Strona 5 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 114

Temat: 200hp 2.0JTS

  1. #41
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

  2. #42
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał michalkolat Zobacz post
    Temat zszedł z 200hp. Obecnie poruszamy temat ścignięcia Ibizy.
    Poza tym jaki jest sens zakładania tematu, do którego nie mam zamiaru się brać?
    Tylko zrozum że nikt Ci nie chce tutaj źle doradzić wręcz przeciwnie chłopaki chcą CI oszczędzić trudów przez które to albo sami przechodzili albo są tu na tyle dlugo że wiedzą że to nie ma sensu. Bez grubego portfela sie za to nie zabieraj poważnie kivi84 pokazał jak to wygląda w miare profesjonalnie i jakie tą są kwoty. Oczywiście można gdzieś szukać oszczędności gdzieś coś zlecić (odelżenie koła np itp.) ale o to naprawdę nie wiele zmienia bo jak sam pisałeś na początku chcesz zachować "fajną" charakterystykę JTS'a co przy założeniu że to ma mieć 200 koni odrazu skazuję Cię na porażkę niestety doprężenie silnika zmiana wałków na "ostrzejsze" szukanie mocy w wysokim zakresie obrotów zmiana kasowania luzów zaworowych na mechanikę spowoduję że auto stanie się mocno nie do użytku codziennego, chyba już wszyscy zapomnieli o kolejnym obowiązku serwisowym w tym wypadku a mianowicie regulacja zaworów co te pare tyś km. Nie to naprawdę nie ma sensu chyba że kochasz to auto jak co poniektórzy z nas i jesteś wstanie poświęcić naprawdę dużo (kasy czasu a przedewszystkim KASY ) i żyć z jego ułomnościami jak już uzyskasz swój cel.

    BTW. Z chęcią bym zobaczył takie 2xx konne włoskie wolnossące dziko kręcące się R4

    Wniosek jest jeden - nie ma w tym silniku łatwego sposobu na dojście do 200koni albo się idzie grubo albo wcale, generalenie pewnie wtedy przeskoczy się i te 200koni tylko po co ?? 3.0 V6 ma 220 koni w serii a koszt swapa nie porównywalnie mniejszy nawet biorąc pod uwagę remont

    Niestety to nie Honda gdzie silnik da się złożyć z paru klocków za parę złotych (bardzo bardzo dużo części) i zbliżyć się do zakladanych mocy. Do tego auta z blachy ryżowej (lekkie) i wyniki robią się same
    Ostatnio edytowane przez Teddy84 ; 14-03-2014 o 08:29

  3. #43
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    PO
    Auto
    Alfa Romeo powered by @sdero - była/ Obecnie Volvo V60 CC T5 AWD
    Postów
    1,128

    Domyślnie

    Jest jeszcze jedna kwestia. Ty chcesz wydać kupę kasy na zrobienie z N/A 200 PS. Może się uda, może nie...Właściciel Ibizy dowie się, że się zbroisz i...Ty wydasz mnóstwo pieniędzy aby uzyskać 20 koni przyrostu, on wyda 900 zł i zrobi program i z 150 koni będzie miał 180...I znów zostaniesz w tyle...
    Recepta jest jedna....sprzedaj i kup 3.0 albo coś z turbo. W przeciwnym razie każda Ibiza z 2.0 tdi (150 ps) będzie Cię rozjeżdzać, a Ty będziesz szukał pół środków aby je objechać. Jakiekolwiek N/A, nie ważne jak fajne by nie było, nie ma szans w pojedynku z turbo, z tej samej pojemności.
    Więc albo kup coś innego, ale wybierz innego przeciwnika:-)

    Pozdrawiam i powodzenia

  4. #44
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    W tej chwili mam 1.9 JTD (28 tysięcy za mną) czyli masa coś pomiędzy 1.8, a 2.0
    to jakieś żarty są? niech ktoś ten post wykazuje, bo to same brednie, jeszcze ktoś uwierzy a potem będzie gadać jakieś głupoty...

  5. #45
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    to jakieś żarty są? niech ktoś ten post wykazuje, bo to same brednie, jeszcze ktoś uwierzy a potem będzie gadać jakieś głupoty...
    Jakoś to przeoczyłem oczywiście że bzdura. Diesel jest jakies 50-70 kg cięższy od TSa(JTSa). Wagowo podobnie mu do V6.

  6. #46
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Teddy84, to cofnij stronę do tyłu na samą górę i całą resztę przeczytaj...

  7. #47
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teddy84 Zobacz post
    Jakoś to przeoczyłem oczywiście że bzdura. Diesel jest jakies 50-70 kg cięższy od TSa(JTSa). Wagowo podobnie mu do V6.
    Sorry panowie, ale was też trzeba usunąć, bo piszecie brednie, z masą 1.9 i 2.5 tak samo pieprz........ jak ja porównując do 1.9 do 2.0, a nawet wam gorzej wyszło.
    Katalogowe SW 2.5 warzy 1405 1.9 1355 kilo (naprawdę odpowiednio 1411 i 1352). Natomiast to co wy do mnie się czepiliście to katalogowo (nie miałem nie ważyłem) 1.8 1315 i 2.0 1335. Ogólnie ja się machnołem o 30 kilo, wy o 60- kogo tu usunąć

    Wal dalej co tam machnąłem, czasem to ja myślę zresztą co tam myślę widziałem na oczy jedną super Alfę z tego forum, ogólnie szkoda gadać. Tak samo jak uwielbienie dla Q2 i jej tu szerzona pancerność- się posłuchałem i bez toru się rozklekotała
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 14-03-2014 o 19:50

  8. #48
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    Sorry panowie, ale was też trzeba usunąć, bo piszecie brednie, z masą 1.9 i 2.5 tak samo pieprz........ jak ja porównując do 1.9 do 2.0, a nawet wam gorzej wyszło.
    Katalogowe SW 2.5 warzy 1405 1.9 1355 kilo (naprawdę odpowiednio 1411 i 1352). Natomiast to co wy do mnie się czepiliście to katalogowo (nie miałem nie ważyłem) 1.8 1315 i 2.0 1335. Ogólnie ja się machnołem o 30 kilo, wy o 60- kogo tu usunąć

    Wal dalej co tam machnąłem, czasem to ja myślę zresztą co tam myślę widziałem na oczy jedną super Alfę z tego forum, ogólnie szkoda gadać. Tak samo jak uwielbienie dla Q2 i jej tu szerzona pancerność- się posłuchałem i bez toru się rozklekotała
    Nie wiem skąd ty to bierzesz ale wg tego z czego ja korzystam do porównania http://www.alfa156.net/fr_index.html?/teknisk.html to róznica miedzy TSem a V6 własnie tak wychodzi JTD 1.9 akurat tu niema ale w innych opracowaniach podawana jego waga jest taka jaką ty bierzesz do porównania więc nie wiem o co chodzi .
    Nikt Cie nie chce usuwać tylko twój post bo lekko się mijasz z prawdą i tyle

  9. #49
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    No więc lecimy
    2.5 V6 - 1405kg - http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=110748
    2.0 JTS - 1285kg - http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=110770
    1.9 JTD 1305kg - http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=110792
    1.8 TS - 1285kg - http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=110704

    Dokładnie 120kg na przedniej osi różnicy. Przeniesienie akumulatora do bagażnika tego nie naprawi

    Ważne, żeby porównywać auta z tego samego roku, np. przed FL dla 1.8 i 2.5 jest to odpowiednio 1230kg i 1320kg, nadal ok 90kg...
    Ostatnio edytowane przez Krusz ; 14-03-2014 o 19:57

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  10. #50
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Ja biorę dane z wagi, samochody na rezerwie, różnica w przypadku 2.5 i 1.9 to ilość płynu chłodzącego, inna pojemność miski olejowej i około 2 litrów paliwa maksymalnie
    Dokładnie z takiego papierka do 1.9, do Busso warzyłem z ciekawości po kupnie


    Krusz widziałem twoją, akumulator w bagażniku wygląda elegancko, gdzie kupiłeś to pudło na niego????????
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMAG0796.jpg
Wyświetleń:	276
Rozmiar:	95.2 KB
ID:	124513  
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 14-03-2014 o 20:17

Podobne wątki

  1. 1.8TS czy 2.0JTS w GT
    Utworzone przez zielu1991 w dziale GT
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-11-2014, 11:47
  2. Witam 156 2.0JTS
    Utworzone przez magikJTS w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-02-2014, 00:13
  3. 2.0JTS Przerywa
    Utworzone przez czester1989 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 16-11-2010, 23:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory