Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: [156] Problemy z obrotami/tlumikiem ?

  1. #1
    Awagandro
    Gość

    Domyślnie [156] Problemy z obrotami/tlumikiem ?

    Witam, wczoraj sie kompletne zalamalem

    Myslalem ze jedyne co w mojej alfie jest dobrze to serducho(mam nadzieje ze tak jest)

    Po okolo 1h jazdy, zostawilem auto na okolo 1h potem wsiadlem odpalilem i pojechalem. jak stalem na swiatlach z 2min az! to po minucie zaczely mi skakac obroty tak cholernie ze myslalem ze zaraz zgasnie - slyszalem tez jak mi tlumik wariuje!

    tlumik mam remusa(caly wydech). Ruszylylem ze swiatel to auto wogule mocy nie mialo - ale balem sie mocniej gaz dac zeby mi cos nie pierdzielnelo, jakos po 2min jazdy wszystko wrocilo do normy.

    dzis mialem to samo tylko tak mniej obroty swirowaly.

    Auto odpala na zimnym za 1 razem, obroty nie faluja.

    Mysle ze moze np. tlumik jest zapchany? bo silnik normalnie chodzi rowno itp.

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    A katalizator masz czy wyciąłeś?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    CEHU
    Gość

    Domyślnie

    na pewno to nie wydech stawiał bym bardziej na przepływkę, podłączałeś ją pod kompa??

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Jak wyciął katalizator to sonda lambda nie ma szans osiagnąc odpowiedniej temperatury pracy i stąd te kłopoty z silnikiem jak tylko trochę się nagrzeje
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #5
    Awagandro
    Gość

    Domyślnie

    nie jestem pewien ale katalizator mam.
    przeplywka ok, sonde postaram sie sprawdzic. silnik pracuje rowno, wczoraj mialem podobna sytuacje oboroty nie skakaly ale. po ruszeniu auto mialo moc zblizona do Matiza... Wciskalem gaz a obroty nie chcialy przekroczyc ~1700.

    Po chwili wszystko wrocilo do normy... Planuje w nastepnym tygodniu kupic kabel i samemu zdiagnozowac komputerowy programem... a kabelek napewno przyda sie i tak

    Dodam jeszcze ze jakis miesiac temu, zmienialem gumy trzymajace wydech. zmienilem na mocniejsze - twardsze. Wydech przylega bardziej do zderzaka i czesto przy ruszaniu na sprzegle slychac jak obija lekko ;/

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Rzeczywiście ciekawy objaw - to by tak wyglądało, jakby okresowo nie dostawał paliwa, albo dobrej iskry. To raczej nie jest wydech, przepływka i sonda. Może jakieś przebicie na cewkach lub kablach WN :|?:

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar taif
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    156
    Postów
    97

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156
    Jak wyciął katalizator to sonda lambda nie ma szans osiagnąc odpowiedniej temperatury pracy i stąd te kłopoty z silnikiem jak tylko trochę się nagrzeje
    Maciek , a jeśli kolega by nie miał kata i ma tylko jedną sondę ( przed katem ) to też miało by to wpływ na pracę silnika ?

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Oczywiście że by mialo bo spaliny nie byłyby spiętrzane tylko szybko by przelatywały w konsekwencji temperatura pracy sondy byłaby niewłaściwa
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. Pomocy z obrotami.
    Utworzone przez ManiekMx3 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-01-2012, 21:47
  2. [145] Alfa 145 problemy z obrotami na zimnym silniku
    Utworzone przez colin951 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 21-10-2011, 05:50
  3. [146] problem z obrotami
    Utworzone przez tomas200 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 25-03-2011, 22:32
  4. [145] mam problem z tlumikiem srodkowym
    Utworzone przez marjulin w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-11-2009, 14:54
  5. [164] problem z obrotami ..
    Utworzone przez fr33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-09-2008, 17:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory