Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 68

Temat: Demontaż silnika wycieraczek

  1. #41
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Mi jak idzie wycieraczka kierowcy to prawie do samego końca. Pamiętam w poprzedniej ta listwa chromowa mi odstawała do góry (nie trzymał dół) to jak miałem te wycieraczki bezprzegubowe (one są szersze, grube) to mi pukało lekko o tą listwę. Jak powoli chodziły to nie, ale jak z rozpędu na najwyższym biegu to sięgały mi tej listwy. W obecnej listwa mi nie odstaje i wycieraczka nie sięga jej ale i tak idzie do samego końca.

  2. #42
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Koledzy tak jak już temat się troszkę odświeżył. To ja mam takie pytanko w czym może tkwić przyczyna, że mi nie działają czasówki? Wszystko działa tylko czasówki nie chodzą, obojętnie jak nie ustawie na szybszy czy wolniejszy bieg przetrze raz i już nie powieli ponownie. Magia miał ktoś taki przypadek i sobie z nim poradził?

  3. #43
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Czasówki czyli obrót manetką czy opuszczenie wajchy? Ja bym rozkręcił manetkę i zobaczyć czy w ogóle podaje sygnał. Może manetka po prostu do wymiany. Jak będzie ok to już tylko moduł zostaje. Ale nie wiem gdzie jest.

  4. #44
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Czasówki czyli obrót manetką czy opuszczenie wajchy? Ja bym rozkręcił manetkę i zobaczyć czy w ogóle podaje sygnał. Może manetka po prostu do wymiany. Jak będzie ok to już tylko moduł zostaje. Ale nie wiem gdzie jest.
    No właśnie manetka jest w porządku i to właśnie mnie destabilizuje gdzie szukać dalej? A właśnie moduł jaki i gdzie to jest teraz dobre pytanie. Już się troszkę do tego przyzwyczaiłem ale na pewno nie zostawię tego tak, jak jest musi działać.

  5. #45
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał jary17 Zobacz post
    No właśnie manetka jest w porządku
    Skąd wiesz? Przestrzelona miernikiem we wszystkich położeniach? Modułu trzeba poszukać w eLearn.

  6. #46
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kakax
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    166 2,4 JTD
    Postów
    31

    Domyślnie

    Moduł jest bezpośrednio przy silniczku.

  7. #47
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Skąd wiesz? Przestrzelona miernikiem we wszystkich położeniach? Modułu trzeba poszukać w eLearn.
    Tak właśnie elektronik mi sprawdzał. Był problem z masą ale po naprawie dalej nie działa.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał kakax Zobacz post
    Moduł jest bezpośrednio przy silniczku.
    Zakładałem kiedyś po zakupie na podmiankę drugi silniczek i też nie działały. Tylko w tedy nie było masy muszę zdobyć drugi i teraz zobaczyć.

  8. #48
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał kakax Zobacz post
    Moduł jest bezpośrednio przy silniczku.
    Potwierdzam. W dodatku są różne wersje tych modułów. Mi czasówki działają, ale czasami zaczynają "tańczyć" i nie chcą wrócić do położenia spoczynkowego. Chciałem wymienić, mechanik wstępnie powiedział ok. 300zł, ale okazało się, że do wersji z czujnikiem deszczu nie ma zamienników... a cena ori to 1500zł. Na razie nie wymieniam
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  9. #49
    Użytkownik Romeo Avatar Mandziel
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Zgierz
    Auto
    147 & 166
    Postów
    658

    Domyślnie

    300 ??? a za co ??? kupujesz używkę i sam to zrobisz, ja tak zrobiłem a problem miałem identyczny jak przez Ciebie opisany, kupujesz używkę ja dałem 40pln i wymieniasz,
    zdejmujesz ramiona wycieraczek, demontujesz plastik podszybia, odpinasz kostki od mechanizmu i wyciągasz cały mechanizm wycieraczek, demontujesz stary silniczek wkładasz "nowy" i robisz wszystko w odwrotnej kolejności i lata. Ja najpierw kombinowałem z podginaniem blaszek w silniku, na jakiś czas pomogło ale koniec końców zdecydowałem się zaryzykować i kupić używkę, narazie jestem zadowolony, latają już pół roku. Czujnik deszczu również mam. Nie obstawiałbym żadnego modułu, wariują bo silnik pada.
    Ostatnio edytowane przez Mandziel ; 04-02-2014 o 09:11






  10. #50
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mandziel Zobacz post
    kupujesz używkę i sam to zrobisz, ja tak zrobiłem a problem miałem identyczny jak przez Ciebie opisany, kupujesz używkę ja dałem 40pln i wymieniasz
    Moduł podobno zintegrowany jest z silnikiem... nie wnikałem. Szukałeś używki pod czujnik deszczu? Mechanik powiedział, że są różne wersje. Podobno różnią się właśnie wtyczką, stąd trudno je podmienić. Sam zasugerował szukanie używki
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


Podobne wątki

  1. Głosna praca silnika wycieraczek
    Utworzone przez Torino w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-12-2012, 20:34
  2. sprawny demontaż silnika
    Utworzone przez bejnar26 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-01-2011, 16:56
  3. [156] demontaż wycieraczek
    Utworzone przez alfa w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-07-2008, 18:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory