w JTDM 8V nie całkowicie
w JTDM 8V nie całkowicie
MOJA
ALFA ROMEO 147 2006R 1.9 JTDM 8V 120PS DISTINCTIVE
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...stinctive.html
W EDC15 można zaślepić całkowicie ale P0404 będzie się pokazywał przy odczycie kompem. W EDC16 wywali błąd na konsolę.
matwolny - wygląda to na EGR i pewno błąd P1238. Ale to jest moje gdybanie.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Napiszę to tak ,
jako świeżo po wymianie silnika ten błąd mi się mimo że komp mało co odczytywał pokazywał warto sprawdzić:
wyczyścić egr i częściowo zaślepić
przeczyścić kolektor dolotowy ( czasem czujka jest zawalona i wywala błąd)
sprawdź ciśnienie oleju
przepływka
turbina
olej one lubią mieć cały czas stan
i tak jak już wcześniej pisali podczas jazdy podepnij kompa i logi wrzuć na forum , sprawne głowy poprawnie je odczytają
Powodzenia![]()
Można jeszcze do dwumasy zaglądnąć![]()
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Sprawdź dolot czy nie ma nieszczelności. I podstawa odczytaj nr błęów, bez tego to działanie po omacku.