początku istnienia były destylowane,produkowane i ulepszane pod kątem osiągnięcia jak największej ilości energii cieplnej z danej jednostki paliwa,a benzyna i olej napędowy zostały stworzone z myślą o napędzaniu silników spalinowych i ulepszane w kierunku jak najefektywniejszego spalenia właśnie w silnikach.a tak na marginesie to wstyd mi za was jeździcie alfami a zachowujecie sie jak buce z forum vw.