Po opisanych objawach stawiam na pompkę sprzęgła przy pedale. Przerabiałem ten temat kilkukrotnie, a ostatnio w puntolocie. Jak auto było zimne to było w miarę ok, a jak się rozgrzewało to zaczynało się nie odbijanie pedału i zostawanie w podłodze. Najgorzej było latem w upałach i staniu w korku, jak tylko auto złapało 90- 100st. to nie było siły jechać, trzeba było sprzęgło obsługiwać na dwie nogi. Po wymianie pompki i odpowietrzeniu układu nie to auto, a już szykowałem się na zwalanie skrzyni i wymianę kompletnego sprzęgła.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Można również wymienić uszczelniacze na pompie za grosze ale to rozwiązanie na rok (tyle u mnie wytrzymało)
Sprzęgło normalnie odbija. Sytuacja z tym, że pedał "został" wciśnięty - wydarzyła się raz (w piątek).
Do dzisiaj zrobiłem prawie 400km - sprzęgło chodzi trochę bardziej twardo, łapie w innym miejscu niż wcześniej, a tak to żadnych innych objawów nie ma.