Mnie nie musisz przekonywaćto Ty będziesz na tym jeździł.. ja mam swoje Brembo po regeneracji i gwinty wyszły jakoś bez szwanku..
Bzdura, to jakiś słaby lakiernik..
Dowód, moje Brembo zaraz po regeneracji, nowy lakier nałożony a jakoś gwinty i otwory na tłoczki czyste..
![]()
Moja cwaniara BY LITROWY 3.0v6SW QTRONIC http://www.youtube.com/watch?v=hJHuK...ature=youtu.be
http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/70296-litrowe_ar156sw_2_5v6_q.html
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Prawda.. mi też jeden odpowietrznik (na szczęście tylko jeden stanął) ale złapałem go "żabą" taką zaciskaną i po dwóch, trzech próbach puścił.. a odkręcić przewody łączące dwie połówki zacisku to dopiero wyzwanie.. po tam jak poprzedni właściciele nakładali na nie kolejne n-te warstwy lakieru i nakrętka 10tka już nie jest 10tką.. ale wiedziałem że tak będzie więc wszystko odbywało się w ramach rozbiórki do zera i przygotowania do lakierowania proszkowego..
s
- - - Updated - - -
sruby zostaly przedłózone o 4mm a koszt adapterów 250zl ale da sie zejsc z tej ceny bo byly robione od podstaw teraz jak juz w firmie maja gotowca to pewnie taniej i prawie ze odreki do zalatwienia
- - - Updated - - -
równiez mialem problem z odpowietrznikami ale sie udalo i zerwany jeden gwint przy rozkrecaniu ich ale sie udalo
- - - Updated - - -
a co do malowania czy to wazne wazne ze spelniaja sfoja funkcje zpadnie deszcz troche blota i nie bedzie widac tym bardziej ze nie zawsze poruszam sie po asfalcie![]()
brembo na pokładzie hamulce żyleta róznica ogromna w poruwnaniu do seri jaka byla polecam takie heble
U mnie też już siedzi tarcza 330x32.
Całość prezentuje się tak.
czyli jednak zacisk od 166 tak ? bo gdziś coś wspominałeś o jakimś innym dawcy ?