Strona 27 z 131 PierwszyPierwszy ... 17181920212223242526272829303132333435363777127 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 261 do 270 z 1304

Temat: Usunięcie DPF filtra cząstek stałych

  1. #261
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał maniek015 Zobacz post
    Przepraszam za offtop, ale czuję że mowa o mnie
    Nie, akurat tu była mowa o człowieku z północy kraju.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #262
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał wwwlewy Zobacz post
    Czyli rozumiem, że bez wyprawy na Dolny Śląsk (Gliwice - Cinsoft, Kraków - Conmir, TTC)
    to tak dla poprawności :
    Gliwice = Górny Śląsk
    Kraków = Małopolska

    Dolny Śląsk to raczej Wrocław itp








  3. #263
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał wwwlewy Zobacz post
    Czyli rozumiem, że bez wyprawy na Dolny Śląsk (Gliwice - Cinsoft, Kraków - Conmir, TTC) ewentualnie do stolicy (Kreator Mocy lub R-Performance) się nie obejdzie? I jeśli mogę to poproszę Ciebie kolego @sdero o wypowiedź w mojej sprawie bo jak mniemam jesteś specjalistą od elektroniki naszych pięknych wozideł
    Nie, no nie musisz aż tak daleko jeździć. Myślę, że w okolicy znajdzie się ktoś sensowny, kto ci to zrobi. Ja akurat w twojej okolicy nikogo nie znam. Ważne jest aby wiedział co robi, bo twój silniczek ma sterownik, który jest troszeczkę inna odmianą EDC16C39 niz w reszcie 159-tek. Zwykle "wykastrowanie" mapą EGR będzie generowało problemy, a histerez EGR-u w tym sofcie jest jak dobrze pamiętam 6.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #264
    Użytkownik Romeo Avatar Arturek
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm , kiedyś była AR 156 2.0TS a jeszcze wcześniej TIPO 2.0ie 16V
    Postów
    591

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Nie, no nie musisz aż tak daleko jeździć. Myślę, że w okolicy znajdzie się ktoś sensowny, kto ci to zrobi. Ja akurat w twojej okolicy nikogo nie znam. Ważne jest aby wiedział co robi, bo twój silniczek ma sterownik, który jest troszeczkę inna odmianą EDC16C39 niz w reszcie 159-tek. Zwykle "wykastrowanie" mapą EGR będzie generowało problemy, a histerez EGR-u w tym sofcie jest jak dobrze pamiętam 6.
    No właśnie o to chodzi aby to ktoś dobrze zrobił. Czy przy usunięciu programowym DPF-u również na coś trzeba zwrócić uwagę ? czy jest możliwość spaprania takiej operacji ? Fesem - Mesem nie da rady tego wyłączyć ?
    Ostatnio edytowane przez Arturek ; 21-01-2014 o 09:48

  5. #265
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar juhass
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Giulietta MA 2011; Giulia 2021 USA
    Postów
    537

    Domyślnie

    Nie da.
    To nie jest zmiana jakiegoś parametru w sofcie silnika, tylko jego zgranie na kompa, modyfikacja tak, aby silnik "zapomniał" o wypalaniu dpf i jego obecności, oraz ponowne wgranie.
    W samochodach z "trudnym" softem (część japońskich?) często zamiast tego zakłada się emulator obecności dpf-a, ale jeżeli jest możliwość- lepiej go usunąć definitywnie.
    Tak przynajmniej słyszałem, ale guru nie jestem.

  6. #266
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arturek Zobacz post
    No właśnie o to chodzi aby to ktoś dobrze zrobił. Czy przy usunięciu programowym DPF-u również na coś trzeba zwrócić uwagę ? czy jest możliwość spaprania takiej operacji ? Fesem - Mesem nie da rady tego wyłączyć ?
    Pewno, że jest możliwość spaprania. Chociażby to, że w niektórych przypadkach należy wykonać korektę N75 (sterowanie overboost), bo zaczyna "falować". FES/MES tego nie wyłączy. Za prosto by było

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał juhass Zobacz post
    Nie da.
    To nie jest zmiana jakiegoś parametru w sofcie silnika, tylko jego zgranie na kompa, modyfikacja tak, aby silnik "zapomniał" o wypalaniu dpf i jego obecności, oraz ponowne wgranie.
    W samochodach z "trudnym" softem (część japońskich?) często zamiast tego zakłada się emulator obecności dpf-a, ale jeżeli jest możliwość- lepiej go usunąć definitywnie.
    Tak przynajmniej słyszałem, ale guru nie jestem.
    No w japońcach z Denso jest masakra. Dla tego emulatory kosztują minimum chyba koło 2000 zł.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #267
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Cytat Napisał wwwlewy Zobacz post
    Czyli rozumiem, że bez wyprawy na Dolny Śląsk (Gliwice - Cinsoft, Kraków - Conmir, TTC) ewentualnie do stolicy (Kreator Mocy lub R-Performance) się nie obejdzie? I jeśli mogę to poproszę Ciebie kolego @sdero o wypowiedź w mojej sprawie bo jak mniemam jesteś specjalistą od elektroniki naszych pięknych wozideł
    Jeżeli chcesz aż taki kawał drogi jechać to bliżej już masz do V-tech Szczecin na Golisza. Usuwałem u niech PDF-a 3 lata temu i jest wszystko ok.

  8. #268
    Użytkownik Romeo Avatar Arturek
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm , kiedyś była AR 156 2.0TS a jeszcze wcześniej TIPO 2.0ie 16V
    Postów
    591

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcingoleniow Zobacz post
    Jeżeli chcesz aż taki kawał drogi jechać to bliżej już masz do V-tech Szczecin na Golisza. Usuwałem u niech PDF-a 3 lata temu i jest wszystko ok.
    O widzisz Kolego i to jest dobra wiadomość. Programowo usuwałeś ? ile zapłaciłeś ? napisz coś więcej...

  9. #269
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arturek Zobacz post
    O widzisz Kolego i to jest dobra wiadomość. Programowo usuwałeś ? ile zapłaciłeś ? napisz coś więcej...
    Usuwałem kompleksowo programowo i fizycznie. Wtedy kosztowało to 1500 zł. program i i 500 zł. fizyczne usuniecie. Ceny mogły się pozmieniać bo ogólnie te usługi potaniały. Zadzwoń do nich najlepiej. Właściciel jest ok.
    Co do programu to chyba V-techy w całej Polsce korzystają z tego samego źródła. Po sczytaniu oprogramowania z mojego kompa gdzieś je wysyłał. Powiedział, że do informatyków, którzy obrabiają program.
    Ostatnio edytowane przez marcingoleniow ; 21-01-2014 o 12:45

  10. #270
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcingoleniow Zobacz post
    1500 zł. program
    Kiedyś to mieli raj Dziś to kosztuje 3 razy taniej.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy i szarpanie przy wypalaniu DPF (filtra cząstek stałych)
    Utworzone przez Alfabeta w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 63
    Ostatni post / autor: 29-11-2018, 16:18
  2. [159] Błąd P2085 - Czujnik temp. na wejściu filtra cząstek stałych.
    Utworzone przez psotnick w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-08-2014, 17:36
  3. [159] Zmywacz filtra cząstek stałych
    Utworzone przez marcingoleniow w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2014, 15:23
  4. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-08-2012, 22:09
  5. [159] Słyszeliście o 'zapchaniu filtra cząstek stałych'?
    Utworzone przez marekkas w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-07-2010, 08:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory