LMI34942 prawy przed lift
LMI34941 lewy przed lift
LMI34966 prawy polift
LMI34965 lewy polift
LMI34942 prawy przed lift
LMI34941 lewy przed lift
LMI34966 prawy polift
LMI34965 lewy polift
no to ok. kupiłem trw na starcie skżypiał i poszedł od razu na gwar... oddali kasę więc kupiłem lemfordera o symbolu 3494101 i coś puka.Diagnoza w Tmin i okazuje się na dzień dzisiejszy że drążek kierownicy padł który został kupiony w ........... za 100zł z osłoną 1mc temu w czwartek na gwar. Rok temu kupiłem w tym sklepie veme i śmiga z drugiej strony od 36tyś i git. Myślę że drążek nie rozwiąże sprawy i coś nie tak z tym lemerem bo jak był orginał to nic nie pukało na postoju podczas bujania autem,dopiero podczas jazdy nieraz się sworzeń odezwał. Na orginale przelatałem 234tyś. auto w pl. od 168tyś. od 4 tyś wszystko z przodu trw prócz jednego górnego(lemforder). Dam znać co i jak się sprawuje po przejechaniu następnych 5 tyś i czy drążek załatwi sprawę pukania czy może amor padł albo lemer lipa zobaczymy w czwartek pozdrawiam.
Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)
Moje Paniehttp://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html
Czy może ktoś mi napisać na PW numer katalogowy oryginału wahacza górnego, prawego do alfy 159 2008 rok po lifcie? Dzięki
Nr auta to: ZAR 93900007014643 jak możesz to sprawdź cy dobrali odpowiedni wahacz
Siema drążek wymieniony ale okazuje się że puka nowy lemforder a dokładniej smarownie tulei. Tak więc zamówiłem orginalny wahacz w aso we wtorek odbieram i montuje a lemer do reklamacji .(sworzeń dobrali dobry i jest gruby nie cienki)
Kolejny przykład ku przestrodze. Nigdy więcej tego syfu z TRW, pod żadnym pozorem nie montujcie tego szmelcu! Mniej więcej pół roku temu wymieniałem wahacze górne, lewy oryginalny miał już trochę wybity sworzeń a prawy TRW (niecały rok wcześniej zakładany bo też oryginał został wybity) zaczął skrzypieć jak stara kanapa, tak że był obciach jeździć autem bo ludzie się oglądali. Miały być oba Lemfrodery (bo już wiedziałem że są z TRW problemy), ale jak auto poszło do mechanika to okazało się że dostawca ma złe stany magazynowe i nie ma prawych Lemfordera. Inni dostawcy w Polsce (pytałem też na forum, na allegro itp.) też akurat nie mieli więc w sytuacji podbramkowej założyłem zaś TRW na prawą stronę. Niestety od paru dni zaś wahacz skrzypi jak stara kanapa.