Strona 6 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 114

Temat: 200hp 2.0JTS

  1. #51
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Nie wiem, może Ci rdza podłogę wyżarła albo prównujesz przedlifa i polifta, bo jeszcze nigdy nie widziałem, żeby producent zawyżył masę auta
    Jeśli chodzi o różnice to jednak bardziej ufam producentowi niż jakieśtam nie-wiadomo-kiedy kalibrowanej wadze

    Pudło na akumulator pochodzi z Rallyshop-u.

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  2. #52
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Ja wierze wagom które to samo pokazują co fabryka, mam w domu auto w którego dowodzie pisze masa 930 kilo, w fabryce było ważone i wyszło 1038, wagi na jakich ważyłem ten samochód pokazywały 1035 do 1040, czyli mały rozrzut.
    Akurat 1.9 było ważone w ASO Alfy

  3. #53
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Cytat Napisał kivi84 Zobacz post
    1. tloki doprezajace wossnera - 2500zł + mocne sruby korbowodow, albo kute korby - 1500zł
    2. nowy rozrzad i uszczelki potrzebne do zlozenia silnika, spessoracing itp (nie chcemi sie liczyc) ok 3000zł
    3. tak jak kolega pisał to lekkie kolo fidanzy ok 1000zł + sprzeglo ok 2000 tys
    Tak przy okazji bo się wypowiedziałeś w temacie..

    Ad. 1: Gdzie mogę znaleźć kute korby za 1500zł? co to za producent bo jedyne co znalazłem to były okolice 2600 i chętnie bym zbił ten 1000zł z ceny..

    Ad. 2: Jak montowałeś swojego TSa Turbo to jakieś specjalne części do rozrządu były brane ? Wzmocniony pasek ? inne rolki, napinacze ?

    Ad. 3: Wiem że Autodelta robi lżejsze koło bo takowe mam w aucie.. Fidanza wiem że robi do Hond ale też robi do Alfy ?
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  4. #54
    Użytkownik Znawca Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Toyota Camry + 75 3.0M
    Postów
    1,485

    Domyślnie

    Cytat Napisał wheelerwasp02 Zobacz post
    Tak przy okazji bo się wypowiedziałeś w temacie..

    Ad. 1: Gdzie mogę znaleźć kute korby za 1500zł? co to za producent bo jedyne co znalazłem to były okolice 2600 i chętnie bym zbił ten 1000zł z ceny..

    ...
    http://sklep.turbobmw.pl/index.php/p...rged-rods.html

    Patrzyłeś tam?
    http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)

  5. #55
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar michalkolat
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Jaworzno/Katowice
    Auto
    156 2.0JTS
    Postów
    128

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o wagę, to mój polift waży 1280. A przynajmniej tyle ma w dowodzie.

  6. #56
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    Cytat Napisał wheelerwasp02 Zobacz post
    Tak przy okazji bo się wypowiedziałeś w temacie..

    Ad. 1: Gdzie mogę znaleźć kute korby za 1500zł? co to za producent bo jedyne co znalazłem to były okolice 2600 i chętnie bym zbił ten 1000zł z ceny..

    Ad. 2: Jak montowałeś swojego TSa Turbo to jakieś specjalne części do rozrządu były brane ? Wzmocniony pasek ? inne rolki, napinacze ?

    Ad. 3: Wiem że Autodelta robi lżejsze koło bo takowe mam w aucie.. Fidanza wiem że robi do Hond ale też robi do Alfy ?

    1. Jak ja robiłem korby to gotowce mial tylko pauter, wiec zrobilem na zamowienie w maxspeedingrods za okolo 1600zł. od tej pory jak im dostarczylem oryginalne blueprinty korb fiat/alfa to mozesz te korby kupic prawie wszedzie, np techno 5, prism, http://www.ebay.co.uk/itm/for-Alfa-R...item20d5035a8f

    ceny od 1100 do 1500

    ps. jak bedziesz chcial kupic korby to spytaj sie o dokladny rozstaw miedzy srodkami otworow, bo wszystkie prawdopodobnie sa zrobione tak jak moje czyli

    145+/-0.003 a po tym wszystkim zrobilbym 144,5+/-0.003 albo nawet 144

    jak juz bedziesz kupowal to na pw moge powiedziec o co dokladnie chodzi.

    2. rozrzad oryginal od taniego fiata i wywalone walki balansujace. ogolnie nie slyszalem zeby ntn skf itp robil jakies wzmacniane rolki czy napinacze. pasek tez raczej nie peknie jak bedziesz uzywal z glowa podczas startowania.

    3. fidanza robi do wiekszosci popularnch marek samochodow i robila takze kilka lat temu dla paddy'iego (2.0TS) z irlandii jak dobrze pamietam. odezwij sie do nich to ci zrobia.

  7. #57
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Apropo koła to wydaję mi się że to Autodelty jest w pełni wystarczające.. czuć różnicę przy zwykłym 1.6 TS więc przełoże je po prostu do budowanego silnika bo nie chce mnożyć kosztów które już poniosłem.. ogólnie nie wiem ile Autodelta zdjęła kg z tego koła a ile fidanza zdejmuje ale defacto warto więcej ściągać?

    Aktualnie zastanawiam się czy brać Wossnera tłoki kute czy z CPS piston specials też kute.. cena niemal identyczna w sumie.. Wossner może wyjść taniej bo czasami w sklepach są promocje na nie a CPS ma sprzedaż tylko u siebie.. czy w ogóle robi to jakąś różnicę jak jedne i drugie kute.. Tyle że Wossnery mają CR 8.5:1 a CPS 8:1 .. Cena na tą chwilę za Wossnery 2503zł za 4 sztuki a za CPS 2703zł za 4 sztuki..

    Następnie korby fajnie że napisałeś tu o tym bo to 1000zł w kieszeni od tego co znalazłem.. czyli np. Techno5 korby będą ok tylko mam się dowiedzieć o dokładne wymiary, ten rozstaw otworów?

    Rozrząd w takim razie pocieszające że nie trzeba nic rzeźbić.. ja wałków pozbywam się sposobem Łukasza z AC zmieniam blok z 2.0 na 1.8 i wszystkie elementy tłoki, kobry i wał będę spasowywał z tym blokiem.. już sprawdziłem że tłoki różnią się raptem o około 1mm.. więc bez problemu się to rozwierci i spasuje.. korby są takie same w 2.0 i 1.8 mam oba do przymiarek.. wał muszę oddać do sprawdzenia czy jest ok czy do szlifu i trzeba na wale z przeciwwag trochę mas stoczyć bo są one większe niż te na wale od 1.8.. wtedy wszystko zacznie siedzieć razem.. Koło zamachowe muszę założyć na wał i oddać do wyważenia wtedy..

    i blok mam już właściwie gotowy do dalszych prac.. tylko dokupić śrubki arp do trzymania wału bo przy korbach są w komplecie..
    Ostatnio edytowane przez wheelerwasp02 ; 15-03-2014 o 12:06
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  8. #58
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    A to co robisz u siebie?? 2.0 TS turbo??

  9. #59
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    Cytat Napisał wheelerwasp02 Zobacz post
    Apropo koła to wydaję mi się że to Autodelty jest w pełni wystarczające.. czuć różnicę przy zwykłym 1.6 TS więc przełoże je po prostu do budowanego silnika bo nie chce mnożyć kosztów które już poniosłem.. ogólnie nie wiem ile Autodelta zdjęła kg z tego koła a ile fidanza zdejmuje ale defacto warto więcej ściągać?

    Aktualnie zastanawiam się czy brać Wossnera tłoki kute czy z CPS piston specials też kute.. cena niemal identyczna w sumie.. Wossner może wyjść taniej bo czasami w sklepach są promocje na nie a CPS ma sprzedaż tylko u siebie..

    Następnie korby fajnie że napisałeś tu o tym bo to 1000zł w kieszeni od tego co znalazłem.. czyli np. Techno5 korby będą ok tylko mam się dowiedzieć o dokładne wymiary, ten rozstaw otworów?

    Rozrząd w takim razie pocieszające że nie trzeba nic rzeźbić.. ja wałków pozbywam się sposobem Łukasza z AC zmieniam blok z 2.0 na 1.8 i wszystkie elementy tłoki, kobry i wał będę spasowywał z tym blokiem.. już sprawdziłem że tłoki różnią się raptem o około 1mm.. więc bez problemu się to rozwierci i spasuje.. korby są takie same w 2.0 i 1.8 mam oba do przymiarek.. wał muszę oddać do sprawdzenia czy jest ok czy do szlifu i trzeba na wale z przeciwwag trochę mas stoczyć bo są one większe niż te na wale od 1.8.. wtedy wszystko zacznie siedzieć razem.. Koło zamachowe muszę założyć na wał i oddać do wyważenia wtedy..

    i blok mam już właściwie gotowy do dalszych prac.. tylko dokupić śrubki arp do trzymania wału bo przy korbach są w komplecie..
    Wossnery kupowałem po zniżkach za około 1850-1900zł (musieli je zrobić w Niemczech bo nie mieli ich na stanie w pl ani w de). cena chyba nie do pobicia.

    Co do koła zamachowego to nie mam danych co zrobiła fidanza, ale jeżeli ma to iść do silnika turbo to bym w ogóle się tym nie przejmował. Przyspieszać będziesz mocą (300-400KM), wiec lekkie koło tu nie zrobi odczuwalnej różnicy. Poza tym hamowanie silnikiem się przydaje.

    Co do korb to odezwij się do mrowczana z fmic.pl i popytaj się o korby prism czy maja gotowy projekt (jak nie to mogę ci udostępnić jak będziesz potrzebował), jak tak to niech podadzą rozstaw środków czopa wału i tulei tłoka.

    kidzio z re5pect.pl importuje techno 5.

    Nie wiem kto importuje pec.

    Do maxspeedingrods musisz się odezwać sam albo ebay.

    Do korb w cenie ok 1000-1500zł nie każdy daje arp2000 w zestawie(koszt około 300zł).

    Jak sam będziesz ściągał korby np od maxspeedingrods (Singapur) to oni są wstanie tak wysłać, ze korby poleca do uk, a potem kurierem do ciebie i nie płacisz cła bo singapur był/jest kolonia Angielska.

    Oczywiście najlepiej było by gadać z kimś, kto ma takie korby na stanie, ale to raczej nie możliwe.

    Co do paska rozrządu to muszę pogadać gates, żeby zrobili pasek w wersji racing. Ciekawe tylko jakie musiałoby być min zamówienie.

    pozdro
    Ostatnio edytowane przez kivi84 ; 15-03-2014 o 12:34

  10. #60
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Cytat Napisał kasztelan Zobacz post
    A to co robisz u siebie?? 2.0 TS turbo??
    Taki jest plan.. od dawien dawna inaczej nie ładowałbym tyle kasy w inne pierdoły.. do tej pory auto było szykowane właśnie pod ten końcowy cel czyli włożenie silnika 2.0 TS Turbo bez wałków balansujących.. Po to pchałem do auta Brembo z GTA i gwint i PU.. następny krok to poduszki silnika z PU żeby silnik Turbo miał na czym się wygodnie usadowić..

    Docelowo ma być szybko, głośno i twardo a we wnętrzu luksus czyli tak jak jest skórka, klima, dobre audio, piękna włoska estetyka + dodatki jakieś wskaźniki które już mam w słupku i dojdzie pewnie jakiś mały ekran do Vems'a albo EMU..

    Cytat Napisał kivi84 Zobacz post
    Wossnery kupowałem po zniżkach za około 1850-1900zł (musieli je zrobić w Niemczech bo nie mieli ich na stanie w pl ani w de). cena chyba nie do pobicia.

    Co do koła zamachowego to nie mam danych co zrobiła fidanza, ale jeżeli ma to iść do silnika turbo to bym w ogóle się tym nie przejmował. Przyspieszać będziesz mocą (300-400KM), wiec lekkie koło tu nie zrobi odczuwalnej różnicy. Poza tym hamowanie silnikiem się przydaje.

    Co do korb to odezwij się do mrowczana z fmic.pl i popytaj się o korby prism czy maja gotowy projekt (jak nie to mogę ci udostępnić jak będziesz potrzebował), jak tak to niech podadzą rozstaw środków czopa wału i tulei tłoka.

    kidzio z re5pect.pl importuje techno 5.

    Nie wiem kto importuje pec.

    Do maxspeedingrods musisz się odezwać sam albo ebay.

    Do korb w cenie ok 1000-1500zł nie każdy daje arp2000 w zestawie(koszt około 300zł).

    Jak sam będziesz ściągał korby np od maxspeedingrods (Singapur) to oni są wstanie tak wysłać, ze korby poleca do uk, a potem kurierem do ciebie i nie płacisz cła bo singapur był/jest kolonia Angielska.

    Oczywiście najlepiej było by gadać z kimś, kto ma takie korby na stanie, ale to raczej nie możliwe.

    Co do paska rozrządu to muszę pogadać gates, żeby zrobili pasek w wersji racing. Ciekawe tylko jakie musiałoby być min zamówienie.

    pozdro
    W takim razie Wossner zdecydowanie wygrywa z taką ceną

    Z korbami będę się odzywał w sprawie tych wymiarów jak będę przed zakupem tych dwóch elementów (Tłoki, korby)

    Re5pect ma te korby Techno5 właśnie ze szpilkami ARP 2000 w cenie 1600zł więc to chyba dobra cena.. o ile te korby nie mają jakichś różnic że te od maxspeedingrods albo prism są lepsze od techno5..

    Z kołem zamachowym tak właśnie myślę że przyspieszać będzie mocą a koło to mniej lub bardziej potrzebny dodatek więc nie ma co ładować kolejnej kasy skoro mam już Autodelty..
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

Podobne wątki

  1. 1.8TS czy 2.0JTS w GT
    Utworzone przez zielu1991 w dziale GT
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-11-2014, 11:47
  2. Witam 156 2.0JTS
    Utworzone przez magikJTS w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-02-2014, 00:13
  3. 2.0JTS Przerywa
    Utworzone przez czester1989 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 16-11-2010, 23:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory