Strona 4 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 118

Temat: szarpanie podczas jazdy 1.9 jts

  1. #31
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alabaster Zobacz post
    u mnie czuć szarpnięcie ale po odjęciu gazu, na początku myślałem że coś z silnikiem i wymieniłem 2 elektrozawory, świece i kupiłem cewkę używkę, czyściłem przepływomierz sprayem ale nic się nie zmieniło, chyba coś w układzie przeniesieniu napędu, też u was słychać stuk przy powolnym puszczaniu sprzęgła przy niskich obrotach silnika ?
    I najważniejsze: podłączałeś pod kompa i sprawdzałeś parametry pracy silnika?

    Cytat Napisał piotrek_inf Zobacz post
    Podejrzewam, że w pompce w baku, ale mogę się mylić
    Ciekawi mnie czy to prawda. Brak filtracji paliwa to byłaby czysta głupota i wręcz nielogiczne.

    Dodano po 11 minutes:

    Znalazłem na forum coś takiego:
    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    A żebyś się nie zdziwił że występuje. Owszem Twin Sparki miały zintegrowany z pompą paliwa ale już JTS otrzymał konwencjonalny układ z oddzielnym filtrem.
    Musisz podnieść auto na podnośniku i zobaczysz go w okolicach zbiornika paliwa. Bliżej przedziału pasażerskiego niż strony bagażnika.
    Ostatnio edytowane przez magil ; 30-05-2014 o 14:03 Powód: Dodano
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  2. #32
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotrek_inf Zobacz post
    Podejrzewam, że w pompce w baku, ale mogę się mylić
    Przy pompce w baku jest sitko ktore robi za filtr paliwa.

  3. #33
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    może GT
    Postów
    392

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Luz na przegubach albo dyferencjale.
    narazie wymienione krzyżaki w przegubach i nie pomogło, a luz w dyferencjale można jakoś zminimalizować bo nowy 3 tyś z tego co sprawdzałem? wyje mi jakieś łożysko i wycie nie ustaje po wciśnięciu sprzęgła i nie jest to prawdopodobnie łożysko w kole, jeżeli jest to łożysko w dyfrze może mieć coś wspólnego z luzami ?

    najlepiej słychać przy 0:35

    ostatnio kompa 3 tygodnie temu podłączałem i nie było błędów

  4. #34
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Można wymienić satelitki, ale koszt spory... Podobno da się z tym jeździć, a jest to powszechna przypadłość w tych skrzyniach
    Dźwięk, który nagrałeś, bardzo przypomina zużyte łożysko koła.

    Jest sposób na diagnozę - przynajmniej u mnie tak było. Trzeba zdemontować zacisk, żeby nic nie zakłócało doznań akustycznych I potem kręcić piastą. Dopiero wtedy słychać było chrobotanie w łożysku i wiadomo, że piasta do wymiany.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  5. #35
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    może GT
    Postów
    392

    Domyślnie

    znalazłem taki filmik na jutubie i muszę przyznać że prawdopodobnie taki dźwięk słychać podczas szarpnięcia, czy winny szarpania może być dwumas ?

  6. #36
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Nie sądzę. Musiałby być w agonalnym stanie, byłyby przy tym jeszcze inne fajerwerki.

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #37
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wujo
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Mokrsko (NL Den haag)
    Auto
    ALFA 75 3.0V6 QV - 75 2.5V6 Milano - 75 3.5V6 SAVALI - 155 Q4 - Dodge Ram SRT-10
    Postów
    395

    Domyślnie

    Cytat Napisał wojtekf Zobacz post
    I tak wracając do rozrządu - jak nie znasz historii auta, to się przynajmniej zaopatrz w jakiś kabel/czytnik kodów błędów, żeby móc odpowiednio szybko zareagować na objawy problemów z łańcuchem...



    Trzymamy kciuki, żeby jak najdłużej tak zostało
    Wczoraj wymieniłem swiece na nowe i bez zmian. Po odłączeniu przepływki też nie ma żadnej różnicy.

  8. #38
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Cewki podmieniales?

  9. #39
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    może GT
    Postów
    392

    Domyślnie

    acha u mnie też tak jest jakby silnik koło 2 tyś obrotów dostawał zadyszki, jakby miał turbodziure czy coś zastanawiałem się czy to nie te zmienne fazy rozrządu ale one działają z tego co słyszałem przy wysokich obrotach
    też odłączałem przepływomierz i nie zauważyłem różnicy ale tylko na kilka km
    ktoś też tak ma ?

  10. #40
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wujo
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Mokrsko (NL Den haag)
    Auto
    ALFA 75 3.0V6 QV - 75 2.5V6 Milano - 75 3.5V6 SAVALI - 155 Q4 - Dodge Ram SRT-10
    Postów
    395

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin_M Zobacz post
    Cewki podmieniales?
    Cewki są zlane razem. Musze kupić jakieś uzywane i dopiero sprawdzić. Jesli nie pomoże bede mógł odsprzedać, troche mi szkoa wydać 450zl na nowe.

    Dodano po 4 minutes:

    Cytat Napisał Alabaster Zobacz post
    acha u mnie też tak jest jakby silnik koło 2 tyś obrotów dostawał zadyszki, jakby miał turbodziure czy coś zastanawiałem się czy to nie te zmienne fazy rozrządu ale one działają z tego co słyszałem przy wysokich obrotach
    też odłączałem przepływomierz i nie zauważyłem różnicy ale tylko na kilka km
    ktoś też tak ma ?
    Zmienne fazy działają od samego startu, nawet przy 1500obr jesli silnik jest obciążony.

    Dodano po 2 minutes:

    Ja dzisiaj troche testowałem swoją alfe i też ma takie dziwne przymulenie przy 2000obr. Dzieje sie to przy spokojnym przyspieszeniu.
    Ostatnio edytowane przez Wujo ; 01-06-2014 o 15:03 Powód: Dodano

Podobne wątki

  1. szarpanie przy ruszaniu i delikatne podczas jazdy
    Utworzone przez macblons w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 17-10-2016, 21:15
  2. Stukanie i szarpanie podczas "jazdy" 1.9JTD.
    Utworzone przez zenon6810 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-02-2016, 08:56
  3. szarpanie podczas jazdy i parę innych spraw
    Utworzone przez mario1605 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 22-03-2015, 11:51
  4. [145] Szarpanie podczas jazdy i falowanie obrotów na postoju
    Utworzone przez Lewy w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-02-2014, 14:27
  5. [145] Szarpanie podczas jazdy, ogromne spalanie 1.4 bx
    Utworzone przez Pol3wa w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-12-2010, 23:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory