Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 77

Temat: [156] Falujące obroty

  1. #11
    Fred
    Gość

    Domyślnie

    Na pewno nie przeplywka.
    Znow uwazam ze to wina ECU i jego durnego softu ale jesli mozesz od kogos pożyczyc krokowca to podmien i zobacz czy cos sie zmieni. Szkoda kupowac nowy bo to droga sprawa a ja uwazam ze to nie krokowiec jest winny.

    Co do przepustnicy to mam swoje spostrzezenia . Po zalozeniu do silnika 2.0 TS przepustnicy z 1.6 czyli z węższym dolotem falowania ustaly ...ale poniewaz nie mialem zbyt wiele czasu na testy nie wiem jaki wplyw mialaby taka przepustnica na pozostale parametry auta.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar Siekier
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 156 1,8TS
    Postów
    522

    Domyślnie

    A jezeli ECu to co mozna z tym zrobic? Dodam ze to zaczelo sie dziac patre mies temu - moze ze 3, wczesniej nie bylo takiego problemu. Co do silniczka wolnych obrotow to - chwilowo co najwyzej moge go przeczyscic, przedmuchac przesmarowac i zobaczyc co bedzie dalej...

  3. #13
    Fred
    Gość

    Domyślnie

    Jesli to ECU to mozna wgrac upgrade softu tak jak to opisywał bubu321.

    A silniczka nie wyczyscisz i nie przesmarujesz bo jest nierozbieralny a poza tym nie brudzi sie wewnątrz wiec jesli tylko trzyma wolne obroty tzn ze jest sprawny.

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Też miałem to samo, co kolega Siekier - na razie po zrobieniu resetu parametrów adaptacyjnych silnika krokowego i ECU jest OK - pewnie dotąd, aż ECU znowu nie złapie czegoś głupiego.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar Siekier
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 156 1,8TS
    Postów
    522

    Domyślnie

    O - to dobrze wiedziec!
    rozumiem ze reset zrobie jak pojade na komp do mechanika?

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar DeeS
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zabrze-Ruda Śląska
    Auto
    AR 156 2.5 V6 Q2
    Postów
    433

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fred
    DeeS, generalnie nie ma problemu poza tym ze taka operacja chwile trwa a ja aktualnie jestem chory a garaż mam zimny . Wstrzymajcie sie chwile by temperatura doszla choć do 0 st. i wtedy sie jakos umowimy .
    Spokonie nie spieszy sie ale z pomocy z checia skorzystam :wink: mam jednego znajomego ale on wiecznie nie ma czasu no i nie alfista a pozatym nie przepada za alfami to ci .....

  7. #17
    selius
    Gość

    Domyślnie

    A czy jak bedzie uszkodzony w jakis sposob silniczek krokowy to na unidiagu wyswietli blad ze cos nie tak z silniczkiem? Czyscilem przepustnice 4 razy i za kazdym razem robilem reset parametrow adaptacyjnych silniczka krokowego i ECU, wymienilem sonde, po tym obroty tak jakby troche sie uspokoily ale nie na dlugo, naladowalem aku, wymienilem silniczek krokowy i bylem u mechanika zeby podlaczyl moja AR pod profesionalnego kompa (KTS 2000) bo myslalem ze cos zle robie i to samo, skasowal cala adaptacje i po tym zauwazylem ze przy wiekszej predkosci jak wrzuce na luz to obroty ladnie spadaja do 1 tys i tak trzymaja, ale czym wolniej jade to obroty zaczynaja bardziej falowac... Jeden kolega powiedzial mi zebym zalozyl oslone silnika i ze to powinno pomoc ale nie wiem co to ma wspolnego z obrotami silnika ;/ Jak wymienialem silniczek krokowy to zauwazylem ze dosc ciezko chodzi ten bolec na przepustnicy co kieruje nim silniczek krokowy tak powinno byc?

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Z tym bolcem to pewnie złudzenie - przepustnica ma dość mocną sprężynę i jak ruszasz nią w miejscu, gdzie jest mocowana linka to chodzi łatwiej, a za bolec od krokowca trudniej bo bolec jest osadzony na małej średnicy, a moment obrotowy to wiadomo - siła x ramię. No chyba, że masz zatartą ośkę.

  9. #19
    selius
    Gość

    Domyślnie

    No tak wiadomo czym mniejszy bolec tym wieksza sila tylko ciekawi mnie czy taki maly krokowiec ma tyle sily zeby dobrze ustawic przepustnice

  10. #20
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    silnik krokowy jest małej mocy , ale zauważ że on pracuje poprzez przekładnię ślimakową .
    - to ona dostarcza odpowiedniego momentu do regulacji jarzmem przepustnicy oraz poprzez moment samohamujący nie pozwala na obrót przepustnicy po ustaniu momentu siły.

Podobne wątki

  1. [164] Falujące obroty
    Utworzone przez jary17 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post / autor: 22-07-2014, 13:53
  2. Falujące obroty V6
    Utworzone przez jendger w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 16-01-2014, 16:28
  3. [146] falujące obroty
    Utworzone przez Sylweksko w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 07-03-2012, 21:54
  4. [145] Falujące obroty
    Utworzone przez maniek015 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 07-12-2011, 14:23
  5. [156] 2.0TS Falujące obroty
    Utworzone przez Mattti80 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 12-01-2008, 01:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory