Strona 56 z 186 PierwszyPierwszy ... 6464748495051525354555657585960616263646566106156 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 551 do 560 z 1859

Temat: Interfejsy diagnostyczne

  1. #551
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Żywiec
    Auto
    PF 126p 1976 Giallo * Brera 2.4 JTDM Rosso Alfa * Giulietta QV 8C
    Postów
    133

    Domyślnie

    dzięki za pomoc, ELM od Viakena działa, skasowałem nawet pierwsze błędy, sprawdziłem korekty wtrysków, które nota bene wyszły kiepsko, chciałem zrobić wypalanie DPF i osiowanie Proxy i FES wyświetla komunikat, że trzeba mieć pełną wersję, w dodatku po 20min się wyłacza, nie można odczytywać więcej niż 4-ch parametrów na raz, poza ECU praktycznie nic nie działa, czy pozostaje zakup pełnej wersji, czy ma ktoś na to sposób?? może MES oferuje więcej za free??

  2. #552
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    wypalania DPF nie postoju nie polecam. Żeby wypalić DPF potrzebne jest około 600 stopi C . Podczas podstoju nie ma powiewu powietrze chłodzącego IC i turbinę więc temp działające na turbinę sa znacznie wiesze przy 3 tyś obr.min.


    Mam Fes 3.5 z witaminką jak cos to PW.

  3. #553
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    wypalania DPF nie postoju nie polecam. Żeby wypalić DPF potrzebne jest około 600 stopi C . Podczas podstoju nie ma powiewu powietrze chłodzącego IC i turbinę więc temp działające na turbinę sa znacznie wiesze przy 3 tyś obr.min.


    Mam Fes 3.5 z witaminką jak cos to PW.
    Ale przecież to normalna procedura serwisowa.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    wypalania DPF nie postoju nie polecam. Żeby wypalić DPF potrzebne jest około 600 stopi C . Podczas podstoju nie ma powiewu powietrze chłodzącego IC i turbinę więc temp działające na turbinę sa znacznie wiesze przy 3 tyś obr.min.


    Mam Fes 3.5 z witaminką jak cos to PW.
    Ale przecież to normalna procedura serwisowa.

  4. #554
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    Zgadza się - jest to normalna procedura serwisowa w przypadku zatkania DPFu. Żaden serwis po odstawieniu auta na przegląd nie wypala go na zasadzie czynności serwisowej czy pkt z listy robót serwisowych. To jest ostateczność.

  5. #555
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Żywiec
    Auto
    PF 126p 1976 Giallo * Brera 2.4 JTDM Rosso Alfa * Giulietta QV 8C
    Postów
    133

    Domyślnie

    wielkie dzięki za pomoc bocian i pampik! A co do wypalania stacjonarnego, to zawsze można włączyć jakiś nadmuch na ic, ja tak zrobię

    żeby nie był post pod postem, to...właściwie nie wiem gdzie zapytać, ale skoro to wszystko można by zrobić dzięki interfejsowi, to może tutaj:


    czy sprawdzał ktoś w FES lub MES czy w aucie z pamięcią ustawień lusterek wyświetla się w liście urządzeń CAN węzeł skrzyni biegów? Mam problem po przełożeniu do Brery foteli z pamięcią ustawień z opuszczającymi się lusterkami wstecznymi przy każdym włożeniu/wyjęciu kluczyka. Co ciekawe przy przestawionym na boki wybieraku lusterek i wrzuceniu wstecznego też się obniżają, co wskazuje na jakąś łączność ze skrzynią...U mnie w Can modułu skrzyni biegów brak, po osiowaniu przeszczepione fotele nie pokazują błędów, ale lusterka nadal chodzą jak chcą, już nie wiem sam jak się za to zabrać...
    Ostatnio edytowane przez baksiu ; 03-03-2014 o 22:55

  6. #556
    Użytkownik Świeżak Avatar Tomaszzz
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Berlina 159, 06, 2.4 Turboklekot
    Postów
    131

    Domyślnie

    mam problem, nie mogę zainstalować sterowników do kabla w WIN8, rozwiązał ktoś ten problem? z góry dzięki za pomoc.

  7. #557
    Użytkownik Znawca Avatar Zmianowy
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Kodiaq 23' L&K
    Postów
    1,693

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomaszzz Zobacz post
    mam problem, nie mogę zainstalować sterowników do kabla w WIN8, rozwiązał ktoś ten problem? z góry dzięki za pomoc.
    Jaki kabel ?
    "A zatem posiadanie tego samochodu jest jak życie z przepiękną, lecz przy tym zdrowo kopniętą dziewczyną. Bardzo dobrze wiecie, dlaczego się zaangażowaliście. I w tym samym stopniu jesteście świadomi, że wasz związek po prostu nie ma żadnych szans."
    J.Clarkson



    Warszawscy Alfaholicy - Facebook Group
    Brera Team Poland - Facebook Group

  8. #558
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Poradnik do 8 ktos opisywal na forum na 200%

    Tak na szybko -
    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...kow_kabla.html
    Ostatnio edytowane przez bocian ; 15-03-2014 o 13:57








  9. #559
    Użytkownik Świeżak Avatar Tomaszzz
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Berlina 159, 06, 2.4 Turboklekot
    Postów
    131

    Domyślnie

    Viaken ELM 327, niebieski
    Ostatnio edytowane przez Tomaszzz ; 15-03-2014 o 20:45

  10. #560
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar ebol77
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    ruda_śląska/ zurych
    Auto
    FSO 125p '82 103 KM/ AR 159 SW'06 150 KM
    Postów
    281

    Domyślnie

    http://allegro.pl/kabel-vag-kkl-fiat...085649729.html

    Pany mam pozyczony od kumpla taki kabelek, mu w jego 156 chodzi bajecznie a u mnie nie chce ruszyc ani na multiecuscan 1.4 ani na ELM 327 czy jakoś tak ;/

    cały czas pisze ze mam sprawdzic kabel lub cos o porcie gada com1

    wiem ze troche z pały opisałem mój problem, ale moze ktoś skuma o co mi chodzi, lub moze podesle propozycje programu ( jest szansa ze multiecuscan ktory mam nie trybi na usb czy cos)

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne ODB2 dla Gilietta pod wspólpracę ze smartfonem
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-05-2015, 16:31
  2. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne Giulietta
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-11-2013, 08:50
  3. czy te interfejsy się czymś różnią? (obd2)
    Utworzone przez RogerIZ28 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-06-2009, 20:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory