Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Temat: Dźwięk przy skręcaniu w lewo

  1. #11
    Użytkownik Świeżak Avatar Damianosl
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    Giulietta QV Rosso Competizione
    Postów
    164

    Domyślnie

    A czym ci to popsikali czy wstrzykneli?

    Wysłane z mojego FreeTAB 9000 IPS IC przy użyciu Tapatalka

  2. #12
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Polecam biały smar (white oil). Firma obojętna. Problem ze skrzypieniem zniknął na pół roku... Potem był już niestety wahacz to wymiany
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  3. #13
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 150km 2007r., Brera 2.4 240km 2008r.
    Postów
    22

    Domyślnie

    Cytat Napisał Damianosl Zobacz post
    A czym ci to popsikali czy wstrzykneli?

    Wysłane z mojego FreeTAB 9000 IPS IC przy użyciu Tapatalka

    Niestety nie mam pojęcia. Wiem tylko, że robili zastrzyki z olejem.

  4. #14
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 150km 2007r., Brera 2.4 240km 2008r.
    Postów
    22

    Domyślnie

    Ze smutkiem stwierdzam, że wszystko wróciło do stanu przed wizytą w warsztacie. Po 1000km znów słyszę ten dźwięk. Teraz poszukuje dobrego warsztatu w Warszawie. Pewnie trzeba będzie wymienić wachacz

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    Bo ci wlali byle oleju do niego po prostu i skasowali 100zł, olej wypłonoł i tyle. Potrzeba go nasmarować, nie naoliwić.
    Moje wściekłe 2.4

    Budowa stron internetowych, sklepów itd. > Maniak Design Studio

  6. #16
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Jeśli sworzeń nie jest luźny to nie ma co inwestować w nowy. Kup biały smar (nawet w spray'u - do strzykawki można napsikać) i wstrzyknij pod gumę.
    Ważne, żeby smar/olej był odpowiednio tłusty.
    Da się
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #17
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 150km 2007r., Brera 2.4 240km 2008r.
    Postów
    22

    Domyślnie

    Cytat Napisał murgal Zobacz post
    Bo ci wlali byle oleju do niego po prostu i skasowali 100zł, olej wypłonoł i tyle. Potrzeba go nasmarować, nie naoliwić.
    Olbrzymie dzięki za diagnozę i rady. Po fakcie łatwo być ekspertem i oceniać, że ktoś dał się zrobić. Gdy pisałem wcześniej o tym co mają zamiar zrobić, to jakoś nikt nie mówił, że to nieskuteczne.

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Jeśli sworzeń nie jest luźny to nie ma co inwestować w nowy. Kup biały smar (nawet w spray'u - do strzykawki można napsikać) i wstrzyknij pod gumę.
    Ważne, żeby smar/olej był odpowiednio tłusty.
    Da się
    Oni to właśnie zrobili i okazało się, że to rozwiązanie na chwilę

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Cytat Napisał krajusz Zobacz post
    Olbrzymie dzięki za diagnozę i rady. Po fakcie łatwo być ekspertem i oceniać, że ktoś dał się zrobić. Gdy pisałem wcześniej o tym co mają zamiar zrobić, to jakoś nikt nie mówił, że to nieskuteczne.



    Oni to właśnie zrobili i okazało się, że to rozwiązanie na chwilę
    Nie pisz, że dałeś się zrobić bo nikt celowo nie naciągnął Cię. Znam się z tymi mechanikami i wiem, że w niektórych przypadkach smarowanie działa.
    Ostatnio edytowane przez marcingoleniow ; 13-05-2014 o 10:43

  9. #19
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 150km 2007r., Brera 2.4 240km 2008r.
    Postów
    22

    Domyślnie

    Żeby nie zakładać nowego tematu. Powiedzcie mi czy wymiana wahacza to skomplikowana operacja, czy coś w miarę prostego? Podzwoniłem dzisiaj trochę, przedstawiłem problem i wszyscy stwierdzili, że wahacz do wymiany. Cena w warsztatach to okolice 1000zł za dolny i 300zł za górny+robocizna 70-200zł. Na allegro ten sam wahacz dolny znajduje za 650zł. Chciałbym zakupić ten wahacz w sieci i zlecić samą wymianę, nawet w jakimś normalnym, nie takim bardzo polecanym na forum warsztacie. To niestety niezależnie od serwisu wiąże z dojazdem kilkadziesiąt km pod Warszawę. Co o tym myślicie? Może lepiej nie kombinować i trochę dopłacić?
    Ostatnio edytowane przez krajusz ; 13-05-2014 o 18:41

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Jeżeli chodzi o górny wahacz to tylko oryginał najtaniej na fiatautoparts (ASO Litwa). Nie kupuj żadnych górnych zamienników. Co do dolnych można poszukać czegoś w zaminnikach. Jak kupisz oryginał to gwarancje masz tylko przy montażu w ASO.

Podobne wątki

  1. Stuki przy skręcaniu w lewo
    Utworzone przez khad w dziale GT
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-02-2015, 21:11
  2. opór przy skręcaniu
    Utworzone przez Waclavsky w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-06-2014, 12:04
  3. Stukanie przy skręcaniu...
    Utworzone przez mekka27 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-04-2014, 16:23
  4. [146] chrupanie przy skręcie w lewo
    Utworzone przez frynas w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 29-07-2008, 16:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory