przebieg 127 tys pewny, wiec...mam nadzieję ze to co innego
przebieg 127 tys pewny, wiec...mam nadzieję ze to co innego
a to przy takim przebiegu silnik nie moze sie popsuc?
przy każdym może ale kurde, mam nadzieję, że jednak nie. Objawów jako takich nie ma innych...no ale te opiłki małe choć zdarzył się 1 mm...
MAGIL od kiedy w JTD jest aluminiowy blok ?
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
No właśnie też mi się wydaje, że JTD nie ma aluminiowego bloku... bo czemu by się tak chwalili tym, że 1.75 jest taki super lekki amelinowy?
Dlatego skurkowańce są takie ciężkie... raz, że diesel sam w sobie waży to jeszcze żeliwne to to.
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
chłopaki zlali cały olej i nic w nim nie było, widocznie od ocierania bagnetu coś się zrobiło. ale na wszelki wypadek wymienili filtr oleju i zalali nowy platinium 5w30