Strona 48 z 89 PierwszyPierwszy ... 383940414243444546474849505152535455565758 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 471 do 480 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #471
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Murcialago
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 146 , 1.4 TS '98 / 156 JTD 16V
    Postów
    238

    Domyślnie

    Overboost nie może osiągnąć wartości 0 %.[/QUOTE]

    Wężyki wymienione ale u mnie OVB nawet jak był nowy nigdy nie dochodził do 0%. To mnie zastanawia.

  2. #472
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Przyznam, że to dziwna sprawa. Takiej wartości nie ma w mapie, więc zastanawiam się czy aby to nie jest kwestia błędu MES/FES.
    Ale z drugiej strony masz niedoładowanie i widać, że powietrza też jest za mało.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #473
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Murcialago
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 146 , 1.4 TS '98 / 156 JTD 16V
    Postów
    238

    Domyślnie

    Ja myślałem raczej o geometrii skoro wszystko inne wymienione.

    Jeżeli dobrze myślę to OVB powinien być na Max otwarty i przymykać przy przeładowaniu. Ja mam niedoładowanie do 3 tyś obr, a później jest ok więc może faktycznie kierownice ?
    Ostatnio edytowane przez Murcialago ; 01-04-2014 o 20:25

  4. #474
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    to zero to błąd komunikacji

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  5. #475
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Murcialago
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 146 , 1.4 TS '98 / 156 JTD 16V
    Postów
    238

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    to zero to błąd komunikacji
    Błąd na kablu czy na zasilaniu OVB ?
    Co sądzisz o logach ?

  6. #476
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero
    Nie koniecznie on ale na przykład jego przewody podciśnieniowe lub elektryczne.
    to samo..

    Może być wina MESa jeżeli chodzi o 0%, dużo parametrów na raz. Teraz gdy wiesz że masz problemy z turbo to możesz logować tylko je tzn: obroty, ciśnienie doładowania zmierzone i docelowe oraz overboost.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  7. #477
    Użytkownik Embrion Avatar marynarz1993
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Kołobrzeg
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 jtd 16v 140km
    Postów
    13

    Domyślnie

    witam, chciałbym sie podpiac pod temat, mianowice jestem posiadaczem alfy od jakeigos tygodnia/dwoch, aktualnie nie ma mnie w polsce, bede na swieta i zabieram auto, i chcialbym zapytac o ten slynny blad MSCF, wyskoczyl mi on podczas gdy jechalem po kocich lbach drugim biegiem bez gazu ;o, zaswiecil sie, i za chwile zniknal, nie wiem czy mialo to jakis zwiazek z utrata mocy, bo nawet nie zdazylem gazu dac. nasteonego dnia zrobilem okolo 200km i juz sie nie pojawil ten blad, i chcialbym sie dowiedziec, co waszym zdaniem jest do zrobienia, ja sie nie znam za bardzo, ale chyba nic z turbo, bo przeciez go nie przeladowalo przy okolo 1k RPM, wiec wydaje mi sie, ze do przeczyszczenia ten EGR i uklad dolotowy, co o tym sadzicie?
    pozdro

  8. #478
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    Może być wina MESa jeżeli chodzi o 0%, dużo parametrów na raz. Teraz gdy wiesz że masz problemy z turbo to możesz logować tylko je tzn: obroty, ciśnienie doładowania zmierzone i docelowe oraz overboost.
    Może być. Ale jak pamiętam, to tam w tym jednym logu overboost głupiał.

    marynarz1993 ciężko ci cokolwiek pomóc. To zbyt mało danych. Może być wiele powodów.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #479
    Użytkownik Embrion Avatar marynarz1993
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Kołobrzeg
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 jtd 16v 140km
    Postów
    13

    Domyślnie

    wiecej objawow podam jak zaczne jezdzic tym autem za tydzien, zdazylem niz zrobic 300 km i sie oczytalem o tyche bledach i szczerze mowiac to boje sie zeby mi nie stanal, bo bede musial nim przejechac 600km na obczyznie , Wroce, zrobie rozrzad i pojezdze i powiem co i jak

  10. #480
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Jest: Skoda Superb 2.0 TDI. Było: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 KM 2003 r. Passatto B5 1.8
    Postów
    1,268

    Domyślnie

    Cytat Napisał marynarz1993 Zobacz post
    witam, chciałbym sie podpiac pod temat, mianowice jestem posiadaczem alfy od jakeigos tygodnia/dwoch, aktualnie nie ma mnie w polsce, bede na swieta i zabieram auto, i chcialbym zapytac o ten slynny blad MSCF, wyskoczyl mi on podczas gdy jechalem po kocich lbach drugim biegiem bez gazu ;o, zaswiecil sie, i za chwile zniknal, nie wiem czy mialo to jakis zwiazek z utrata mocy, bo nawet nie zdazylem gazu dac. nasteonego dnia zrobilem okolo 200km i juz sie nie pojawil ten blad, i chcialbym sie dowiedziec, co waszym zdaniem jest do zrobienia, ja sie nie znam za bardzo, ale chyba nic z turbo, bo przeciez go nie przeladowalo przy okolo 1k RPM, wiec wydaje mi sie, ze do przeczyszczenia ten EGR i uklad dolotowy, co o tym sadzicie?
    pozdro
    pierwszą rzeczą do roboty to przeczytanie tematu: http://www.forum.alfaholicy.org/147_...ym_zrobic.html

    i podpięcie kompa żeby zobaczyć co w trawie piszczy
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 06-04-2014 o 09:16

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory