To, może wystarczy tylko tę "tandetną naklejkę" przykleić :-)
To, może wystarczy tylko tę "tandetną naklejkę" przykleić :-)
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
Co Ty wypisujesz? Przecież masz tryb auto czyli z czujnikiem zmierzchu. Jeździsz ciągle na "auto" czyli z dziennymi i na mijania się samo przełącza. A jak chcesz pojeździć bez świateł w ogóle to wyłączasz na off.
- - - Updated - - -
Naklejkę to łatwo "spreparować"a na kloszach nie ma żadnego oznaczenia. Na żadnym. Tak więc nikt się nie doczepi do tego że nie było fabrycznie jeżeli taka opcja się pojawiała w późniejszych modelach.
Air, nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie podniesienie maski i odłączenie jednego bezpiecznika nie stanowi najmniejszego problemu, nawet na granicy :-)
Nie uważasz, że szukasz "dziury w całym" - nikt tu, przecież, nikogo nie namawia do takiego rozwiązania - chcesz, zakładasz - nie chcesz, nie zakladasz ;-)
Trybu AUTO nie kazdy ma, zreszta co to ma do rzeczy? Dziala tak jak przelaczanie z 0 na "on" tylko dzieje sie to automatycznie.
Nie powiedzialbym, ze szukam dziury w calym- po prostu trwa dyskusja, a przerabianie auta w sposob nielegalny uwazam za ryzykowny. To jest moje zdanie.
Podnoszenie maski na granicy mozna raz na ruski rok rzeczywiscie przezyc... jak za starych niedobrych czasow gdy szukali papierosow
Rownie dobrze, po zalozeniu duzych dystansow na kola mozna sobie przeciez w kazdej chwili odkrecic kola i wyjac tak, zeby opona nie wystawala poza obrys auta.
... albo zrywanie folii z przednich bocznych szyb, bo policja wykaze, ze jest za mala przepuszczalnosc swiatla... albo wozenie tlumika w bagazniku w razie jakby policjant stwierdzil, ze ten zamontowany jest za glosny. Przykladow mozna mnozyc- ja oczywiscie przerysowuje.
Wiadomo- kazdy zrobi jak uwaza. W sumie lepsze to niz chinskie LEDy ktorych w ogole nie widac, a niby sa legalne bo maja homologacje.
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
Air - krótkie pytanie - masz DPFa?
Z tym podnoszeniem maski idziesz w totalną abstrakcję, jeśli Cię to miałoby w jakikolwiek sposób "męczyć", to w ciągu 5 minut, pierwszy lepszy elektryk zrobi Ci włącznik w kabinie - szukasz, szukasz
I, to jest argument, z którym dyskutować nie zamierzam![]()
hmmm...<mysli> przyznaję sie od razu, że poprzednich 54, może 53 stron nie czytałem, ale ja włączam sobie po prostu światła pozycyjne i włączam przeciwmgłowe z przodu, tak jak to mają np skody
A zgodnie z prawem, samochód który nie posiada fabrycznych świateł do jazdy dziennej winien mieć włączone światła pozycyjne z tyłu.
Gwidonio- uwazam, ze podnoszenie maski jest uwlaczajaceNie po to kupujemy nowoczesne auta, zeby podnosic maske jak chcemy cos przelaczyc
Guziora wiadomo, ze mozna sobie zrobic w kabinie.
Ale tak jak pisalem- kazdy zrobi jak chce i nie bede tego krytykowac. Po prostu mowie, ze wszystkie Wasze rozwiazania do tej pory sa nielegalne i kazdy Wasz argument z latwoscia podwazam. No chyba, ze jest jakis kruczek prawny lub po prostu przepis ktory pozwala uzywac trybu skandynawskiego w Polsce.
Taka ciekawostka- czytalem gdzies, ze np BMW moze jezdzic w trybie skandynawskim poniewaz jest to opcja w bodykomputerze, a auto zostalo z takim komputerem homologowane. Moim zdaniem jest to naciagane, ale ma troche sens.
Mam DPF'a.
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond