u mnie jest wahler od prawie 2 lat i jest OK
u mnie jest wahler od prawie 2 lat i jest OK
Czarna 159 SW Czarnego http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._czarnego.html
Też mam wahlera od prawie roku i jest ok.
Również zamontowałem Wahler-a i trzyma cały czas elegancko 90 stopni![]()
Ja mam Verneta od czerwca i trzyma ładnie![]()
Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)
Moje Paniehttp://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html
Pewnie Was nie zaskoczę, ale termostat Gates też daje radę![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Zeby tak w temacie wahaczy bylo, ze cokolwiek sie kupuje dziala i wszyscy zadowoleni![]()
ja 3 dni temu założyłem wahlera i tez jest GIT !!
To teraz będziemy pisać komu pierwszemu się zj.epsuje![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Witam, przepraszam za "odgrzanie kotleta",ale nie chciałem zakładać nowego tematu. Mam spory problem z niedogrzanym silnikiem, wymieniłem już czwarty raz termostat, pierwszy wahler - padł po kilku dniach, następne 3 razy w ASO na oryginały (działały po 2-3dni) i nadal auto nie grzeje, teraz gdy temp. sporo na minusie udaje mi się osiągnąć max 60*C. Alfa pali 1l więcej i do tego pojawił się problem z DPF, co akurat rozumiem bo auto nie może uzyskać odpowiedniej temp. do rozpoczęcia wypalania. Czy ktoś z Was miał podobny problem? Dodam że wymieniłem w ASO profilaktycznie płyn na Paraflu. Jeszcze w zeszłym roku grzała super, po przejechaniu 5-7km miałem 90*C. Nie wiem co dalej z tym robić, czy prócz termostatu jest jeszcze jakieś urządzenie odpowiadające za temp. silnika? Proszę o sugestie. Pozdrawiam!
Rozumiem, że wymieniałeś kompletny termostat, tj. z czujnikiem. Badałeś, czy rzeczywiście silnik nie osiąga optymalnej temperatury? (Jakimś miernikiem). Kolejnym krokiem może być podmianka sterownika silnika, po sprawdzeniu wiązki elektrycznej od czujnika. Coś mi się wydaje, że odczyt temperatury może przekłamany. Wadę 4 kolejnych termostatów uważam za nieprawdopodobną.
Warto zajrzeć do eLearn. Nie mam go pod ręką, ale podejrzewam, że znajdzie się tam odpowiednia instrukcja do diagnozy. A wiem, że w ASO z niej nie korzystają![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10