Strona 17 z 29 PierwszyPierwszy ... 789101112131415161718192021222324252627 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 170 z 282

Temat: System start & stop

  1. #161
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - u mnie po dwóch latach.
    - mam akumulator dedykowany do S&S, 540 A.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #162
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał barnio Zobacz post
    Przypomnijcie po jakim czasie Was dogoniła ta wymiana akumulatora ? I jakie są przystosowane do systemy S&S, muszą mieć jakieś specjalne cechy ?
    Tu masz wszystko opisane:
    http://www.forum.alfaholicy.org/mito...kumulator.html
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #163
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Cytat Napisał 9none Zobacz post
    a gdzie te wasze logi z AlfaOBD, chyba że wolicie sobie ponarzekać..
    logi tak na prawde nie wiele mówią, przynajmniej nie na tyle zeby jednoznacznie okreslić przyczynę złego funkcjonowania S&S, to
    zliczanie podawane w logach momentami nie bardzo ma sens , bo jesli podaje ze wstrzymanie było bo np. napiecie rozuchu
    jest niedostateczne a chwile pozniej S&S gasi silnik i nie uruchamia go wczesniej niz po 3 minutach (kiedy zadziała timer) to
    wniosek z tego ze aku wcale nie byl zły bo gdyby był to by sie nie wyłaczył wogole lub ponownie właczył np po kilkunastu
    sekundach. Ponad to u mnie komputer uparcie twierdzi ze ostatnią przyczyną wstrzymania systemu S&S było nie zapiecie pasa
    mimo ze oczywiscie pas zapięty był . Aso twierdzi ze do Punto pojawil sie niedawno upgrade oprogramowania SS , do 1.4MA
    jeszcze sie nie ale mam nadzieje ze bedzie bo jest sporo do poprawy , zreszta koledzy juz wspominali ze w innych samochodach
    ten system funkcjonuje duzo lepiej

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał barnio Zobacz post
    jakie są przystosowane do systemy S&S, muszą mieć jakieś specjalne cechy ?
    tak, muszą to by akumulatory w technologii EFB (przez niektorych producentów oznaczane tez jako ECM) o
    prądzie rozruchu co najmniej 540A (jesli mówimy o benzynie 1.4) . Napewno (wbrew temu co twierdzą czasem sprzedawcy) nie
    nadają się akumulatory typu AGM (jak np Varta Stop Start Plus) ktore (pomijajac ze są drozsze od EFB) zwyczajnie nie nadają
    sie do naszych Julek. Ten typ akumulatora jest przeznaczony do samochodów z zaawansowanym S&S zaopatrzonych w system
    rekuperacji
    Ostatnio edytowane przez tx555 ; 13-06-2013 o 09:28

  4. #164
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Ja mam dokładnie ten założony:
    Akumulator VARTA START&STOP - technologia EFB 60Ah/560A +P B13 247x175x190
    i nie ma porównania z fabrycznym badziewiem....
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #165
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    koledzy szybkie pytanie - może w FESie dezaktywować S&S ?

  6. #166
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    nie ma takiej możliwości nawet examiner oraz WiTech .....

  7. #167
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    ok a jakies inne sposoby ? nie wiem.... bezpiecznik ?

  8. #168
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    kol. pampik przeczytaj sobie ten temat tam masz odpowiedzi na swoje pytania

  9. #169
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar dobryalf
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    giulietta serie 1 1,4TB MultiAir 16v 170KMTCT Excl
    Postów
    675

    Domyślnie

    Porównuję start stop Giulietta i BMW E90. Są to różne filozofie, BMW jest jakby bardziej przewidywalny, ale Giulietta jest z automatem, a to dodatkowe obostrzenia. Lubię ten S&S bo w korku robi się cichutko, jeszcze mnie nie zawiódł a zrobiłem kilkaset kilometrów i wszystko przed nami.

  10. #170
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jabolek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zandvoort, Oleśnica
    Auto
    AR Giulietta (SAVALI) 2.0 TCT 215KM 405 Nm
    Postów
    623

    Domyślnie

    w 1.4TB uzywalem start & stop...120k i nic sie nie dzieje jak na raze...
    za to po odbiorze Julki jtdm tct start & stop wylaczylem juz w salonie przed wyjazdem dobrze ze poprawili to ze zapamietuje konfiguracje bo juz nie uzywam start stopu ale przed liftem przy kazdym restarcie auta musze pamietac o wylacznieu tego systemu....

    dla mnie ten system to porazka...zrobiony na sile pod ekologow chyba bo nie wiem jakie ma zalety?

    system ktory glownie uzywany w miescie, gdzie uzywa sie klimy lub grzania - a gdy s&s sie zalaczy wtedy wszystko sie wylaczy

    Ja wole nie katowac silnika resetujac go caly czas, a zaoszczedze na paliwie wiecej gdy kilka startow ze swiatel potraktuje spokojnie ....ale to moja opinia
    Ostatnio edytowane przez Jabolek ; 21-05-2014 o 03:45
    2010 Giulietta 1.4 TB progression + dodatki + SAVALI tuning 144KM / 257Nm

    2014 Giulietta 2.0 JTDM 175KM TCT Exlusive + (sportiva QV, premium, pakiet wlokna weglowego, dodatkowe spoilery)

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Ładowanie akumulatora z auta z system Start & Stop.
    Utworzone przez bubu321 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 96
    Ostatni post / autor: 07-10-2017, 14:18
  2. [MiTo] Start & Stop
    Utworzone przez piotr_c w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 10:32
  3. [MiTo] system start&stop coś nie halo
    Utworzone przez Lutraki w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-02-2012, 20:03
  4. [159] System start stop
    Utworzone przez misiu7911 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 30-01-2012, 22:03
  5. [MiTo] Start/Stop
    Utworzone przez jjokocha w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-01-2011, 17:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory