Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Temat: Wypadanie zapłonów AR 156 2.0 TS 150KM

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Alfa 156 2.0 TS Sportwagon ecu Me7.3.1
    Postów
    29

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    -
    - czy kabel wysokiego napięia z cewki W.N. idzie bezpośrednio do drugiej swiecy w tym samym cylindrze ?
    Tak bezpośrednio dodam też że zauważyłem drobne ryski/pęknięcia na cewkach.
    Chcę kupić cewki na podmiankę jeśli chodzi o taki układ cewek to bez różnicy z jakiej pojemności pochodzą? Czy te sparowane z innymi cylindrami też będą ok?

    Tego się bałem - mechaniki silnika jak będzie lipa to popłynę w kosztach
    Ale nadzieja umiera ostatnia
    Ostatnio edytowane przez Kamikat ; 18-10-2013 o 10:34

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - powoli z tym kupnem, jak wymieniałeś cewki, swiece tak jak pisałem i nie było zmiany to należy wykonać krok 2.
    - najszybciej to zrobić test kompresji.
    - nic nie wymieniac, bo to droga do kosztów.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Alfa 156 2.0 TS Sportwagon ecu Me7.3.1
    Postów
    29

    Domyślnie

    A powiedz mi jeszcze dlaczego nie zrobiło mu to różnicy jak odłączyłem dwie cewki na raz czy nie powinien wtedy pracować na 2 cylindrach?

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jesli cewki sa połaczone tak jak piszesz to nie ma prawa pracowac na dwóch cylindrach.
    - chyba że ma wtedy podwyższone obroty i mieszanka jest bogata.
    - silnik moze tak pracowac ale jak są połaczenia z CF2, czyli 1 cyl z połacxzony kablem W.N. z cylindrem 4, 2 cylinder z 3 cylindrem.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Alfa 156 2.0 TS Sportwagon ecu Me7.3.1
    Postów
    29

    Domyślnie

    Cofam to sprawdzałem jeszcze raz i na odłączenie jednej nie reaguje. Muszę je zamienić miejscami i sprawdzić czy to wina cewek. Ale poczekam z tym chyba do wtorku bo wtedy powinienem mieć cewki na podmiankę, bo odłączając cewkę z pierwszego cylindra mam wrażenie że też słabiej reaguje niż na 3 i 4. Więc zrobię to jak będę miał już drugi zestaw i dam znać.
    Ostatnio edytowane przez Kamikat ; 18-10-2013 o 13:24 Powód: błąd wcześniejszej diagnozy

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    takie słabe reagowanie na odłączanie cewki wysokiego napięcia to znak niskiej kompresji silnika na danym cylindrze.

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Alfa 156 2.0 TS Sportwagon ecu Me7.3.1
    Postów
    29

    Domyślnie

    Trochę to trwało ale w końcu mi się udało.
    Była padnięta przynajmniej jedna cewka to są logi na innych (podmienione wszystkie ale nie nowe)
    Przy logach w jednym wykresie jest zmieniona skala bo mi się nie mieściło.
    To jest od odpalenia do 50 st.C
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	pb odpalenie.jpg
Wyświetleń:	73
Rozmiar:	88.3 KB
ID:	112158

    Tu od 50 do 90 a: Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	pb woda 58 do 90.jpg
Wyświetleń:	56
Rozmiar:	104.0 KB
ID:	112159jeszcze raz bo tego nie otwiera:Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	pb woda 58 do 90.jpg
Wyświetleń:	56
Rozmiar:	104.0 KB
ID:	112159

    Tu 90 do 99Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	pb woda 90 do 99.jpg
Wyświetleń:	54
Rozmiar:	93.2 KB
ID:	112160

    I ostatni przy przegazówce Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	pb gazówka.jpg
Wyświetleń:	52
Rozmiar:	95.6 KB
ID:	112161

    To wszystko jest na Pb.

    A teraz na gazie temp. wody od 60 do 90 Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	GAZ temp 60 do 90.jpg
Wyświetleń:	51
Rozmiar:	97.0 KB
ID:	112247


    90 do 96 Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	GAZ temp 90 do 96 .jpg
Wyświetleń:	42
Rozmiar:	93.8 KB
ID:	112248

    I na koniec plik z przejażdżki Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	gaz przejażdżka 2.jpg
Wyświetleń:	53
Rozmiar:	99.1 KB
ID:	112249

    Jeśli coś z tymi wykresami jest nie tak to poprawie albo dodam jeśli czegoś brakuje.
    Ostatnio edytowane przez Kamikat ; 28-10-2013 o 23:37 Powód: nie wyświetlał się jeden wykres

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Alfa 156 2.0 TS Sportwagon ecu Me7.3.1
    Postów
    29

    Domyślnie

    Nie wiem czy dobrze zrobiłem bo przed robieniem wykresów skasowałem błędy.
    Ale ustawień nie resetowałem.

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Alfa 156 2.0 TS Sportwagon ecu Me7.3.1
    Postów
    29

    Domyślnie

    Witam Ponownie,
    Gdyby ktoś mógł zerknąć na te logi byłbym wdzięczny.
    Co do mechaniki to cewki i przewody były sprawdzane, ciśnienie na cylindrach też
    1 cyl 12,5 bar
    2 cyl 12 bar
    3 cyl 11,5 bar
    4 cyl 11,5 bar

    Mechanik wymienił listwę gazu bo poprzednia lała oraz przewiercił dysze gazu bliżej głowicy.
    I obecne logi wyglądają tak:
    Bęzyna do 60 oC:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	pb do 60st.C.jpg
Wyświetleń:	35
Rozmiar:	84.1 KB
ID:	114725

    Gaz od 60 oC do 90oC
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	gaz 60 do 90 st.C.jpg
Wyświetleń:	45
Rozmiar:	83.0 KB
ID:	114726

    Gaz przegazówka nr1
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	gaz przegazówka 1.jpg
Wyświetleń:	44
Rozmiar:	81.4 KB
ID:	114727

    I przegazówka nr 2Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	gaz przegazówka nr 2.jpg
Wyświetleń:	45
Rozmiar:	83.9 KB
ID:	114728

    Mam pytanie czy po tym można stwierdzić że któraś sonda jest kopnięta?
    na wykresach szczególnie 3 widać że reaguje ona na dodawanie gazu.


  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    Alfa 156 2.0 TS Sportwagon ecu Me7.3.1
    Postów
    29

    Domyślnie

    Czy mógł by ktoś rzucić okiem na te logi?
    Byłbym wdzięczny.

Podobne wątki

  1. 1,6 TS 120KM - wypadanie zapłonów
    Utworzone przez czepi w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 06-07-2018, 08:55
  2. 156 wypadanie zapłonów + drżenie
    Utworzone przez marieczko w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-11-2015, 01:20
  3. [GTV] Wypadanie zapłonów + szarpanie
    Utworzone przez viruskill w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 08-10-2013, 16:41
  4. Wypadanie zapłonów AR 156 2,5 V6
    Utworzone przez kosa kosecki w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 02-05-2013, 19:14
  5. [145] 1,4 bx 95' wypadanie zapłonów
    Utworzone przez Jesion w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 09-07-2010, 23:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory