Strona 74 z 175 PierwszyPierwszy ... 24646566676869707172737475767778798081828384124174 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 731 do 740 z 1746

Temat: Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.

  1. #731
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Pamiętaj że nasza ON jest licha a 2T polepsza smarowanie.
    A to nie tylko wtryski ale i pompa.
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

  2. #732
    Użytkownik Romeo Avatar 1990mb
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Jarocin/Poznan, Poland, Poland
    Auto
    [Była] Alfa Romeo 145 TD 96 r.; [Jest] Alfa Romeo 147 07 r. 1,6 T.S. ; Alfa Romeo 145 1,9JTD++ 99r.
    Postów
    1,111

    Domyślnie

    Cytat Napisał Grand231 Zobacz post
    W sumie to teraz nawet nie musiał bym dolewać bo mam korekty w normie, raczej wątpię że chciałby zarobić na siłę, znam go dość dobrze, w ogóle większość mechaników z którymi gadałem robi wielkie oczy że dolewam olej 2t do ropy - w ogóle patrzą na mnie jak na głupka, argumentując to tym, że do nowych diesli nic się nie dolewa...
    To tak jak większość mechaników uważa się nie można przejść z polsyntetyka na syntetyka ( oczywiście nie chce rozpoczynać dyskusji o tym ;d )
    Dam zauważyłem ze lepiej pracuje, ba, nawet korekty wtrysków się poprawiły, czyli czarno na białym masz pokazane jak działa.

    Ja również zakupiłem 2T orlenowski i zaczynam testowanie na moim jtd cf2.

    Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
    Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
    Chętnie pomogę
    Szczegóły:
    http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105


  3. #733
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Grand231 Zobacz post
    argumentował to tak że do nowoczesnych disli nie powinno się lać praktycznie niczego prócz dobrego paliwa klasy premium.
    Rozumiem, że mój silnik, według tego pana nie powinien działać, bo leję cały czas na Neste. Swoją drogą obecnie jest to Shell tylko w tańszej wersji

    Cytat Napisał Grand231 Zobacz post
    Potem przytoczył przykłady "spuchniętych" wtryskiwaczy tak że nie można było ich wyciągnąć z głowicy
    Co za kretyn ! (Wybacz ale nie mogę znaleźć innego słowa). Nawet nie ma co komentować tej "ponadprzeciętnej wiedzy". Ty naprawdę pozostawiasz go ze swoim samochodem bez opieki ?! - to pytanie retoryczne.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał 1990mb Zobacz post
    To tak jak większość mechaników uważa się nie można przejść z polsyntetyka na syntetyka ( oczywiście nie chce rozpoczynać dyskusji o tym ;d )
    Nigdy, ale to przenigdy nie poruszaj tego tematu na forach ! To jakby kazać dwóm pijanym siłować się na rękę... 90% pewności, że zaraz się pobiją
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #734
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Rozumiem, że mój silnik, według tego pana nie powinien działać, bo leję cały czas na Neste. Swoją drogą obecnie jest to Shell tylko w tańszej wersji
    Też kiedyś zastanawiałem się czym różni się ropa premium od zwykłej, odpowiedzi udzielił mi mój znajomy. Otóż polskie prawo wymaga żeby zwykła ropa posiadała biododatki w jakimś tam stopniu, a jak wiadomo takie dodatki są niekorzystne dla silników, paliwo premium (Verva, BP Ultimate itp) nie musi mieć biododatków w swoim składzie i jest "czyste" przez co korzystniejsze dla nowych silników diesla - no i tutaj jest dość duży argument żeby lać tylko paliwo premium różniące się tylko 2-3 zł na 10 l od zwykłego.
    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Co za kretyn ! (Wybacz ale nie mogę znaleźć innego słowa). Nawet nie ma co komentować tej "ponadprzeciętnej wiedzy". Ty naprawdę pozostawiasz go ze swoim samochodem bez opieki ?! - to pytanie retoryczne.
    Nie obrażaj ludzi sendero - facet ma naprawdę dużą wiedzę i jest uczciwy, w ogóle nie wiem czemu każdy mechanior któremu to powiem patrzy na mnie jak na kosmitę . Ogólnie to można powiedzieć że argumentował to tak: korekty wtrysków na "górze" może i się wyrównały ale nie wiadomo co jest na "dole" wtryskiwacza - w sumie teraz nie wiem korekcję paliwa mierzy się w dwóch miejscach ?, bo jeżeli w MES korekty się wyrównały na zimnym motorze to chyba dobrze, tylko zastanawiam mnie co to są te korekty "dolne".

  5. #735
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Czytam co piszesz i nie będę odpisywał bo to daremne.
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

  6. #736
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie

    Cytat Napisał Włodek Zobacz post
    Czytam co piszesz i nie będę odpisywał bo to daremne.
    Czyli mam wnioskować że to co mówi ten facet to mechanic fiction ?.

  7. #737
    Użytkownik Znawca Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi 12' Active
    Postów
    1,334

    Domyślnie

    Cytat Napisał Grand231 Zobacz post
    Czyli mam wnioskować że to co mówi ten facet to mechanic fiction ?.
    obviously.. yes
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
    Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była

    Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
    Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest


    Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest


    Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?

  8. #738
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Jak najbardziej. Podałem Ci gęstość ON i 2T. Policz o ile wzrośnie gęstość ON po dodaniu 2T. 50 l ON i 0,2l 2T.
    Jak Ci korekty się poprawiły to co szukać więcej?. Możesz przestać dodawać dolewkę i powrócić do dawnych korekt które będą się pogarszać. A wówczas pan "mechanik" coś zarobi.
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

  9. #739
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie

    A powiedzcie mi co to znaczy "dolne korekty wtryskiwaczy" - bo za bardzo nie czają, wtryskiwacz ma dwie korekty na dole i górze ?

  10. #740
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Nigdy z czymś takim się nie spotkałem.
    Korekta to wielkość jaką komp wylicza. To wielkość oczekiwana do wielkości faktycznej.
    Czyli jak wtrysk leje komp daje korektę np. -1,5. Wtrysk przytkany korekta np. 1,3

    Tu masz o ile wzrośnie gęstość
    ON posiada gęstość 0,845 i po dodaniu 2T wzrasta na 0,845588
    Różnica na plus wielkości 0,0005 !!!!!!!!!! Ciekawe czym to zmierzyć !!!!!!

    Wtryski w JTDm nie dają pojedynczej dawki tylko kilka wtrysków po sobie.
    JTD dawały wtrysk tylko jeden raz.
    Znalazłem taki opis:
    W silnikach 1.9 JTD Multijet z wtryskiem common rail z drugiej generacji,zmodyfikowano wtrysk, stosując nowocześniejsze wtryskiwacze i podniesienie ciśnienia wtryskiwanego paliwa a co za tym idzie większej liczbie wtrysków podczas jednego cyklu,powodując tym samym lepsze spalanie,ograniczenie emisji spalin i wyższą kulturę pracy samej jednostki.
    Ostatnio edytowane przez Włodek ; 06-03-2014 o 09:28
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

Podobne wątki

  1. Dolewanie MIXOL'u do oleju napędowego-co Wy na to??
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 18:03
  2. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:15
  3. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 01:13
  4. Wyciek ropy
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2010, 17:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory