A czym ci to popsikali czy wstrzykneli?
Wysłane z mojego FreeTAB 9000 IPS IC przy użyciu Tapatalka
A czym ci to popsikali czy wstrzykneli?
Wysłane z mojego FreeTAB 9000 IPS IC przy użyciu Tapatalka
Polecam biały smar (white oil). Firma obojętna. Problem ze skrzypieniem zniknął na pół roku... Potem był już niestety wahacz to wymiany![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Ze smutkiem stwierdzam, że wszystko wróciło do stanu przed wizytą w warsztacie. Po 1000km znów słyszę ten dźwięk. Teraz poszukuje dobrego warsztatu w Warszawie. Pewnie trzeba będzie wymienić wachacz
Bo ci wlali byle oleju do niego po prostu i skasowali 100zł, olej wypłonoł i tyle. Potrzeba go nasmarować, nie naoliwić.
Jeśli sworzeń nie jest luźny to nie ma co inwestować w nowy. Kup biały smar (nawet w spray'u - do strzykawki można napsikać) i wstrzyknij pod gumę.
Ważne, żeby smar/olej był odpowiednio tłusty.
Da się![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Żeby nie zakładać nowego tematu. Powiedzcie mi czy wymiana wahacza to skomplikowana operacja, czy coś w miarę prostego? Podzwoniłem dzisiaj trochę, przedstawiłem problem i wszyscy stwierdzili, że wahacz do wymiany. Cena w warsztatach to okolice 1000zł za dolny i 300zł za górny+robocizna 70-200zł. Na allegro ten sam wahacz dolny znajduje za 650zł. Chciałbym zakupić ten wahacz w sieci i zlecić samą wymianę, nawet w jakimś normalnym, nie takim bardzo polecanym na forum warsztacie. To niestety niezależnie od serwisu wiąże z dojazdem kilkadziesiąt km pod Warszawę. Co o tym myślicie? Może lepiej nie kombinować i trochę dopłacić?
Ostatnio edytowane przez krajusz ; 13-05-2014 o 18:41
Jeżeli chodzi o górny wahacz to tylko oryginał najtaniej na fiatautoparts (ASO Litwa). Nie kupuj żadnych górnych zamienników. Co do dolnych można poszukać czegoś w zaminnikach. Jak kupisz oryginał to gwarancje masz tylko przy montażu w ASO.