Benzyna w zupełności wystarczy, nie trzeba do tego jakiś specjalnych specyfików, wystarczy nieduży pędzelek i kilka minut roboty, wielokrotnie czyściłem dolot w ten sposób i wszystko jest OK.
Ma to się tak, że jak utrzymujesz stałą prędkość przy 2000rpm to masz dużo, dużo mniejsze siły działające na panewki/korby itd. niż jak przyśpieszasz z powiedzmy 1500rpm.
Warto też zauważyć, że już przy 2000rpm masz normalne/maxymalne ciśnienie jakie osiąga rozgrzany silnik, poniżej nie.
Nadal uważam, że jeżdzenie poniżej 2000rpm zabija TSy, diesla sobie kupcie jak chcecie tak jeździć...
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
Nie mozna dieslem jezdzic ponizej 2000obrotow bo dwumas dostaje![]()
tu masz elaborat z elektrody
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2201390.html
powinien wyjaśnić twe wątpliwości
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny