Strona 18 z 45 PierwszyPierwszy ... 8910111213141516171819202122232425262728 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 171 do 180 z 447

Temat: 330mm Brembo Alfa 156

  1. #171
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Wymieniał ktoś pompę hamulcową na tą z 3.2 v6 po przejściu na Brembo?

    Na jakim płynie hamulcowym jeździcie?
    Motul RBF600 będzie ok, czy iść jednak w DOT 5.1 ?
    pompy są takie same. Jedna do wszystkich wersji silnikowych.
    Ostatnio edytowane przez omen ; 05-02-2014 o 15:53

  2. #172
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    pompy są takie same. Jedna do wszystkich wersji silnikowych.
    Piszesz o 147 czy 156?
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  3. #173
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    147, 156, GT.
    zamienniki mają te same numery w katalogach w każdej wersji silnikowej.

  4. #174
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Sa 2 rodzaje pomp, krotka i dluga.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  5. #175
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krusz Zobacz post
    Nie widzę potrzeby zmiany na tą z GTA.
    Jeśli cisnienie w układzie w obu przypadkach jest takie samo, większe tłoczki to większa siła działająca na klocki.
    I tak na początku tego układu jest pompa hamulcowa. To ona determinuje siłę nacisku tłoczków.
    Tłoczki same tej siły nie wytworzą...

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    pompy są takie same. Jedna do wszystkich wersji silnikowych.
    Numery wzięte z ePer (dotyczące 156)
    Nr pompy 3.2 GTA : 9949618
    Nr pompy 2.5 v6 : 9949652

  6. #176
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    I tak na początku tego układu jest pompa hamulcowa. To ona determinuje siłę nacisku tłoczków.
    Tłoczki same tej siły nie wytworzą...
    Układ hamulcowy nie ma początku i końca. Z mniejszą pompą będziesz musiał dalej (nie mocniej) cisnąć pedał hamulca, ale rezultat będzie ten sam.
    Nad zmianą bym się zastanowił gdyby się okazało, że mocne hamowanie = pedał blisko podłogi.

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  7. #177
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    I tak na początku tego układu jest pompa hamulcowa. To ona determinuje siłę nacisku tłoczków.
    Tłoczki same tej siły nie wytworzą...
    im wieksza srednica tłoczka w zacisku tym wieksza siła nacisku, można wiec przyjąc że duży tłoczek daje nacisk, a mniejszy ma za zadanie jak najszybciej docisnąc klocek do tarczy

  8. #178
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    Sa 2 rodzaje pomp, krotka i dluga.


    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Numery wzięte z ePer (dotyczące 156)
    Nr pompy 3.2 GTA : 9949618
    Nr pompy 2.5 v6 : 9949652
    pierwszy lepszy link z iparts odnośnie 156
    http://www.iparts.pl/czesc/pompa-ham...owane-w-autach

    cuoreventi odnośnie EPERem to bym się nim nie kierował, choćby z tego powodu że wiele części do 156/147 jest tych samych ale dla GTA są inne numery aby po prostu sprzedać "trochę" drożej tą samą część.

    w 147 i GT http://www.iparts.pl/czesc/pompa-ham...65-m23011.html

  9. #179
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  10. #180
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Tak z ciekawości - ile osób po wymianie zacisków z przodu wymieniło zaciski z tyłu?

    Wiadomo, że nie będzie efektu jak na filmie poniżej przy wymianie tylko tych z przodu, ale żeby efekt był pełniejszy to może i te z tyłu warto byłoby wymienić...


Podobne wątki

  1. AR 147\156\GT + Brembo z AR 166 + 330mm tarcze = analogowy GTA
    Utworzone przez acab w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 02-09-2024, 13:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory