Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 32

Temat: Overboost pikuje. Doładowanie 2,7 bara - Logi

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał Qrvich Zobacz post
    Krótkie pytanie - jaka jest średnica montażowa wężyków overboosta? Według suwmiarki jest to 4 i 5 mm średnicy wewnętrznej (dwie górne rurki mają różne średnice), a znalazłem info że niektórzy naciągali 3 i 4 mm.
    Ja dzisiaj zakładałe i dawałe wężyk o średnicy wewnętrznej 4mm.
    Z 3mm u mnie były by problemy. I tak pokolei mamy - dojście do overbosta metalowa rurka - 4mm, wejście do overboosta - (tutaj wystarczyła by 3 ale nie wejdzie w rurkę metalową więc musiałbbys dawać redukcję.)
    Wyjście z overboosta 4mm, wejście do metalowej rurki idącej do gruszki 4mm, wyjście z metalowej rurki 4m, wejście do gruszki ttaj znowu dała by radę 3mm, ale 4mm też daje radę.

    krzyzie
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Huber
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 SW FL 1,9JTD 16V
    Postów
    414

    Domyślnie

    Super, dzięki za info. A Ty wymieniałeś wszystkie te wężyki? Kurcze, bo oryginale ewidentnie jeden mam grubszy, ale jak mówisz że 4mm naciągnie się na obydwie końcówki, to ok. Szacuję że 2 metry wystarczą z zapasem, prawda? Wiem, że mogę to sam sprawdzić... ale okropnie mi się nie chce schodzić do samochodu i mierzyć tego wszystkiego, a silikonowe wężyki sprzedawane są po 1 metrze.

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Murcialago
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 146 , 1.4 TS '98 / 156 JTD 16V
    Postów
    238

    Domyślnie

    Z dwóch metrów to jeszcze zapas zostanie :-)

    Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał Qrvich Zobacz post
    Szacuję że 2 metry wystarczą z zapasem, prawda?
    Ja wymieniałem wszystkie które są z przodu auta tak jak pisałem. Z oględzin faktycznie ten na wejściu do overboosta był cięży ale tylko z zewnątrz - przynajmniej takie wrażenie odniosłem.
    Co do ilości to ja miałem 1,5 metra przewód zbrojony tkanina w środku i coś jeszcze zostało - silikonowych niestety nie mieli - tak wogóle to może ktoś pokazać aukcję jak wyglądają te silikonow?
    krzyzie
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Huber
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 SW FL 1,9JTD 16V
    Postów
    414

    Domyślnie

    Cytat Napisał krzyzie Zobacz post
    tak wogóle to może ktoś pokazać aukcję jak wyglądają te silikonow?
    Tak to wygląda: http://allegro.pl/przewod-podcisnien...642915798.html

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    Ten który kupiłem wygląda bardzo podobnie z tym że jest gumowy do zastosowań z olejem benzyną, no i jest z mieszanki gumy a nie silikonowy.
    Może jak będę robił wymianę następnym razem to zaopatrzę się w coś takiego. Na razie pojeżdżę na założonych i zobaczymy.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Murcialago Zobacz post
    Czy sztanga musi się chować cała czy po całkowitym wciągnięciu powinno pozostać na zewnątrz jeszcze ok 1 cm sztangi ?
    Jutro zobaczę jak jest u mnie i dam znać.
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,618

    Domyślnie

    Cytat Napisał Murcialago Zobacz post
    Wrzuciłem nowy zawór Owszem przyspiesza teraz bardzo płynnie bez skoków doładowania ale... no właśnie przy oczekiwanych 2200 wydmuchało mi ponad 2800 ...i ?
    turobo (a właściwie długość sztangi) wymaga regulacji.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #18
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Murcialago
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 146 , 1.4 TS '98 / 156 JTD 16V
    Postów
    238

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    turobo (a właściwie długość sztangi) wymaga regulacji.
    Tylko czy to jest w ogóle możliwe i bezpieczne ? W sieci jest sporo tematów na ten temat ale 90% opinii głosi żeby nie poprawiać tego co inżynierowie Garreta wymyślili.

  9. #19
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,618

    Domyślnie

    Inżynierowie garetta wymyslili właśnie po to śrubę regulacyjną tej sztangi. Jak ktoś wczesniej rozregulował ci ją w jakiejś stodole (bo np. chciał większe ciśnienie doładowania) to nie ma prawa działać prawidłowo -tego nie reguluje się "na oko"
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  10. #20
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Inżynierowie garetta wymyslili właśnie po to śrubę regulacyjną tej sztangi. Jak ktoś wczesniej rozregulował ci ją w jakiejś stodole (bo np. chciał większe ciśnienie doładowania) to nie ma prawa działać prawidłowo -tego nie reguluje się "na oko"
    A

    Czy fabrycznie wyregulowane cięgno (ślady farby, nic nigdy nie kręcone) trzeba później jeszcze doregulowywać - w miarę "upływu czasu", zużycia silnika, zużycia turbiny itd.? Mam wypolerowaną zmienną geometrię, wirnik bez luzów i uszkodzeń, silnik w stanie b. dobrym, dolot czyściutki. Nie kombinuję ze zwiększaniem mocy.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 62
    Ostatni post / autor: 07-01-2020, 21:04
  2. [159] Doładowanie turbiny
    Utworzone przez Maciek_m83 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 16-06-2015, 17:11
  3. [Brera] Turbo w 2,4jtdm ładuje max 0.5 bara, rura mi zmiękła/od IC :)/
    Utworzone przez baksiu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 17-11-2014, 22:18
  4. Słabe doładowanie?
    Utworzone przez Zymelka w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-11-2013, 08:18
  5. [GTV Spider] Co się stanie jak wymienię regulator ciśnienia paliwa (3 bary) na nowy (3,5 bara)?
    Utworzone przez KKrzysztof w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-11-2010, 15:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory